• Glasses, Books & a lot of Quidditch
    Percy & Oliver one-shots


    Daar ben ik weer met mijn Perciver, dit keer met een story waarin ik al mijn korte verhalen en drabbles kan verzamelen. Het plaatje is een link, maar je kunt ook hier klikken. ^^

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Awesome, ik ga lezen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Escritura schreef:
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    This made me smile. (:


    @ TheRumIsGone: Dankje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meer Square, meer Perciver! Yessss C:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Meer Square, meer Perciver! Yessss C:


    Ik voel me vereerd, thanks. (bloos)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Can I just say this;
    I LOVE YOU FOR WRITING THOSE PERFECT STORIES.
    That's it, now I shall read.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:58 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Clato schreef:
    Can I just say this;
    I LOVE YOU FOR WRITING THOSE PERFECT STORIES.
    That's it, now I shall read.


    Aw, dankje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Door jou ben ik fan geworden van Perciver (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Northstar schreef:
    Door jou ben ik fan geworden van Perciver (:


    Het is nog steeds mijn geheime plan om Q over te nemen met Perciver. Ik ben blij om te horen dat ik in ieder geval al één persoon heb overgehaald. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is nog steeds mijn geheime plan om Q over te nemen met Perciver. Ik ben blij om te horen dat ik in ieder geval al één persoon heb overgehaald. :Y)


    I belong to that list too. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I belong to that list too. (bloos)


    Het werkt! We komen er nog wel. Soon. (:<


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hahaha ik lees het gewoon omdat je geweldig schrijft, maar misschien haal je mij ook ooit over (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    hahaha ik lees het gewoon omdat je geweldig schrijft, maar misschien haal je mij ook ooit over (A)


    Ik zal mijn best doen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan