• Ik wilde dispensatie aanvragen voor Frans in het derde leerjaar van Havo vanwege mijn dyslexie. Mijn broer had Duits ooit een keer vervroegt laten vallen en een paar vrienden/kennissen Frans. Nou was ik heel vaak naar mijn mentrix, docent Frans en persoon die mensen helpt -naam kwijt-. Dat werkte niet en werd ik steeds rond gestuurd tussen die 3. Mijn moeder wilde niet naar school bellen , want ik moest eerst zelf zo ver mogelijk komen met hulp vragen. Na héél veel gezeur was ik naar de teamleider gegaan en kon mijn moeder een brief schrijven. Ik geef de brief aan een persoon die ons vaak helpt - ze kwam gelukkig net op tijd de klas binnen-. Ze maakt de brief open en leest het. En ja hoor, ik kan het vak niet vervroegt laten vallen vanwege een nieuwe regeling van de regering (cat). Heb ik zo veel moeite gedaan en op het laatste moment komt iemand me vertellen dat het niet kan. En bedankt hadden mensen dat mij niet eerder mogen vertellen?



    En hebben jullie ooit iets gedaan, terwijl het later vrij nutteloos was of iets anders?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wist eigenlijk niet dat dat kon. Tenzij je natuurlijk wegens bepaalde redenen niet aanwezig kon zijn op het examen zelf. Ik studeer dan ook in België.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 13:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    uhm dat kan nogsteeds wel.. want kinderen in mijn klas (ook de derde) doen dat nu ook met frans..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    uhm dat kan nogsteeds wel.. want kinderen in mijn klas (ook de derde) doen dat nu ook met frans..

    Havo en hoger kan vanaf volgend jaar niet, behalve als diegene het al had laten vallen . Dat werd mij minstens verteld (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Das aardig stom van die mensen om het dan niet eerder te zeggen.. Pour you..


    Don't be like the rest of them, darling