• 'k Heb gisteren voor de 2e keer de Fietselfstedentocht gefietst van 240 km! Ja, de bekende tocht door Fryslân maar dan per fiets (in mijn geval per racefiets, met pakje en al!) Afgezien van een paar strijdwonden ben ik heelhuids gefinished! Ong. 5u30 gestart (terwijl ik 5u16 al mocht starten, maar een paar groepsleden hadden vertraging) en een paar minuten over 18u binnen gekomen. Ik fietste in eerste instantie met 'n groepje, maar die ben ik kwijt geraakt, dus dan maar alleen verder. Wat ik eigenlijk ook liever heb (krul) En ondanks dat ik eerder steeds achter hen fietste, heb ik ze toch weten in te halen - dat voelt best wel goed :Y). We begonnen met de wind mee en eindigden met tegenwind. Onderweg vergezelde een man mij, maar zijn praten ging al snel over in zeiken en voor dat ik 't wist, vertelde hij mij hele verhalen over hoe die grote stenen nou eigenlijk hier terechtkwamen. Nou, ik zal het je vertellen, met de ijstijd. En telkens zei hij, 'zoek het maar op op Wikipedia.' Op het laatst had ik er genoeg van en probeerde ik hem af te schudden door hem voorbij te sneaken bij de stempelpost, maar verrek, even later kwam ik 'm WEER tegen D: Toen, bij de volgende stempelpost stelde hij voor dat hij op de heuvel zou wachten op 'n bankje, omdat ik aangaf dat ik even moest bellen met m'n ouders. Ik dacht, 'dit is m'n kans!' Dus, ik ben hem eigenlijk voorbij gefietst zonder dat hij 't wist, want hij zat met zijn rug naar de fietsers toegekeerd. Klinkt misschien heel zielig, maar ik werd een beetje bang van hem :'D En gelukkig waren wij niet de enige die de tocht hebben gefietst, dus hij is vast wel weer een maatje tegengekomen. Dat geloof ik best, met zijn spirit *O*

    Toen ik bijna bij de finish was, kreeg ik van Barnabas een flesje AA in hun eigen cafeetje. Daar heb ik even gezeten en ben toen weer verder gegaan. Maar wel super lief! (: She took good care of me (cat) Vanuit daar moest ik nog 'n paar km tot de finish. Daar stonden mijn ouders mij op te wachten (:! Maar, zo hey, wat 'n verschil met 't weer van vorig jaar. Toen was 't onguur weer en nu lekker zonnig, afgezien van de harde wind die ons op 't eind te wachten stond.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 12:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Beschrijving (cat)

    Ik heb 'n foto van je gezien via Annabeth haar FB, daarom xD
    Nee maar, meisje van een jaar of 19/20, bruin haar, fietshelm en fietspakje, zonder leeftijdsgenootjes om haar heen, maar wel in een grote groep mensen voor de brug in IJlst. Kan dat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    (...)
    Ik heb 'n foto van je gezien via Annabeth haar FB, daarom xD
    Nee maar, meisje van een jaar of 19/20, bruin haar, fietshelm en fietspakje, zonder leeftijdsgenootjes om haar heen, maar wel in een grote groep mensen voor de brug in IJlst. Kan dat?

    En kleur van 't pakje? Of details van de fiets? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    En kleur van 't pakje? Of details van de fiets? :'D

    Haha, dat kan ik me allemaal niet meer herinneren hoor (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    (...)
    Haha, dat kan ik me allemaal niet meer herinneren hoor (cat)

    Dit was vorig jaar:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    PRECIES! Ja, je hebt 't door *O*


    Ik ben wel slim :Y)

    Maar het zal je niet beschermen! MUAHAHAHAHAHAH


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik ben wel slim :Y)

    Maar het zal je niet beschermen! MUAHAHAHAHAHAH

    Dan fiets ik gewoon over je staart heen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Dit was vorig jaar:


    Oeh (:
    Dan was jij het wel echt, of iemand die vreselijk veel op jou lijkt. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eeyore schreef:
    (...)
    Dit was vorig jaar:



    WOOOO! NienkiePienkie in een leren catsuit! SEXYYYY (cat)

    Eeyore schreef:
    (...)
    Dan fiets ik gewoon over je staart heen.


    NOH D: Daar is mijn staart te cool voor >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    NOH D: Daar is mijn staart te cool voor >:C

    Toch maar 'n helm op gedaan, 'cause you're a wild thing.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Toch maar 'n helm op gedaan, 'cause you're a wild thing.


    Yay :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Amused schreef:
    Amai, ik zou het niet kunnen. Proficiat!


    Deep inside, I've never felt alive

    Eeyore schreef:
    (...)
    Voor de sfeer, de gezelligheid, de prestatie opzich, het behalen van de medaille, voor het doorzettingsvermogen en het op peil houden van m'n conditie :')

    Haha, dat versta ik toch echt onder 'lol hebben'. En ik zie hier geen lol van in, but that's me. Ik vind het wel knap dat je zo ver hebt gefietst :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wow! Dat jij dat vol kan houden ;o..

    Gefeliciteerdd!!(hoera)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Pfff dat zou niks voor mij zijn. Maar well done. Nu ben ik stiekem benieuwd hoe je er in dat pakje uitzag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hierboven staat een foto van vorig jaar. (wbw)


    "I shut my eyes in order to see.'