• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ineens krijg ik een idee, ik begin al te glimlachen als ik er aan denk. Maar ik houd het stil, het moet een verassing blijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Bennet;

    Ik kijk naar Sebastian die naast me is komen zitten.
    Ik zie hem naar zijn mobiel kijken, zijn ogen groot worden en slikken.
    Dan stopt hij zijn mobiel weer weg.
    "Wat is er?" Vraag ik op fluistertoon doelend op wat er is.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rachel
    Ik mompel Finns naam even en hij komt langzaam naar me toe en kust me.
    Ik kijk hem stralend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik kijk daarna de andere kant op waar ik Sebastian zie zitten, als ik zijn gezichtsuitdrukking zie verdwijnt mijn glimlach meteen. Er moet toch iets zijn wat ik zou kunnen doen voor hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ze keek mij onderzoekend aan en fronste lichtjes. "Wat scheelt er aan?" zeg ze zachtjes. Een schuine, haast onzichtbare glimlach speelde op haar lippen terwijl ze me aankeek. Voorzichtig strekte ze haar arm en ze legt haar hand op mijn hand. Ik voelde de warmte van haar hand op mijn hand en haar hand was heel zacht. "Wil je er over praten?" zeg ze zachtjes en keek mij aan. Ik keek met mijn bruine ogen haar aan en glimlachte zwakjes. Ik pak haar hand nu vast en buig voorover en geef haar een licht kusje op haar wang. 'Ik wil je niet met mijn problemen opzadelen, quinn' zeg ik rustig. 'Dat wil ik gewoon niet. Je hebt je eigen dingetjes' zeg ik daarna en laat haar hand weer los en ga recht zitten en kijk de docent aan.

    (Is goed!)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:38 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Door niets word ik langzaam weer wakker. Ik zie finn naar achteren kijken. "boe" mompel ik terwijl ik op zijn arm prik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Begrijp jij niet, ehm, zaken van voor jij hier op school kwam' zeg ik snel.
    Ugh, als ik hem ook hierin moest betrekken..
    Ging het niet goed..


    El Diablo.

    Bennet;

    "Begrijp jij niet, ehm, zaken van voor jij hier op school kwam." Zegt Sebastian snel.
    "O, oké. Als je het wil zeggen kan het." Zeg ik dan en let weer op de docent.
    Ik zet een hand onder mijn hoofd en luister naar wat de docent te vertellen heeft.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kurt

    Mijn wenkbrauwen schieten omhoog als ik Quinn en Blaine samen zie en ik probeer een giechel te onderdrukken. Dat was wel het laatste dat ik verwachtte. Deze les word alsmaar interessanter. Ik laat mijn blik even rusten op Rachel en Finn en rol met mijn ogen. Oké, dit heb ik al zovaak gezien dat ik er moe van word.

    Finn
    'Wat?' mompel ik afwezig tegen Rachel als ik nog steeds ver in gedachten verzonken zit. Ik pak mijn mobiel en klik Sebastian's nummer aan. 'En onderduiken, heb je daar weleens over nagedacht?' sms ik terwijl ik aan die Michael denk. Als de politie geen optie is, zou dat dan wel een optie zijn?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik geeuwde van verveeling. "hopelijk word Glee wel wat leuker dan dit saaie gedoe" mopper ik even en ik kras met mijn nagel over zijn arm en ik zie kippenvel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Weet iemand wanneer er weer Glee op TV is?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Misery:


    Ik had me deze les al 100 keer voor me kop geslagen. Slechtste engels docent ook. I kging verder met tekenen, iets waar ik bijna altijd mee bezig was. Ik had nu al me halve schrift vol getekend, ging goed hé. Ik wachtte vooral op de bel. Ik had zin om bij de glee-club te kijken.

    (Aha, ben er weer.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    Een beetje in de war van zijn lichte kusje op mijn wang, knikte ik zacht.
    "Als je van gedachte verandert, je weet me te vinden." Ik boog mijn hoofd wat naar beneden en liet langzaam mijn hand wegglijden om ze uiteindelijk in mijn schoot te vouwen.
    Ik probeerde mijn aandacht weer op de les te richten, wat me niet bepaald goed lukte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@alienprinces 16 juni hoorde ik]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ja, deze zomer)


    We've lived in the shadows for far too long.