• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Bennet;

    "Dat is natuurlijk ook een goede oplossing even naar buiten gaan en alles eruit rennen. Je mag trouwens wel naar engels gaan, als je wilt, want de les begint zo."
    Ik haal even mijn schouders op.
    "Lijkt me wel slim." Zeg ik en ga recht staan.
    "Ey eh, ik spreek je nog wel hé." Zeg ik en open de deur. Ik glimlach nog even naar Blaine en loop dan richting de kluisjes.
    Ik heb een goed geheugen en weet zo mijn kluisje eruit te pikken.
    Ik pak de Engels boeken en loop richting het lokaal.
    Ik stap binnen en ga achter Misery, Kurt en Rachel zitten.
    "Hey." Zeg ik tegen Misery en tik haar even aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rachel
    Langzaam voel ik me wegzakken in een lichte korte slaap.
    Het was een droomloze maar fijne droom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij haalt even zijn schouders op. "Lijkt me wel slim." Zegt hij en gaat recht staan. Ik kijk hem aan en knik. "Ey eh, ik spreek je nog wel hé." Zeg hij en opend de deur. Hij glimlacht nog even naar me en loopt de deur uit. Ik maak een zwaai beweging en kijk rond de kledingkamer. Aardige jongen en ik knik in mezelf. Ik sta op en pak mijn handschoennen weer en loop naar de boksbal. Met een goede houding, sla ik weer op het ding.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik liep druk pratend met Mercedes naar mijn lokker, waar ik mijn Engelse boeken uithaalde.
    "Toch ben ik van mening dat we meer black songs moeten hebben," Lachte Mercedes met de nodige gebaren. "En dan zou ik meer solo's kunnen doen."
    Een schaterlach ontsnapte uit mijn mond bij het zien van haar gezicht. "Kom, Black mama...We gaan naar de les."
    Ik haakte mijn arm in bij Mercedes terwijl we op slakkentempo door de gangen dwaalde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [geheheh rachel licht rustig te slapen tijdens engels.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik was nog snel naar de starbucks gegaan, en liep nu met een starbucks beker in mijn hand en zwarte zonnebril voor mijn ogen door de gang..


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik zet een nieuw liedje aan en begin in mijn schrift te tekenen. Waarom weet ik niet, maar ik teken een engeltje met een klein baby´tje in haar armen. Alsof het de bedoeling is, begint Small bump te spelen op mijn Ipod. Ik heb niks met gitaarnummers, maar ik heb een zwak voor Ed Sheeran.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mercedes

    Samen met Quinn wandelde ik het lokaal van Engels binnen en lachte naar iedereen die er al zat. "Well Hello,"
    Ik ging rustig naast Kurt zitten en merkte hoe Quinn helemaal vanachter apart ging zitten.
    Mijn oog viel op de slapende Rachel, en ondanks de drang groot was om haar luidkeels wakker te maken, besloot ik om me in te houden aangezien het voor haar zeker en vast een zware dag was geweest.
    "Heb ik iets gemist dat me misschien zou interesseren?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Nog steeds sloeg ik op de boksbal. Zweet ging weer langs mijn voorhoofd omlaag en ik hijgde als een gek. Eenmaal toen de boosheid helemaal weg was, stopte ik en hijgde uit. Ik ben blij dat niemand meer is gekomen, ik kan beter gaan douchen. Ik pakte een handdoek, legde de handschoenen weg en ging douchen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik hoorde iemand praten best luid en ik werd langzaam wakker.
    Ik knipperde een paar keer mijn ogen en keek met spleetogen tegen de zon even kort rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    Ik keek even rond, er zijn een paar andere bij gekomen.
    Ik zucht even en sta op. "Ik ben zo terug." Zeg ik in het niet en loop richting de deur.
    Ik zie dat Jesy iets in haar boek heeft getekend. Een engel met een baby'tje.
    "Mooi." Zeg ik en glimlach even naar haar. Ik weet niet of ze me nog mag na eerder.
    Ik loop de gang op en ga richting de wc's. Ik stroop mijn mouw iets op en bekijk mijn arm vol blauwe plekken, hoe moet dat nou in de zomer?
    Ik ben zo druk aan het nadenken dat ik tegen iemand aanloop.
    "O, sorry." Zeg ik als ik Sebastian zie.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sebastian

    'Ben!' grijns ik.
    Ik neem nog een slok van mijn koffie, en kijk hem aan vanachter mijn zonnebril.
    Heb ik nog wat gemist?' grijns ik.


    El Diablo.

    Mercedes

    "Oh, sorry liefje," Glimlachte ik. "Heb ik je wakker gemaakt?"
    Ik keek neer op Rachel die er maar slapjes uitzag en haalde ondertussen mijn boeken uit mijn tas.
    Ik legde ze voorzichtig op tafel en keek de leerkracht aan.
    Ergens vroeg ik me af of dat hier nog les gegeven zou worden aangezien ik me nu al best begon te vervelen.



    Quinn

    Als verdoofd staarde ik uit het raam en zuchtte zachtjes.
    Ik verlangde naar het goede weer buiten, zodat ik de tintelingen van de zon op mijn huid kon voelen.
    Elegant sloeg ik mijn benen over elkaar en leunde met mijn kin op mijn hand terwijl ik Mercedes nog steeds hoorde praten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Wil iemand met Blaine praten/meeten? (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Bennet;

    Ik doe mijn mouw omlaag en kijk Sebastian aan.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Niet dat ik weet. Wat denk je gemist te hebben?" Vraag ik dan.
    "Oeh koffie van Starbucks." Zeg ik en kijk naar de beker.
    "De lekkerste!" Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23