• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even en ik zie een onbekend meisje binnen lopen met haar boeken.
    Shit mijn boeken lachen nog in mijn kluisje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [blaine ben jij beschikbaar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    Iedereen was weg en uiteindelijk besloot ik ook maar op te staan.
    Ik loop naar binnen, welke kant ging Blaine uit? Ik loop maar ergens heen en vraag en random iemand of hij Blaine gezien heeft.
    In de jongens kleedkamer. Ik zoek het en vind het uiteindelijk.
    Ik open de deur iets en zie Blaine tegen een boksbal slaan.
    "Blaine?" Ik stap naar binnen. "Ik had er niet over moeten beginnen hé?" Vraag ik en ga op een van de bankjes zitten. Ik zie wel of ik antwoord krijg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Haha, jawel, maar hij is in een kleedkamer aan het boksen. Hij is namelijk boos en komt niet in de les. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Misery:

    Als ik opkijk zie ik het meisje zitten dat vanmorgen nog skyscraper zong. "Hé, ik heb blijkbaar iets gemist." Zeg ik voorzichtig en kijk even om me heen. "Nou als ik iets voor je kan doen zeg je het maar hoor."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Faal Bennet is bij Blaine xd read it! xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rachel
    Ik kij naar het meisje "Dankje, ik heet trouwens Rachel en dit is Finn
    " ik wijs naar Finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahah oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:

    "Ja, dat had ik gehoord." Zeg ik vrolijk. "vanmorgen." Mompel ik er achter aan. "Jullie zitten ook bij de glee-club toch? Want ik wil er graag wat meer over weten."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blaine Anderson:

    Ik sla nog een paar keer en zie niet dat iemand binnen komt. Zweet loopt langs mijn voorhoofd. "Blaine?" hoor ik opeens en ik draai mij om en zie Bennet op één van de bankjes zitten. Hij weer, kan niemand mij met rust laten. Ik span mij spieren aan en kijk hem boos aan. "Ik had er niet over moeten beginnen hé?" Vraagt hij en kijkt mij aan. Ik hijg en probeer mijn zweet weg te halen. 'Goh, wat denk je zelf' zeg ik sarcastisch en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Owja dat is waar, dat klopt zal ik je na deze les meenemen?" vraag ik.
    Ik voel dat ik een beetje moe begin te worden van alle drukte maar ik wo het vol houden zodat Finn zou blijven, misschien kon ik hem overhalen om te slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    "Goh, wat denk je zelf." Zegt Blaine sarcastisch en kijkt me aan.
    Ik zucht even.
    "Sorry dan." Zeg ik en kijk hem aan.
    "Ik was gewoon nieuwsgierig oké? Mag toch?" Vraag ik en haal ondertussen mijn schouders op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Grr. het eten is nog niet klaar.]

    Kurt Hummel
    Vrolijk loop ik het lokaal weer in en ga ik naast Misery zitten, waar Rachel ook bij zit in haar rolstoel. 'Je hebt Rachel dus ook al ontmoet.' concludeer ik terwijl ik even speels glimlach naar Rachel. 'Geloof me, Mis. Ze is echt het kleine irritante zusje van de Glee club. Je kunt niet met haar, maar ook niet zonder haar.' zeg ik. Ik laat mijn vingers even door mijn haren glijden en kijk Rachel even aan. Ze weet heus wel dat ik een grapje maak.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:

    "Graag. Heel graag." Antwoord ik dankbaar. "Ik kon het vanmorgen ook al niet zo goed vinden." Ik lach nog even naar haar en merk dat de les gaat beginnen dus ga weer zitten. "Dit wordt een lange dag." Mompel ik tegen mezelf.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachel
    Ik grinnikte om Kurt "en die daar is net een meisje, als shue zegt jongens en meisjes apart komt hij bij de meiden" grinnik ik naar hem. Ik onderdruk een geeuw van vermoeidheid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan