• Nikki pakt net een vel papier om iets te gaan tekenen. Opeens slaat ze er heel erg hard op. Vraag ik dus wat er aan de hand is, want ik schrok van de klap. Zegt ze met een kinderstemmetje: "Er liep een papiervretertje over mijn blaadje." Volgens mij meende ze het nog serieus ook. (cat)

Gek meisje is ze soms toch ook (bloos)

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 18:31 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Whahaha
    ach ja
    iedereen is gek hier haha

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Nikki is on crack, everyone hide. (cat)

I like that word though. Papiervretertje.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:

Hahaha. Dat zou ze dan heel stiekem gedaan moeten hebben, heb niks gemerkt (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Escritura schreef:

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cosette schreef:
    (...)

I don't get it.

Lizz said "crack"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cosette schreef:
    Lizz said "crack"

Crack.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ghehe ik voel me dom omdat ik geen idee heb wat een papiervretertje zou moeten zijn (a)

Dat woord klinkt schattig. ^^

-giechelt-

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Confessor schreef:
    Ghehe ik voel me dom omdat ik geen idee heb wat een papiervretertje zou moeten zijn (a)

Het bestaat niet, tenminste zover ik weet, dat is de grap (cat)

DarkSavior schreef:
    (...)
    Het bestaat niet, tenminste zover ik weet, dat is de grap (cat)

Sorry,
    ik dacht aan hele kleine beestjes die misschien je papier op vreten, kan toch?

Ik denk dat ik het nog zou geloven ook..

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:41 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Confessor schreef:
    (...)
    Sorry,
    ik dacht aan hele kleine beestjes die misschien je papier op vreten, kan toch?

Die bestaan toch? Zilvervisjes right ._.? Ze zitten vooral in goed geïsoleerde huizen en eten papier :\

Maar, aw, papiervretertje

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Papiervretertje? Lol.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the