• Hey!

    Nou heb ik al heel lang geen story meer geschreven, maar daar komt nu verandering in. Ik ben namelijk bezig met een story op te zetten, alleen toen had ik een probleem. Ik kan namelijk geen cover maken. Nou is mijn hulpkreet aan jullie; Met welk programma maken jullie die geweldige covers die ik altijd bij andere verhalen zie?


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Ik doe het met 'Adobe Photoshop CS4' die heeft iemand voor me gedownload. Maar ik heb geen idee hoe. En als je het koopt is het geloof ik heel erg duur.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ik doe het met 'Adobe Photoshop CS4' die heeft iemand voor me gedownload. Maar ik heb geen idee hoe. En als je het koopt is het geloof ik heel erg duur.

    Hmm okay, ik zal het ff opzoeken, dankje! (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Ik zelf gebruik Pixbuilder studio 2.1 en Picnic (dat zit bij Picasa) Het zijn beiden een beetje amateuristische programma's maar gratis en ik kan er best goed mee overweg ^^
    Ik hoop dat je er iets aan hebt


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Ik zelf gebruik Pixbuilder studio 2.1 en Picnic (dat zit bij Picasa) Het zijn beiden een beetje amateuristische programma's maar gratis en ik kan er best goed mee overweg ^^
    Ik hoop dat je er iets aan hebt

    Haha, ja, dankje!


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    zelf gebruik ik altijd Gimp, geheel gratis en wel handig in het gebruik.


    Credendo Vides

    Ik gebruik Gimp. Wel even oefenen. maar wel handig en gratis.


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Ik gebruik Photofiltre! Het is gratis en handig (A). Veel succes met een cover maken ;)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    FairytalesX schreef:
    Ik gebruik Gimp. Wel even oefenen. maar wel handig en gratis.
    En dan de kleuren bewerken op picmonkey :3 (R.I.P picnik dat ik bijna wou neerzetten T-T)


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    (...)En dan de kleuren bewerken op picmonkey :3 (R.I.P picnik dat ik bijna wou neerzetten T-T)

    Haha, ik heb Gimp net geïnstalleerd, en zal alle andere programma's eens bekijken, in iedere geval bedankt voor alle reacties!


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    BeautyInside schreef:
    Ik gebruik Photofiltre! Het is gratis en handig (A). Veel succes met een cover maken ;)


    Die gebruik ik ook, haha.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"