• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

The universal language of art.

Justin

''Ik keek niet ergens naar, ik staarde meer, dromerig,'' antwoordt ze. Ik ga er vanuit dat ze geen zin heeft om het me te vertellen, dus ik ga er verder maar niet op in. ''Oke dan,'' zeg ik. ''Misschien moet ik ook maar eens opzoek gaan naar iemand om een tent mee te delen. We zijn toch met een oneven aantal? Dat betekent waarschijnlijk dat er een iemand is die alleen in een tent ligt. Aan de ene kant wel chill, maar aan de andere kant ook weer ongezellig, lijkt mij,'' zeg ik, om van onderwerp te veranderen.

Finn
    Jane lijkt wilde plannen te hebben: ze wil me in een smurf veranderen, help! Ze haalt haar hand door mijn haren.
    'Ik zou dit wel de hele dag kunnen doen, zo zacht zijn ze geworden!' lacht ze.
    'Ik hou je niet tegen.', zeg ik met een brede grijns.

The truth may be orange!

Jasper:

Ik kijk even naar Jacky, zo die had het gezellig met de onbekende jongen. "Ik moet heel even iets doen." Zeg ik tegen Austin en loop naar de stoel achter Jacky. "Zo be nik weer. Het duurde iets langer, maar ik ben er weer." Zei ik vrolijk. Ik keek even naar de jongen, nee absoluut geen bedreiging. "En jij bent?"

We've lived in the shadows for far too long.

Jacky
    'Of je gaat met zijn drieën in een tent liggen. Maar goed, dan moet je alsnog die mensen zien te vinden. En ja, we zijn met een oneven aantal. 19 mensen.' zei ik tegen Justin. Ik twijfelde om hem te vragen over het soulmate gebeuren, ik wilde het gewoon weten.
    'Zou ik je iets mogen vragen?' zei ik tegen Justin. Maar dan zie ik Jasper hierheen komen lopen dus zeg ik: 'Nevermind, laat maar zitten.'
    'Zo ben ik weer. Het duurde iets langer, maar ik ben er weer.' zei Jasper vrolijk. Hij keek even naar Justin, het leek bijna jaloers. En dan vraagt hij:
    'En jij bent?'

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:36 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Justin

''Zou ik je iets mogen vragen?'' Vraagt ze dan ineens. Ik vraag me af waarover. ''Natuurlijk,'' antwoord ik, ''what's up?''

Jane
    'Ik hou je niet tegen,' zegt hij met een grijns.
    'Mooi zo,' Vrolijk ga ik verder met het aaien van zijn haar. Na een tijdje houd ik op.
    'Dit is vermoeiend,' zucht ik. 'Mijn armen worden lam.'
    'Heb jij by the way al iemand met wie je de tent deelt? Anders kom je gezellig bij Lars en mij slapen, dat vind hij vast goed,' ratel ik achter elkaar. 'Ja toch Larsje?' roep ik wat harder en draai mijn hoofd richting hem.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

(Wat heb ik gemist? En waar kan ik invallen?)

Now life has killed the dream I dreamed

Lars:

"Ja, tuulijk." Zeg ik mompelend. Ik was een beetje met mijn telefoon aan het kloten.
    Wacht wat zij ze. Ik pakte haar arm en trok haar mee, weg van de andere. "Dat kan niet." Zeg ik sissend.

[Iedereen zit inde bus (of je nou ingestapt bent of niet xD) en we zijn onderweg naar de camping. Maar ik weet niet, vertrekken we vanaf Nederland/België, of ergens in Spanje? Het verschilt namelijk nogal van tijd qua rijden xD. Maar goed, de bus is dus onderweg. En er komt een bruiloft overmorgen vor Finn en Jane, en Jacky gaat regelen dat iedereen in bikini en zwembroek komt, een soort kenningsmaken ofzo, dachten we gelijk ;p unnndd. Sommige spreken nu met elkaar af om in de tent met elkaar te liggen. Duuuss.. ;D]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jane
    Hij trok me weg. 'Dat kan niet,' zegt hij sissend. 'Tuurlijk kan dat wel, je moet echt over je angst heen komen hoor, je moet niet iedereen gaan ontwijken.' Ik haal mijn schouders op en draai me weer om om terug te lopen.

Finn
    Ze stopt na een tijdje met mijn haren te aaien, omdat haar armen lam worden. 'Ach, ga nu door! Ik vind het leuk.', zeg ik lachend. Wanneer ze me vraagt met wie ik de tent deel, haal ik mijn schouders op. Ik ben ontzettend blij dat ze voorstelt om bij haar en Lars te gaan liggen. 'Als Lars dat oké vindt, dan graag!', zeg ik blij.

The truth may be orange!

Lars:

"Oke. doen we, gezellig." Zeg ik zo vrolijk mogelijk. En ga weer zitten. Ik kon ook altijd nog met iemand anders in een tentje. Ik ging verder met mijn Iphone. Dit werd verschrikkelijk.

(Okay, thanx! Wie wil met Allison praten?)

Now life has killed the dream I dreamed

[ik ga eten, brb]

Jane
    'Oke, doen we, gezellig' Het sarcasme vloog ervan af, hij moest toch een keer over zijn angst komen.
    Ik ga weer op Finn zijn schoot zitten. 'Hij vindt het goed,' zegt ik vrolijk. 'Als getrouwd stel moet je natuurlijk wel bij elkaar slapen he?'