• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

The universal language of art.

Justin

Megan zette een hiphop nummer op en ik dacht even na. Wat moest ik in godsnaam doen nu? Ik danste bijna nooit. Wel als ik uitging, maar dat was toch anders. Ach, wat maakte het ook uit, dit was toch niet serieus. Ik dacht er niet teveel bij na maar deed gewoon iets randoms. ''Cool toch?'' Vroeg ik lachend, toen ik klaar was met dansen.

Megan

Toen hij klaar was met dansen, lag mijn BB ergens op de grond samen met mij. De slappe lach was het beste woord om dat te omschrijven. "Omg, jij bent echt geniaal !" kirde ik door de bus. De tranen liepen over mijn wangen van het lachen. "God Justin, doe dat niet meer".

Austin

"Dat deed ik wel" zei ik even dramatisch terug. "Ryan, hij is gewoon zo verliefd en baald waarschijnlijk omdat zij niet weet dat hij bestaat ofzo, Hij is gewoon verliefd !".

Justin

Ik keek naar Megan die letterlijk op de grond lag van het lachen. ''Omg, jij bent echt geniaal!'' Lachte ze. Ik grijnsde. ''Weet ik toch.'' ''God Justin, doe dat niet meer,'' zei ze daarna. ''O,'' antwoordde ik, ''ik was juist van plan om nog wat moves te laten zien, maar oké.'' Ik stak mijn hand uit naar Megan om haar overeind te helpen.

[ik ben weer even weg enzoooo,]

Jasper:

Ik schudde mijn hoofd. Wat kon er nou mis zijn. "Misschien is hij wel verliefd op jou." Ik vond het een logisch redenatie. "Het klinkt logisch, hij is spontaan tegen meiden, stil tegen jongens. Hoezo logica." Ik vond mezel nu wel heel goed, en hij was idd verliefd. Maar tot ik wist op wie was hij gay.

(Ik moet even wat drinken, ben zo terug.)

We've lived in the shadows for far too long.

Megan

Ik nam zijn hand aan om recht te komen. Toen ik eenmaal recht stond veegde ik een paar tranen van mijn wangen. Hij was groter dan me. Wat logisch was aangezien ik misschien net 1m70 was. "Nee dankje, genoeg moves en zangtalenten voor vandaag, of ik ga mijn Kickboks-skills gebruiken" zei ik grijnsend.

Austin

"Ik kan je harder slaan dan daarnet op je wang Dude, pas maar op" zei ik waarschuwend. Sommige jongens waren gewoon minder goed in de omgang met jongens omdat hij onzeker was. Logica noemen ze dat, Logische logica. "Hij voelt zich gewoon bedreigd door sommige jongens, PUNT Modttes".

Jasper:

"Het was niet alleen dat, toen ik vanochtend vroeg of hij naast me kwam zitten BLOOSDE hij." Ik stak mijn handen wanhopig in de lucht. "En toen Jacky voor de grap zei ´Zoen Jane is´ zei hij kan ik niet. Terwijl hij geen vriendin heeft." Ik vond dit hele goede argumenten. Maar alsnog, het hoefde nniet persé Austin te zijn.

We've lived in the shadows for far too long.

[Ik be er weer ;D ik heb hier iternet ;DDDDDD]

Jacky
    Ik keek even rond in de bus, ik zag dat Jasper en de jongen wiens naam ik nog niet wist heel hard aan het lachen waren. Ik zag Megan overeind geholpen worden door Justin, ze schaterde van het lachen. En Jane zat bij Finn op schoot. Ik hoopte echt dat het wat zou worden tussen die twee, ze waren heel lief en schattig samen. Ik twijfelde tussen naar Jasper gaan en die andere jongen, en tussen hier blijven zitten. Ik wist niet wat ik moest doen, en ik staarde maar gewoon voor me uit, terwijl er nog steeds muziek uit mijn iPod klonk, Better then I know myself, Adam Lambert, mijn lievelingsnummer.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Justin

"Nee dankje, genoeg moves en zangtalenten voor vandaag, of ik ga mijn Kickboks-skills gebruiken," zei ze nadat ik haar overeind had geholpen. ''Oke dan,'' lachte ik. ''Ik heb honger, trouwens.'' Dat was best een zinloze opmerking, maar ja.

[is er iemand die nu met Justin wil praten? ]

[Ik wacht nog op een reactie van Finn]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[Jacky zit lonely voor zich uit te staren, she's free. :3]

Justin

Ik keek de bus rond opzoek naar iemand om mee te praten. Iemand waar ik nog niet mee gepraat had, want ik wilde wat nieuwe mensen leren kennen. Na even rondgekeken te hebben zag ik een meisje zitten, ze zag er op dit moment een beetje eenzaam uit. Ik stond op en liep naar haar toe. ''Hi,'' zei ik vrolijk. ''Ik ben Justin.''

Jacky
    Er kwam ineens een jongen naast me zitten, en ondanks dat ik muziek op had hoorde ik hem vrolijk zeggen:
    'Hi, ik ben Justin.'
    Gezelschap, afleiding. Ik glimlachte automatisch, deed mijn iPodoortjes uit en zei:
    'Hoi, aangenaam. Jacky. Jacky May White, maar je mag me noemen zoals je wilt.'