• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Justin

    Megan sloeg me. ''Serieus, dat andere liedje was ook goed geweest hoor,'' grinnikte ze. Ik trok een zielig gezicht. ''Vond je het niet mooi dan?'' Zei ik zogenaamd teleurgesteld. ''Het was toch geweldig, of niet?'' Ik moest moeite doen om niet te lachen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:06 ]


    The universal language of art.

    Megan

    Ik sloeg een arm om hem heen. "Moet ik echt tegen je liegen Jussie ?" vroeg ik. Ik begon te lachen en liet hem weer los. "Je bent, uhm, Speciaal" grinnikte ik. Speciaal in een negatieve zin, maar acteren kon hij wel héél goed hoor. Een beetje dan. Haha.

    [Zo zo, dus Jasperos vraagt aan Austin wat hij van Jacky vindt xD i'm back in de game.]

    Jacky
    Ik zat nog steeds in elkaar gedoken bij het raam. Maar ik wilde me niet verdrietig voelen, ik wilde wat te doen hebben. Mijn eerste ingeving was om naar Jasper te gaan, te vragen wie de nieuwe jongen was. Hij zag er erg aardig uit, zo'n surftype. Maar ik deed het niet, anders zou ik nog aanhankelijk lijken naar Jasper. Daarom pakte ik mijn iPod erbij en scrollde even door mijn afspeellijst. I won't give up, Jason Mraz. Toepasselijk. Ik zette het nummmer aan, stopte de oortjes in mijn oren en begon zachtjes mee te zingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justin

    ''Je bent uhm, speciaal,'' zei ze toen terwijl ze een arm om me heen sloeg. Nu begon ik wel te lachen. ''Dat hoor ik vaker,'' zei ik. ''Maar oké, ik zal eerlijk zijn, zingen is niet echt mijn ding. Maar ik ben ongelooflijk goed in dansen, zal ik wat van mijn dans-skills laten zien?'' Alsof ik echt kon dansen, haha. Nou ja, misschien danste ik wel iets beter dan dat ik zong. Maar toch.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:11 ]


    The universal language of art.

    Jasper:


    Ik viel bijna van die stoel. "Hou op, hou op. Anders moet je me wel reanimeren." Ik pakte mijn mobiel en bekeek een foto van Blaze. Meteen hoefde ik niet meer te lachen. "Jup, het gaat weer." Ik gooide me benen over de stoel voor me en zakte onderuit. "Anders laat ik mijn vader een drumstel brengen en dan gaan we gewoon daar spelen." Zei ik alsof het niks was. Het was ook niks, voor mijn ouders tenminste. "En dan doen we dit liedje." Zei ik vrolijk terwijl ik het opzette.


    (Het liedje wat hij opzet is: Walking disaster- the Wombats)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [En Jacky zit forever lonely nu ;p

    Dat is Jaspers lievelingsnummer :3]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik keek hem even wantrouwend aan maar haalde mijn schouders op. "Als je dans-skills even goed zijn als je zing-skills wil ik het graag zien" lachte ik. "Ik moet toch om iets kunnen lachen" grinnikte ik weer.

    Austin

    "Dude, geweldig !" lachte ik vrolijk. Ik nam zijn mobiel af en zette het liedje af. "Als ik het zelf speel is het veel beter" zei ik overdreven waarna ik heel dramatisch een hair-flip deed.

    (I know, ik vind het heel schmé)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik moet gaan, MAAARRR, ik kan de laptop meenemen ;D dus als ik daar aankom, even gezellig heb gedaan, dan trek ik mezelf terug in een kamer onder het mom, grieks leren via WRTS ;D dus, TOT SNEL ;D Jacky off]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Kuch, ego, kuch." Zei ik hardop en trok een beledigt gezicht. "Ten eerste, mijn mobiel." Ik ging recht op zitten en keek hem bijdehand aan. "Ten tweede. Je zet mijn favo liedje toch niet zomaar af." Daarna zuchte ik overdreven, net als zo een make-up bitch en stak mijn vinger in de lucht. "Na-ah."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ah o, nu moet austin geen foto´s van Mary zien....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Justin

    ''Als je dans-skills even goed zijn als je zing-skills wil ik het graag zien,'' lachte ze. ''Ik moet toch om iets kunnen lachen.'' ''Lachen? Wacht maar,'' zei ik zogenaamd verontwaardigd. ''Ik moet trouwens wel muziek hebben, anders schiet het niet op. Heb je iets van rap, of in ieder geval iets met een echte beat? Dan ga ik mijn hiphop-skills laten zien.''


    The universal language of art.

    Austin

    Ik gaf hem een slag -zacht natuurlijk- tegen zijn wang en gaf zijn mobiel terug. "Wie is hier nu gay ha ?" plaagde ik hem, "En trouwens" zei ik heel bijdehand, "Ik mag alles, Néh !". Volgens mij lagen we straks allebei plat van het lachen.

    [Moet me zo klaarmaken want ga van 5-7 naar de kermis, dan BBQ'en, mss kom ik nog terug]

    Megan

    "Ik heb alles" zei ik dramatisch. Ik haalde mijn BB uit en zette een Hip-Hop liedje op. "Komop Jussie, dans maar" grinnikte ik. Ik zette de muziek wat luider en deed mee met mijn voet op de beat. Het was gewoon een goede beat.

    (Is goed hoor.)

    Ik hield dramatisch mijn hand tegen mijn wang. "Dat deed je niet." Sprak ik verontwaardigt. "Lars hij sloeg me." Schreeuwde ik door de bus. Lars keek op en glimlachte daarna keek hij weer weg. "Wat is dat nou met hem?"


    We've lived in the shadows for far too long.