• Ik heb geen idee waar ik dit zou moeten posten, maar aangezien het een vraag is zet ik het maar bij vragen neer.
    Als jullie een story lezen, hebben jullie liever 1 x per week een hoofdstuk van 1000 woorden, 2 x per week een hoofdstuk van 500 woorden of misschien 5 x per week een hoofdstuk van 200 woorden?
    En hoeveel aantal woorden (ongeveer) vinden jullie het meest prettig om te lezen? (:
    XO.

    Yulivee schreef:
    liefst 350/400 om de per dag :Y)
    Of zo probeer ik het toch te doen.


    Dit als ik zelf schrijf omdat ik dan ook gewoon echt iedere dag één à twee keer kan posten.
    Om zelf te lezen hou ik meer van 800 tot 1000 woorden en dan het liefst iedere dag, of gewoon een verhaal dat al afgelopen is.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 9:34 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Yulivee schreef:
    liefst 350/400 om de dag :Y)
    Of zo probeer ik het toch te doen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mebarak schreef:
    Ik vind 1000 woorden heel irritant lezen op een beeldscherm. Ik zelf heb liever iets kortere stukjes 500 à 700 woorden.


    Your make-up is terrible

    Ik heb graag dat er regelmatig achter elkaar stukjes geplaatst worden, dus ik ga voor 5x per week 200 woorden.


    Bad decisions make good stories.

    Hel schreef:
    ik lees zelf liever langere hoofdstukken (min 700 woorden) omdat je dan niet zo snel het gevoel hebt dat je niets gelezen hebt of meteen nog een hoofdstuk wil lezen.

    Zelf probeer ik sowieso minimaal 500 woorden te gebruiken


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tussen de 300 en de 800 woorden, zo vaak mogelijk in de week. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Meade schreef:
    Ik vind hoofdstukken met 600 woorden of minder echt vreselijk irritant.


    Big girls cry when their hearts are breaking