• Hé,
    Ik ben dol op schrijven, zoals iedereen heer wel volgens mij. Samen schrijven met anderen klinkt ook altijd fijn, zo is schrijven nog steeds spannend omdat je alles niet weet. Omdat ik niet altijd even veel tijd hebb was ik aan het denken om met meerdere te schrijven een stuk of 4 -5. ik heb al vage ideeën maar andere ideeën zijn ook welkom dus daar zouden we dan samen over kunnen brainstormen. Schrijven deed ik eerder vooral over One Direction maar andere personen zijn natuurlijk ook welkom want we kunnen ook mengen of weet ik veel. We kunnen over verschillende dingen schrijven en in verschillende stijlen, ik bedoel in de aard van gossip girl, gebaseerd op een film of serie..

    Heb je interessen en vind je samen schrijven ook altijd fijn? Laat het me dan maar weten zou ik zeggen.

    Liefs Chelsea

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:04 ]

    Met vijf schrijven lijkt me best wel te doen als iedereen zijn eigen personage heeft :Y)
    Maar is het niet handig om met z'n vijven een verhaal te verzinnen? Dan vindt iedereen het denk ik leuker en zijn ze ook meer gemotiveerd misschien :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Payphone schreef:
    Met vijf schrijven lijkt me best wel te doen als iedereen zijn eigen personage heeft :Y)
    Maar is het niet handig om met z'n vijven een verhaal te verzinnen? Dan vindt iedereen het denk ik leuker en zijn ze ook meer gemotiveerd misschien :Y)


    Je hebt inderdaad gelijk!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zie het wel zitten hoor (= Ik kan toch beginnen aan een nieuwe story want de mijne is net afgerond. Of tog bijna .. Nog 2 stukjes ofzo.

    Ik ook ^^ Ik vind uberhaupt samenschrijven stukken leuker^^ Ik ben dan veel gemotiveerder^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Ik ook ^^ Ik vind uberhaupt samenschrijven stukken leuker^^ Ik ben dan veel gemotiveerder^^

    Vind ik nou ook ;D


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wel ik moet zeggen jullie hebben allemaal gelijk,
    ik ga nu bij jullie allemaal een stukje gaan lezen en dan weten jullie het vandaag nog. ZO kunnen we beginnen brainstormen (:

    Nog een vraagje: Wie ziet het zitten een story over One Direction te schrijven? (:

    Oké, ik heb nu van jullie allemaal een stukje gelezen. Eerst en vooral vind ik dat jullie leuk schrijven, stuk voor stuk. Dus daar begon het maken van de moeilijke keuzes al, ik ben vooral gaan kijken naar de manier hoe jullie schrijven. Maar automatisch kijk je ook naar waarover het gaat en als ik medeschrijvers moet kiezen aan de hand van de onderwerpen, dan denk ik dat ik de juiste personen weet. Want schrijven over de zelfde interesses is natuurlijk makkelijker. Ik hoop dat jullie dat begrijpen? Dus mijn keuzes gaan naar; BIEBERCREW, LEADERLOUIS, Payphone. Maar ik heb gemerkt dat Appelboompje & Tisiphone ongeveer wel de zelfde interesses hebben, dus ik zou zeggen. Misschien kunnen jullie samen schrijven? (: Ik hoop nu dat niemand mij gaat haten, haha.

    VOOR BIEBERCREW, LEADERLOUIS & Payphone; verwacht maar een Privé bericht (;

    Basingstoke schreef:
    Oké, ik heb nu van jullie allemaal een stukje gelezen. Eerst en vooral vind ik dat jullie leuk schrijven, stuk voor stuk. Dus daar begon het maken van de moeilijke keuzes al, ik ben vooral gaan kijken naar de manier hoe jullie schrijven. Maar automatisch kijk je ook naar waarover het gaat en als ik medeschrijvers moet kiezen aan de hand van de onderwerpen, dan denk ik dat ik de juiste personen weet. Want schrijven over de zelfde interesses is natuurlijk makkelijker. Ik hoop dat jullie dat begrijpen? Dus mijn keuzes gaan naar; BIEBERCREW, LEADERLOUIS, Payphone. Maar ik heb gemerkt dat Appelboompje & Tisiphone ongeveer wel de zelfde interesses hebben, dus ik zou zeggen. Misschien kunnen jullie samen schrijven? (: Ik hoop nu dat niemand mij gaat haten, haha.

    VOOR BIEBERCREW, LEADERLOUIS & Payphone; verwacht maar een Privé bericht (;


    Jammer, ik had graag willen schrijven met jullie. Ik zal het vragen aan appelboompje

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:17 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Heb je mijn berichtje gezien? Mag ik dan ff vragen waarom ik niet mee mag schrijven, want aan interesses kan je het niet zien


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Basingstoke schreef:


    Nog een vraagje: Wie ziet het zitten een story over One Direction te schrijven? (:


    Dat zou ik dus heel graag een keer willen proberen want dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat zou ik helemaal niet erg vinden :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!