• Pfff, ik ben dit echt zo zat. Dat geroddel. Ik heb in één jaar over mezelf gehoord dat ik anorexia heb, drink voor mijn presentaties, verslaafd ben aan wiet, op een seriemoordenaar lijk, en nou blijkbaar weer dat ik geen vrienden heb omdat ik in mijn facebook status had gevraagd of er iemand mee naar de stad wilde en niemand reageerde. Van mensen die ik nooit iets heb gedaan, en die me ook nauwelijks kennen, of in mijn gezicht gewoon schijnheilig doen. Ik ben zo blij dat ik bijna van school af ben. Kent iemand dit? :\:\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Cadentium zei

    Lol, er zijn altijd zulke zielige mensen, gewoon niet reageren. Trust me.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Er zijn altijd mensen die zich pas goed kunnen voelen als ze een ander naar beneden halen, echt enorm triest. Je moet je er niks van aantrekken. c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cadentium schreef:
    Lol, er zijn altijd zulke zielige mensen, gewoon niet reageren. Trust me.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Marble schreef:
    (...)

    Er werd geluld dat ik om tijdens mijn Duits presentatie beter te kunnen praten een flesje whiskey achterover had gegooid.

    Serieus? Da's echt zielig -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je maakt je veel te druk. Over mij werden ook duizenden dingen gezegd. Trek het je gewoon niet aan, de mensen waarmee je omgaat kennen je en zullen je accepteren zoals je bent. De rest moet je gewoon negeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou ja, beter als dat iedereen je negeert en niet met je in een groepje wilt. Dat heeft een meisje bij ons in de klas.


    Food.

    TheRumIsGone schreef:
    Ik haat zulke mensen, ze denken zelf dat ze alles zijn door andere mensen naar beneden te halen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli