• Pfff, ik ben dit echt zo zat. Dat geroddel. Ik heb in één jaar over mezelf gehoord dat ik anorexia heb, drink voor mijn presentaties, verslaafd ben aan wiet, op een seriemoordenaar lijk, en nou blijkbaar weer dat ik geen vrienden heb omdat ik in mijn facebook status had gevraagd of er iemand mee naar de stad wilde en niemand reageerde. Van mensen die ik nooit iets heb gedaan, en die me ook nauwelijks kennen, of in mijn gezicht gewoon schijnheilig doen. Ik ben zo blij dat ik bijna van school af ben. Kent iemand dit? :\:\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Achja, volgens mij wordt er over iedereen wel achter zijn/haar rug om gepraat :') Ik maak me daar echt niet druk over, de helft klopt toch niet, idc.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geloof me, het wordt pas echt vervelend als mensen over dingen gaan roddelen die wel echt waar zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    eh
    oke:S
    meestal trek ik me niks van dat soort mensen aan
    want ik weet van mezelf wat ik ben
    ik heb ook nooit vrienden
    alleen 1 vriendin die close is
    op school ga ik altijd met hogere klassen om
    al sinds toen ik voor het eerst naar school ging, mensen noemden me junkie, freak, mongool, idioot en weet ik het allemaal
    maar ik reageerde gwn niet en luisterde hele tijd muziek


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ugh, wie bedenkt er überhaupt zoiets.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik haat zulke mensen, ze denken zelf dat ze alles zijn door andere mensen naar beneden te halen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Andante schreef:
    Ugh, wie bedenkt er überhaupt zoiets.


    Nouja, da's best makkelijk.. Ik had buikgriep en was 5 kilo afgevallen in 5 dagen, kwam ik op school, maken ze ervan dat ik anorexia heb.
    Meisje uit m'n klas vraagt me of ik weleens geblowd heb, antwoord ik ja, ben ik verslaafd aan wiet.

    Zo dus ongeveer -.-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hell yeah dat ik dat herken. 2 meiden die allemaal verhaaltjes verzinnen over mij. Vind 't niet echt supererg ofzo, alleen irritant. Ze durven echt helemaal niets voor mijn neus dus ik merk dr bijna niks van. Ben van plan er binnenkort iets van te zeggen, es kijken of Ze dan nog zo 'stoer' gaan doen. :'D maar, gelukkig bestaan er ook nog normale mensen. En sterkte er mee he!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Iedereen heeft een zondebok nodig en jij bent die toevallig bij die personen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Andante schreef:
    Ugh, wie bedenkt er überhaupt zoiets.


    The universal language of art.

    WATIC schreef:
    Iedereen heeft een zondebok nodig en jij bent die toevallig bij die personen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, er zijn altijd zulke zielige mensen, gewoon niet reageren. Trust me.


    The odds are néver in our favor.

    Tsja, mensen blijven mensen.
    Je bent bijna weg van die school!
    Maar leg dit eens uit: drink voor mijn presentaties ?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als die mensen je nauwelijks kennen, zou ik me er niet teveel zorgen over maken. Negeer het gewoon, of, als je er echt niet tegen kan, spreek ze dan eens aan en vraag waarom ze zulke roddels verspreiden en leg uit dat het niet waar is. Zolang echte vrienden maar niet zo over je praten, zou ik er niet teveel aandacht aan besteden. Gelukkig ben je bijna van school af, dan ben je ook van hen af en kan je ergens anders met een schone lei beginnen en nieuwe vrienden maken. Sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Flemish schreef:
    Tsja, mensen blijven mensen.
    Je bent bijna weg van die school!
    Maar leg dit eens uit: drink voor mijn presentaties ?


    Er werd geluld dat ik om tijdens mijn Duits presentatie beter te kunnen praten een flesje whiskey achterover had gegooid.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Cadentium schreef:
    Lol, er zijn altijd zulke zielige mensen, gewoon niet reageren. Trust me.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”