• Nou, ik zit me hier te vervelen, dus ik dacht. Ik schrijf even alles van me af.


    Ik heb dus een crush op iemand. Hij is echt knap, knap, knaaaaaaaaaaaaaap!
    Maar hij zit een jaar hoger dan mij en is totaal onbereikbaar. Het is echt moeilijk om uit te leggen hoe ik me voel. Ik zou zoooooo graag alles tegen hem bekennen. Ik zou het willen zeggen hoe verliefd ik ben en hoeveel ik van hem hou en ik zou willen zeggen dat ik smelt als ik nog maar denk dat hij naar me kijkt, maar ik heb nog geen enkel woord met hem gewisseld.
    En ik wordt ook niet echt aangemoedigd door het feit dat hij me niet eens accepteert op facebook.
    Volgens mij hebben mijn vriendinnen zelfs nog niet door hoe erg ik het te pakken heb.

    Het begon allemaal op een gure, koude morgen. Ik liep te praten met iemand van bij mij op school, Jurgen (zomaar een random naam om een beetje anonimiteit de behouden.)
    Blijkbaar kent hij mijn crush (die toen nog niet mijn crush was)
    Nee ik viel pas voor hem, die ene moment. Toen Jurgen naar hem glimlachte en hij glimlachte terug. En OMG die glimlach, ik smelt gewoon als ik eraan denk.
    En toen was het begonnen. Vanaf die moment was ik stapelgek op hem. Na een tijd besefte ik dat ik nooit iets met hem zou krijgen. Ik bedoel: hij is knap en cool en heeft enorm veel vrienden en ik? Ik ben maar gewoon.
    Maar goed: ik besefte dus dat het nooit iets zou worden en probeerde hem wat te negeren. Probeerde het van me af te zetten, maar … het was gewoon onmogelijk!
    Het ging niet. Hij bleef maar in mijn gedachten rondspoken. Snap je wel hoe dat is? Om op iemand verliefd te zijn die NOOIT iets met jou zou beginnen?
    Ondertussen beeld ik me al van alles in. Ik denk dat hij naar me kijkt of ik denk dat zijn vriend hem aantikt, terwijl ik langsloop, maar het is allemaal maar inbeelding, toch?
    Ik bedoel: die dingen gebeuren maar zo weinig dat het onmogelijk is dat hij echt nog maar in mijn richting heeft gekeken.
    Het begon met een blik en toen was ik weer een tijd in de wolken, maar na een tijdje werd ik weer een beetje down. Het is echt moeilijk om te weten dat degene van wie je houdt, nooit van jou zal houden.
    En toen. Toen leek het of iemand hem aantikte, net wanneer ik langsliep.
    Natuurlijk was dat helemaal om een andere reden, maar dat was nog het ergste.
    Door dat toeval besefte ik pas echt dat het nooit iets zou worden. Het is pijnlijk, maar ik laat het niemand zien. That’s me!
    Als je me aankijkt, denk je: ‘makkelijk te doorgronden: hyper, gek en vrolijk!’. Ook zie je meteen hoet ik me voel, je ziet meteen aan mijn gezicht dat ik kwaad ben of triest of… verliefd. Maar niemand heeft ooit door hoe diep het gaat. Niemand ziet hoe kwaad of triest ik ben.
    Het spijt me dat ik dit topic vul met mijn geklets en je hoeft niet te reageren of zo: ik wou het gewoon even van me afschrijven.

    En als het jullie wat kan schelen: het gaat ondertussen al veel beter. Ik ben nog steeds verliefd, maar heb mezelf al neergelegd bij het feit dat het niets wordt. Toch blijf ik ergens wel hopen. Ah ja… misschien geraken we ooit aan de praat… en wie weet wat er later gebeurd. Ik neem het allemaal gewoon hoe het komt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brennanzer schreef:
    (...)
    Het begint al te betere tussen mij en "Jurgen". We waren gisteren zelfs van plan om Matthias te laten komen, maar hij kon niet.

    Meent ge da?
    Wou ge Matthias bij u laten komen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    (...)
    Zou hij niet meegaan naar Londen?

    Juist Londen, vergeten dat hij volgend jaar al naar Londen gaat. Maar op skivakantie kan het "Jurgen"-plan wel werken aangezien we alle 2 gaan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    myMOMENTS schreef:
    (...)
    Meent ge da?
    Wou ge Matthias bij u laten komen?

    Aranka eh, maar we waren toch al uit het zwembad. Met onze schonen dip dye xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brennanzer schreef:
    (...)
    Juist Londen, vergeten dat hij volgend jaar al naar Londen gaat. Maar op skivakantie kan het "Jurgen"-plan wel werken aangezien we alle 2 gaan.

    Ja, als we dat plan uitvoeren, zal het misschien zover zijn tegen dat hij naar de universiteit gaat. YEEEEEEEEEHHHHAAAAAAAAAA!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brennanzer schreef:
    (...)
    Aranka eh, maar we waren toch al uit het zwembad. Met onze schonen dip dye xD

    Haha, ja


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    (...)
    Ja, als we dat plan uitvoeren, zal het misschien zover zijn tegen dat hij naar de universiteit gaat. YEEEEEEEEEHHHHAAAAAAAAAA!

    Ni overdrijven eh, ik regel da wel me ons "Jurgen"ke en ons JDMekke


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brennanzer schreef:
    (...)
    Ni overdrijven eh, ik regel da wel me ons "Jurgen"ke en ons JDMekke

    De afkorting JDM was dus nog niet ter sprake gekomen. Nu stel ik u verantwoordelijk voor het uitspreiden van te veel details xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    (...)
    De afkorting JDM was dus nog niet ter sprake gekomen. Nu stel ik u verantwoordelijk voor het uitspreiden van te veel details xD

    Alsof ze nu gaan wete wie davet is, allejah


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brennanzer schreef:
    (...)
    Alsof ze nu gaan wete wie davet is, allejah

    Drm dak er ook een smiley achter zette!
    Ik ben gewoon weer aan het zeveren!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    (...)
    Drm dak er ook een smiley achter zette!
    Ik ben gewoon weer aan het zeveren!

    ma gij zevert altijd, zjievereir xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brennanzer schreef:
    (...)
    Het begint al te betere tussen mij en "Jurgen". We waren gisteren zelfs van plan om Matthias te laten komen, maar hij kon niet.


    Je zoekt gewoon een ros meisje met een hele mooie naam die dat voor je opknapt maar dat wil je niet,ik weet nochtans zeker dat ze dat heel subtiel kan doen,ze weet er nl. alles van.
    ps:is jurgen ma...me
    ps ps: wist ge da ik op matthias was,maar da ging ook nooit iets worden maar zie mij nu (lol)


    I loved you once,I love you still,I always have and I always will..

    Ik zit met hetzelfde probleem, alleen is deze jongen een vriend, van men klas en ik weet dat het nooit iets gaat worden tussen ons, maar ik blijf toch hopen dat hij ooit doorheeft hoe goed we bij mekaar zouden passen en dan the move maakt, maar ik vrees er een beetje voor... Hij zegt ook wel ik hou van je enz, maar ik denkt dat hij het niet meent ):


    Pain is weakness leaving the body.

    PausMouseCS schreef:
    (...)

    Je zoekt gewoon een ros meisje met een hele mooie naam die dat voor je opknapt maar dat wil je niet,ik weet nochtans zeker dat ze dat heel subtiel kan doen,ze weet er nl. alles van.
    ps:is jurgen ma...me
    ps ps: wist ge da ik op matthias was,maar da ging ook nooit iets worden maar zie mij nu (lol)

    ghaha
    ja tis ma**me
    WAART GIJ OP MATTI?!
    en da faq, hannah denkt dak iets heb me Maxime G ma das totaal ni waar, ze kent hem ni eens


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    AUWH, ik wil je zo graag een knuffel geven.
    ik heb me ook bij het feit neergelegd dat het tussen mij en een bepaalde aantal personen nooit iets zal worden. Toch kan ik het niet helpen af en toe aan hun te denken.


    -

    SmileLullaby schreef:
    AUWH, ik wil je zo graag een knuffel geven.
    ik heb me ook bij het feit neergelegd dat het tussen mij en een bepaalde aantal personen nooit iets zal worden. Toch kan ik het niet helpen af en toe aan hun te denken.

    yeah know what you mean!


    “To live will be an awfully big adventure.”