• Nou, ik zit me hier te vervelen, dus ik dacht. Ik schrijf even alles van me af.


    Ik heb dus een crush op iemand. Hij is echt knap, knap, knaaaaaaaaaaaaaap!
    Maar hij zit een jaar hoger dan mij en is totaal onbereikbaar. Het is echt moeilijk om uit te leggen hoe ik me voel. Ik zou zoooooo graag alles tegen hem bekennen. Ik zou het willen zeggen hoe verliefd ik ben en hoeveel ik van hem hou en ik zou willen zeggen dat ik smelt als ik nog maar denk dat hij naar me kijkt, maar ik heb nog geen enkel woord met hem gewisseld.
    En ik wordt ook niet echt aangemoedigd door het feit dat hij me niet eens accepteert op facebook.
    Volgens mij hebben mijn vriendinnen zelfs nog niet door hoe erg ik het te pakken heb.

    Het begon allemaal op een gure, koude morgen. Ik liep te praten met iemand van bij mij op school, Jurgen (zomaar een random naam om een beetje anonimiteit de behouden.)
    Blijkbaar kent hij mijn crush (die toen nog niet mijn crush was)
    Nee ik viel pas voor hem, die ene moment. Toen Jurgen naar hem glimlachte en hij glimlachte terug. En OMG die glimlach, ik smelt gewoon als ik eraan denk.
    En toen was het begonnen. Vanaf die moment was ik stapelgek op hem. Na een tijd besefte ik dat ik nooit iets met hem zou krijgen. Ik bedoel: hij is knap en cool en heeft enorm veel vrienden en ik? Ik ben maar gewoon.
    Maar goed: ik besefte dus dat het nooit iets zou worden en probeerde hem wat te negeren. Probeerde het van me af te zetten, maar … het was gewoon onmogelijk!
    Het ging niet. Hij bleef maar in mijn gedachten rondspoken. Snap je wel hoe dat is? Om op iemand verliefd te zijn die NOOIT iets met jou zou beginnen?
    Ondertussen beeld ik me al van alles in. Ik denk dat hij naar me kijkt of ik denk dat zijn vriend hem aantikt, terwijl ik langsloop, maar het is allemaal maar inbeelding, toch?
    Ik bedoel: die dingen gebeuren maar zo weinig dat het onmogelijk is dat hij echt nog maar in mijn richting heeft gekeken.
    Het begon met een blik en toen was ik weer een tijd in de wolken, maar na een tijdje werd ik weer een beetje down. Het is echt moeilijk om te weten dat degene van wie je houdt, nooit van jou zal houden.
    En toen. Toen leek het of iemand hem aantikte, net wanneer ik langsliep.
    Natuurlijk was dat helemaal om een andere reden, maar dat was nog het ergste.
    Door dat toeval besefte ik pas echt dat het nooit iets zou worden. Het is pijnlijk, maar ik laat het niemand zien. That’s me!
    Als je me aankijkt, denk je: ‘makkelijk te doorgronden: hyper, gek en vrolijk!’. Ook zie je meteen hoet ik me voel, je ziet meteen aan mijn gezicht dat ik kwaad ben of triest of… verliefd. Maar niemand heeft ooit door hoe diep het gaat. Niemand ziet hoe kwaad of triest ik ben.
    Het spijt me dat ik dit topic vul met mijn geklets en je hoeft niet te reageren of zo: ik wou het gewoon even van me afschrijven.

    En als het jullie wat kan schelen: het gaat ondertussen al veel beter. Ik ben nog steeds verliefd, maar heb mezelf al neergelegd bij het feit dat het niets wordt. Toch blijf ik ergens wel hopen. Ah ja… misschien geraken we ooit aan de praat… en wie weet wat er later gebeurd. Ik neem het allemaal gewoon hoe het komt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik vind wel dat je een leuk verhaaltje schrijft (:
    verder kan ik je niet verder helpen :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Idyllic schreef:
    (...)

    Haha, goed dat je dat inziet (:

    Maar meid, je moet helemaal niet denken dat je geen kans maakt en dat het nooit wat zou worden, alvorens je iets geprobeerd hebt. Confidence is the key! Geloof me, zelfvertrouwen kan iemand echt ongelooflijke charmes geven en je kunt er heel wat mee voor elkaar krijgen. Misschien moet je gewoon eerst een beetje aan je zelfbeeld en zelfvertrouwen werken en geloven in jezelf. En dan gewoon praten met die gast! Hij zal je heus niet opeten hoor ;´) Wie niet waagt, die niet wint. En als het dan alsnog niet lukt, ook al heb je het geprobeerd, weet je gewoon dat jullie niet bij elkaar passen en kun je weer verder kijken naar andere leuke jongens (:

    bedankt, ik zal erover nadenken, maar ik vrees dat ik toch wat te verlegen ben :$


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Idyllic schreef:
    (...)

    Haha, goed dat je dat inziet (:

    Maar meid, je moet helemaal niet denken dat je geen kans maakt en dat het nooit wat zou worden, alvorens je iets geprobeerd hebt. Confidence is the key! Geloof me, zelfvertrouwen kan iemand echt ongelooflijke charmes geven en je kunt er heel wat mee voor elkaar krijgen. Misschien moet je gewoon eerst een beetje aan je zelfbeeld en zelfvertrouwen werken en geloven in jezelf. En dan gewoon praten met die gast! Hij zal je heus niet opeten hoor ;´) Wie niet waagt, die niet wint. En als het dan alsnog niet lukt, ook al heb je het geprobeerd, weet je gewoon dat jullie niet bij elkaar passen en kun je weer verder kijken naar andere leuke jongens (:


    alweer mooi gezegd
    ik denk da ik het tog ook eens zal overwegen


    I loved you once,I love you still,I always have and I always will..

    myMOMENTS schreef:
    (...)
    bedankt, ik zal erover nadenken, maar ik vrees dat ik toch wat te verlegen ben :$


    Ja, dat kan ik wel begrijpen hoor (: Ik was vroeger zelf ook een stuk verlegener, maar nu durf ik wel wat meer omdat ik ook gewoon meer zelfvertrouwen heb en positiever tegen mezelf aankijk. Dat helpt heel goed om je verlegenheid te overkomen, alhoewel ik van nature dan eigenlijk alsnog een heel rustig persoon ben, haha (:

    Maar hé, zoals je signature al zegt: There´s no courage, without fear.

    Idyllic schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ik wel begrijpen hoor (: Ik was vroeger zelf ook een stuk verlegener, maar nu durf ik wel wat meer omdat ik ook gewoon meer zelfvertrouwen heb en positiever tegen mezelf aankijk. Dat helpt heel goed om je verlegenheid te overkomen, alhoewel ik van nature dan eigenlijk alsnog een heel rustig persoon ben, haha (:

    Maar hé, zoals je signature al zegt: There´s no courage, without fear.

    Haha! xD

    ja.... ik zal eens nadenken over een manier...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    OMG!!
    ik val flauw ik heb aan iemand zijn nummer gevraagd!!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    OMG!!
    ik val flauw ik heb aan iemand zijn nummer gevraagd!!!!

    En ik zal morgen nog eens met de "Jurgen" een babbelke doen, desnoods zorg ik ervoor dat ik bij wiskunde met laurien kan wisselen, dan zit ik naast hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    myMOMENTS schreef:
    OMG!!
    ik val flauw ik heb aan iemand zijn nummer gevraagd!!!!


    aan die jongen hierzo?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    aan die jongen hierzo?

    aan de jongen die hier wordt vermeld als Jurgen. En hij is blijkbaar zo dom dat hij niet door heeft dat het over haar gaar xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    ik heb dus aan 'Jurgen' het nummer van mijn crush gevraagd, maar nu zit ik met een groter probleem.
    Wat stuur je naar iemand waar je nog nooit tegen gesproken hebt en zijn nummer viavia hebt gekregen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zorg dat die 'Jurgen' je aan hem voorsteld, maak een praatje en vanaf dan altijd 'hoi' zeggen als je hem ziet. (ik heb de eerste 4 bladzijdes niet gelezen maar veelkans zit deze tip er wel bij)
    Nu je zijn nummer hebt... tjah moeilijk.
    Misschien kun je het mysterieus spelen en niet zeggen wie je bent als hij er om vraagt. wees wel leuk, grappig en spontaan want anders hebben ze al snel genoeg van je want de meeste mensen hebben er een hekel aan en reageeren niet meer. (pas op: dit is niet een hele goede tip)
    Maar het makkelijkste is dat je gewoon zegt wie je bent, maar dan is het handiger als hij je al eens gesproken heeft.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    myMOMENTS schreef:
    ik heb dus aan 'Jurgen' het nummer van mijn crush gevraagd, maar nu zit ik met een groter probleem.
    Wat stuur je naar iemand waar je nog nooit tegen gesproken hebt en zijn nummer viavia hebt gekregen?


    Je kan beter eerst met hem spreken. Persoonlijk zou ik me doodschrikken als ik een sms kreeg van iemand die ik helemaal niet zou kennen en stiekem mijn nummer had geregeld. Gewoon eerst even hoi zeggen en proberen een gesprek te houden, dat is toch echt het beste. Dan kun je daarna altijd nog smsen of nog iets zeggen of FB.

    ik snap je situatie hélemaal.

    vorig jaar, kreeg ik ineens een sms, 'wil je met me?' ik schrok me dood... ik kende die gast niet eens. Ik smsde terug en vroeg wie hij was. Hij bleek een vriend van mijn vriendin te zijn. Ik vroeg of hij een keer hoi op school wou zeggen, zodat ik zou weten wie hij was. Later op school. 'Hoi.' Ik bekeek hem goed, en eerst was het gewoon zo van; oke... Maar toen ik steeds meer naar hem keek (ik heb nog nooit écht een gesprek met hem gehad) begon ik hem steeds leuker te vinden, en voor mijn gevoel (omdat hij mij gevraagd had) vond hij mij ook nog leuk. Toen later keek ik zo op twitter, zag ik dat hij met een ander meisje had... o mijn god, ik ben nog NOOIT zo verdrietig geweest om een jongen... Nu is het uit met dat meisje, en als ik hem zie word ik weer helemaal verliefd...maar omdat we nooit écht praten ben ik hopeloos. Ik durf NIKS.

    wel een beetje een andere situatie, maar allebei een hopeloze liefde, denk ik haha. :)

    btw, sorry voor mijn hele levensverhaal hihii.

    rueslullaby schreef:
    ik snap je situatie hélemaal.

    vorig jaar, kreeg ik ineens een sms, 'wil je met me?' ik schrok me dood... ik kende die gast niet eens. Ik smsde terug en vroeg wie hij was. Hij bleek een vriend van mijn vriendin te zijn. Ik vroeg of hij een keer hoi op school wou zeggen, zodat ik zou weten wie hij was. Later op school. 'Hoi.' Ik bekeek hem goed, en eerst was het gewoon zo van; oke... Maar toen ik steeds meer naar hem keek (ik heb nog nooit écht een gesprek met hem gehad) begon ik hem steeds leuker te vinden, en voor mijn gevoel (omdat hij mij gevraagd had) vond hij mij ook nog leuk. Toen later keek ik zo op twitter, zag ik dat hij met een ander meisje had... o mijn god, ik ben nog NOOIT zo verdrietig geweest om een jongen... Nu is het uit met dat meisje, en als ik hem zie word ik weer helemaal verliefd...maar omdat we nooit écht praten ben ik hopeloos. Ik durf NIKS.

    wel een beetje een andere situatie, maar allebei een hopeloze liefde, denk ik haha. :)

    btw, sorry voor mijn hele levensverhaal hihii.


    maakt niet uit
    Het kan goed doen het eens van je af te schrijven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik heb precies hetzelfde! (Hij zit ook een klas hoger) Ik heb hem ontmoet in de bus toen ik naar bijles moest voor de eerste x en mijn vriendinnen hebben dat dus niet.. En ik was dus echt doodsbang want al die mensen waren groter dan mij. En het was heel druk dus ik stond heel dicht bij hem. En opeens reed die bus over zo'n gat in de weg en ik viel bijna op hem, en toen glimlachte hij naar me (H)!!! Sinds toen was ik verliefd. We zijn wel vrienden op facebook maar verder echt niks, het is wel jammer... Maar ik praat soms wel met vrienden van hem ;)


    ~ Never lose the essence of your spark ~