• Ik heb ergens gehoord dat hoe groter de hand van de man is, hoe groter de l*l van de man is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Eyes schreef:
    Net zoiets als dat je aan een man zijn handen kan zien of hij hetero of homo is.


    Natuurlijk kan dat, *gayhand*


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Eyes schreef:
    Net zoiets als dat je aan een man zijn handen kan zien of hij hetero of homo is.


    Toch ook hoe ze naar de nagels kijken?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Toch ook hoe ze naar de nagels kijken?


    Stereotyping. ._. Niet alle homosexuele mannen verzorgen obsessief hun nagels... not all lesbians have short hair, etc... I can make a whole list. ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Stereotyping. ._. Niet alle homosexuele mannen verzorgen obsessief hun nagels... not all lesbians have short hair, etc... I can make a whole list. ._.


    Nee, ik kijk gewoon te veel films..
    Hoe ze naar de nagels kijken.. Dus hoe ze de hand doen ;P -Dus niet hoe ze er uit zien-
    Maar zal wel vaak geklets zijn ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Nee, ik kijk gewoon te veel films..
    Hoe ze naar de nagels kijken.. Dus hoe ze de hand doen ;P -Dus niet hoe ze er uit zien-
    Maar zal wel vaak geklets zijn ;p


    Inderdaad. ^^ Dat is geklets. Er zijn geen uiterlijke kenmerken waaraam je een homosexueel/lesbienne/bisexueel/demisexueel/aseksueel kan herkennen, Want ze zijn niet allemaal hetzelfde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Inderdaad. ^^ Dat is geklets. Er zijn geen uiterlijke kenmerken waaraam je een homosexueel/lesbienne/bisexueel/demisexueel/aseksueel kan herkennen, Want ze zijn niet allemaal hetzelfde.


    Wel een innerlijk kenmerk, ze zijn allemaal erg cuwl. :Y)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    (...)

    Wel een innerlijk kenmerk, ze zijn allemaal erg cuwl. :Y)


    Well, er zijn waarschijnlijk genoeg klootzakken die op hetzelfde geslacht vallen/beiden geslachten vallen/emotioneel op iemand vallen/op alles vallen/op niets vallen.
    Okay, ik raakte het punt even kwijt. ._. Ook hun personaliteit verschilt dus het lijkt me neit dat ze allemaal geweldig zijn. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Penises are scary. I think this topic will make me scared of a man's hand's now...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Escritura schreef:
    (...)

    Well, er zijn waarschijnlijk genoeg klootzakken die op hetzelfde geslacht vallen/beiden geslachten vallen/emotioneel op iemand vallen/op alles vallen/op niets vallen.
    Okay, ik raakte het punt even kwijt. ._. Ook hun personaliteit verschilt dus het lijkt me neit dat ze allemaal geweldig zijn. ^^


    Die klootzakken tellen ook gewoon niet mee (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    (...)

    Die klootzakken tellen ook gewoon niet mee (:


    Meh, what you did was positive stereotyping. :'D So you're forgiven...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Meh, what you did was positive stereotyping. :'D So you're forgiven...


    Thank you for forgiven me (:


    Maar even weer ontopic:
    Ik denk eerlijk gezegd dat het een fabeltje is.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik zeg altijd: ''Grote mond, kleine ballen.''


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mebarak schreef:
    (...)

    Only the boobs ^^


    Kent iemand een man met borsten voor Demi?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)

    Kent iemand een man met borsten voor Demi?


    There's plenty of Transsexual guys. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    (...)

    Kent iemand een man met borsten voor Demi?


    Yup.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.