• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133665

    Dat is geen google plaatje en ik ben geen 'faker'
    Great, thanks quizlet. Het is niet of kennen jullie mij of mijn leven en zeggen dat ze nep is, is héél volwassen.

    Poging to faken tot het tegendeel bewezen?
    Waarom niet tot het 'faken' is bewezen?

    Vind die foto's maar eens terug op google, ze is van mij.

    Dit is zo kinderachtig ik heb niet hier eens woorden voor, mooi, ik meld voortaan geen goed nieuws meer aan het forum, als hier zo op gereageerd wordt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:03 ]

    Waar the hell heb jij het over?

    Whaut? o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De url is nu klikbaar :'D hopelijk is het nu duidelijk.

    I just had to get this of my chest.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:03 ]

    Ik heb niet alles gelezen alleen maar gefeliciteerd ofso maar als mensen dat doen is et wel sneu ja

    gefeliciteerd btw


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sja, ik begrijp beiden kanten wel...
    Dat het JOUW kindje is, ja dat geloof ik maar of die jongen de vader is? Iemand zei toch dat dat niet kon?

    Ze is trouwens wel een schatje


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Er zijn altijd mensen die moeilijk moeten doen,en aangezien er ook al erg veel fakers geweest zijn vertrouwen veel mensen zoiets niet meer. Ik snap dat je het vervelend vind,dat zou mij ook pissed of maken. Jij kent nog altijd de waarheid en dat is het belangrijkste. Ik wens jou en Ashlee het beste (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Frodo schreef:
    Sja, ik begrijp beiden kanten wel...
    Dat het JOUW kindje is, ja dat geloof ik maar of die jongen de vader is? Iemand zei toch dat dat niet kon?

    Ze is trouwens wel een schatje


    één iemand had er wat tegen en meteen gaan we ervanuit dat die persoon gelijk heeft. Het is sowieso haar business niet, wat wij met ons persoonlijke leven doen. & dankje (:

    *totally unrelated*

    Je signature is grammaticaal incorrect: "Death is a promise and you're life is a fuckin' lie."
    De dood is een beloft en jou is leven is een fuckin leugen?
    You're moet your zijn!


    Enfin, ik vind dit verwarrend. Maar ik ben wnatrouwend 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    *totally unrelated*

    Je signature is grammaticaal incorrect: "Death is a promise and you're life is a fuckin' lie."
    De dood is een beloft en jou is leven is een fuckin leugen?
    You're moet your zijn!


    Enfin, ik vind dit verwarrend. Maar ik ben wnatrouwend 'hmm


    Dankje. Mijn engelse grammatica had echt even verbeterd moeten worden dmv dit topic?

    Hoezo kan dat niet? Mensen, jullie zijn bekrompen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb het zo eens gelezen en ik zou niet weten wat er niet aan te geloven valt. Je bent 19, de vader is 16. Dus? Misschien wat jong, maar daar hebben jullie zelf voor gekozen. Jullie hebben nu een kindje. En die foto, waarom zou die van Google zijn? Desnoods maak een foto samen met het kindje en bewijs het tegendeel. :W

    Anyways, gefeliciteerd en nog veel succes!

    Morgue schreef:
    (...)

    Dankje. Mijn engelse grammatica had echt even verbeterd moeten worden dmv dit topic?


    Ik had er ook een apart topic voor kunnen maken (cat)

    Het viel me gewoon even op. Sorry hoor D: Ik zal het laten en nog eens terugkomen als ik een beta ben fso :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik had er ook een apart topic voor kunnen maken (cat)

    Het viel me gewoon even op. Sorry hoor D: Ik zal het laten en nog eens terugkomen als ik een beta ben fso :Y)


    Hierboven: Ik hoef niks te bewijzen vindt ik zelf, maar mijn topic hoeft niet gesloten te worden als 1 persoon het raar vindt.

    & je had me ook even een pb kunnen sturen of een gastenboekbericht (: Of gewoon even de andere kant op kijken, ik zie zóveel grammatica fouten in onderschriften.

    Morgue schreef:
    (...)

    Hierboven: Ik hoef niks te bewijzen vindt ik zelf, maar mijn topic hoeft niet gesloten te worden als 1 persoon het raar vindt.

    & je had me ook even een pb kunnen sturen of een gastenboekbericht (: Of gewoon even de andere kant op kijken, ik zie zóveel grammatica fouten in onderschriften.


    En dan verbeter ik ze toch ook?


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    En dan verbeter ik ze toch ook?


    Wil je alstublieft deze discussie in mijn gastenboek voortzetten? Dit is heel erg offtopic.