• Ik heb een probleempje. De afgelopen week zat ik steeds te praten met een jongen. Heel erg aardig, maar ik weet niet of het wat voor mij is. Nu heb ik dus gehoord dat hij mij echt leuk vindt en ik vind hem ook knap en aardig, maar ik durf niets met hem te ondernemen voordat ik weet of ik hem echt leuk vind.

    Ik ben als de dood dat hij iets met me wil, want ik heb ontzettend last van bindingsangst. Eigenlijk alleen maar bij jongens. Vriendinnen maken vind ik niet zo lastig, daar kom je niet zo dicht bij in de buurt als bij een jongen.

    Wat moet ik doen?

    Hem een kans geven of direct zeggen dat het niks wordt?

    Ik weet het gewoon niet, ik ben zo in de war! :c

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 13:09 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Was je niet verliefd op iemand anders? Ik zou dan geen spelletjes met die jongen spelen als ik jou was. (:

    Direct zeggen dat het niks wordt lijkt me geen optie, want dat weet je nu toch nog niet? Je vind hem knap en aardig, dus dat lijkt me al wel een begin. Het ligt er ook wel een beetje aan hoelang je die jongen al kent, en waar van je hem kent, persoonlijke band etcetera.
    Spreek gewoon een keer met hem af? Dat word vast gezellig, en dan kun je nog altijd het gevoelige gespreksonderwerp over bindingsangst, op tafel leggen. Succes!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Barnabas schreef:
    maar ik durf niets met hem te ondernemen voordat ik weet of ik hem echt leuk vind.

    Maar daar kom je ook niet achter dan (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    (...)
    Maar daar kom je ook niet achter dan (cat)

    Nee, dat is dus mijn probleem. >.<


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ga gewoon een keer wat met hem af spreken, vertel dat je heb gehoord dat hij jou erg leuk vind en vraag of dat echt zo is, als hij dan ja zegt kun je beginnen over je bindingsangst en dat je hem niet wil kwetsen


    Physics is awesome

    Geef hem een kans. Dan kan je daarna nog altijd zeggen of je nog een keer wil afspreken of niet. :Y)


    -

    Lastig, maar een keertje wat afspreken is toch niet erg? En als het dan erg bevalt dan kun je toch kijken of je m leuk vindt?
    Dat is wat ik zou doen :x


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    De gast een kans geven en hem leren kennen? Hem desnoods duidelijk maken dat het daten is en geen directe relatie? Gewoon zeggen dat je er zeker over wilt zijn, zodat je daar later geen gedonder over krijgt ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als hij begint over een vaste relatie, kun je hem het beste gewoon vertellen hoe het zit, en dat je het eventueel wel wilt proberen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cardew schreef:
    Was je niet verliefd op iemand anders? Ik zou dan geen spelletjes met die jongen spelen als ik jou was. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je komt er niet achter tenzij je met hem gaat daten. Je hoeft nou niet direct levenspartners te worden hoor xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon een kans geven en eens een afspraakje hebben. Leer hem beter kennen en vorm dan je mening ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon beter leren kennen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ik denk dat je hem het best gewoon kunt uitleggen dat je bindingsangst hebt, en dat hij daar dan rekening mee kan houden... (:


    I love walking in the rain, because nobody can see that i am crying