• Beste Q users,

    De laatste tijd merken wij steeds meer dat er ontevredenheid heerst over de gang van zaken momenteel. Enkele voorbeelden die we hiervan kunnen noemen is dat niet ieder topic meer prioriteit heeft wat updaten betreft en het feit dat we brutaal en arrogant zouden zijn.

    Het schijnt de meeste mensen echter te ontgaan dat de crewmembers géén computerprogramma’s zijn die 24/7 op de site alles draaiende houden. Wij zijn mensen die op vrijwillige basis meehelpen om deze site zo leuk mogelijk te houden voor de ruim 700 anderen die uren aanwezig zijn. Dit betekend dus ook dat deze crewleden nog naar de middelbare school/hoge school/universiteit gaan en dus, net zoals vele andere users, tentamens of examens hebben.
    Wij willen nu, na veel ergernissen die we allemaal proberen te onderdrukken, nog maar eens benadrukken dat we niet meer kunnen dan werken NAAST ons eigen leven. School heeft prioriteit, en naast school gaan wij ook gewoon naar vrienden of een dagje naar familie. Dit is voor iedereen een drukke periode, met de gevolgen dat het iets langer kan duren voor je antwoord krijgt op een PB of GB bericht, voor er een topic is geüpdate of voor de bèta’s alle aanvragen hebben weggewerkt. Een beetje respect en geduld zou al een hoop schelen en ergernissen van beide kanten voorkomen.

    Wat onze ‘houding’ hier op Q betreft, zoals eerder aangegeven zijn we mensen én ook wij hebben dus een mening, die kan bij sommigen in het verkeerde keelgat schieten, dat is dan jammer. Maar niemand kan ons verplichten om te zwijgen of onder alle omstandigheden vriendelijk te blijven, helemaal niet als men achter onze rug om denkt te kunnen praten zonder dat we erachter komen. Als er problemen zijn meld dat dan gewoon bij ons en we zullen het proberen op te lossen.

    Momenteel staan de meeste crewleden op het punt om het werk helemaal aan de kant te leggen tot de examens voorbij zijn en dat is iets wat we met zijn allen moeten vermijden. Laten we het dus proberen een beetje gezellig te houden, want de examens op zich veroorzaken al genoeg stress en spanningen.

    We willen trouwens wel even de users bedanken die geduldig zijn en begrip voor ons hebben. Dank jullie wel voor de support!

    Dank voor het begrip,
    De crew

    Leela schreef:
    (...)

    Maar jij bent helemaal geen moderator?
    Krull zei dat.:W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leela schreef:
    (...)

    Maar jij bent helemaal geen moderator?


    Dat staat in die ''brief'' :'D.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:04 ]


    The odds are néver in our favor.

    WATIC schreef:
    (...)Krull zei dat.:W

    Als het niet gequote staat kan zij dat moeilijk weten hè? :W
    Het drong bij mij ook pas een tijdje door...


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Als het niet gequote staat kan zij dat moeilijk weten hè? :W
    Het drong bij mij ook pas een tijdje door...


    Jawel want ik reageerde erop. Ik zou niet op mezelf reageren.

    Morgue schreef:
    (...)

    Jawel want ik reageerde erop. Ik zou niet op mezelf reageren.

    I know, maar het is duidelijker als je iets quote i.p.v. dat je het in een ander vorm/gezeik/iets doet. Voor mij tenminste.
    Het heet ook niet voor niets 'quoten'.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandersteen schreef:
    (...)
    I know, maar het is duidelijker als je iets quote i.p.v. dat je het in een ander vorm/gezeik/iets doet. Voor mij tenminste.
    Het heet ook niet voor niets 'quoten'.


    Nah, dit was een test! Onvoldoende op begrijpend lezen!


    gezeik lol

    Eeyore schreef:
    (...)
    Hm, nouja. Je kan iemand altijd een PB sturen, als je zoiets ervaart bij diegene. Misschien is 't wel onbewust ^^

    Zal ik doen in het vervolgd. Het kan onbewust zijn, maar het is niet fijn.


    Me so good.

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee, ik snap ook wel dat er duidelijke regels en alles moeten zijn, maar sommige posts in dit topics zijn geschreven alsof ze vanachter een spreekstoel en met een zeer plechtige toon voorgelezen moeten worden .__.

    Sommige mensen schrijven nu eenmaal zo :'D.
    En wat Starships zegt: van users heb ik meer van zulke posts gezien dan van mods.
    Ik vind dat Salamandar soms wat minder.. uh cold mag reageren, maar verder.. tsja; wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
    Ik mag de pot de ketel niet verwijten, want ik plaats ongetwijfeld ook posts die niet altijd even vriendelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 11:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    (...)
    Sommige mensen schrijven nu eenmaal zo :'D.
    En wat Starships zegt: van users heb ik meer van zulke posts gezien dan van mods.
    Ik vind dat Salamandar soms wat minder.. uh cold mag reageren, maar verder.. tsja; wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
    Ik mag de pot de kerel niet verwijten, want ik plaats ongetwijfeld ook posts die niet altijd even vriendelijk zijn.
    De kerel, lol. Sorry ik vond dat grappig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dat de mods het goed doen, niet meer, niet minder. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind dat er niks mis met de werk van de mods :3. Alleen sommige users kunnen gewoon veel en overdreven klagen :W Voel je niet aan gesproken D:


    Shoganai i ne~

    Jammer dat er sommige mensen in hun kop hebben gehaald dat jullie robots zijn
    ik haat zulke mensen

    yo go
    succes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Cloelia schreef:
    (...)
    Om eerlijk te zijn, ik vind dat de crew zich qua uitspraken af en toe wel iets kan matigen, en de regels wat strenger naleven. Ik denk dat dat de sfeer wel ten goede zou gaan, omdat er dan niet meer zoveel offtopic is en men wat aardiger tegen elkaar doet. Ook merk ik gewoon dat veel mensen hier zich ergeren aan overtredingen van regels (door users welteverstaan).


    En de andere mensen mogen zkr hun gang gaan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    WATIC schreef:
    (...)De kerel, lol. Sorry ik vond dat grappig.

    Trololo, typo :'D.
    Ben niet helemaal wakker. Ah, m'n koffie is klaar. I. Need. Fuckin'. Cafein.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    (...)
    Trololo, typo :'D.
    Ben niet helemaal wakker. Ah, m'n koffie is klaar. I. Need. Fuckin'. Cafein.


    Mehhh, ik vond t wel een leuke uitdrukking XD Hoewel ik me wel afvroeg waarom een lesbienne een kerel niks mag verwijten of waarom ze vergelijkbaar zijn (cat)


    quidquid excusatio prandium pro