• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson:
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:20 ]

El Diablo.

Santana

'Natuurlijk is het leuk om mij te zien' antwoord ik net zo sarcastisch terug.
    'En Sebastian? Is gewoon dood irritant. Hoezo, vind je hem leuk dan?' vraag ik aan Quinn.

El Diablo.

Quinn

"En Sebastian? Is gewoon dood irritant. Hoezo, vind je hem leuk dan?" Hoorde ik haar zeggen.
    "Wat? Nee, natuurlijk niet." Zei ik snel om het misverstand recht te zetten. "Het is alleen...Ik vroeg het me gewoon af."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Santana

Ik haal een wenkbrauw op, en draai me om naar Quinn.
    'Quinn, ik ken je goed genoeg' zucht ik.
    Ik meen het, wat is er tussen die twee..

El Diablo.

Blaine Anderson:

'Gaat wel' Andwoorde ze kort. Ik knikte zachtjes. 'Wat heb je gedaan in je hele leuke vakantie dan?' Vroeg ze aan mij en kijkt mij aan. 'Ik ben met mijn vader op vakantie gegaan naar spanje en in tussen ben ik ook met vrienden op vakantie gegaan en andere leuke dingen' zeg ik nu. 'Was jouw vakantie niet zo leuk dan?' vroeg ik nu nieuwsgierig, ik wou het wel heel graag weten. Ik kijk met mijn bruine ogen haar doordringend aan, hopend dat ze toch meer loslaat.

(Ik reageer morgen ochtend! Moet nu offline. ^^ )

One Who Travels A Higher Path.

Quinn

"Maar ik meen het," Zei ik en gebaarde onbewust wat met mijn handen om mijn woorden wat krachtiger te maken. "Het was gewoon nieuwsgierigheid, waarom zou ik er over liegen?"
    Ik leunde met mijn rug tegen een kluisje waarvan ik niet wist van wie het was, niet dat het me boeide eigenlijk.

(Nog iemand die ons de weg kan wijzen?)

We've lived in the shadows for far too long.

Santana

Ik haal mijn schouders op.
    'Ik zeg alleen dat jullie een leuk koppel zijn, willen beide niet toegeven' grijns ik. Ik vis een flesje water uit mijn tas, en drink wat. Daarna gooi ik het flesje in de prullenbak. 'Ik denk dat ik weer mensen g akoppelen dit jaar' grijns ik, en ik begin met Quinn en Sebastian.

El Diablo.

Quinn

Ik wilde weer in de verdediging gaan, maar besloot uiteindelijk wijselijk te zwijgen aangezien ik wist dat Santana me toch niet zou geloven.
    "Spioneer jij eigenlijk nog voor Coach Sylvester?" Vroeg ik terwijl ik nonchalant mijn armen kruiste. "Bij glee bedoel ik dan."

Santana

Ik haal mijn schouders op, 'Jij?' vraag ik.
    Ik denk nog eens na over gisternacht.
    Sebastian, best leuk om te zien.
    Maar dat zijn wel meer jongens.
    En het betekende niks, want we waren gewoon dronken..

El Diablo.

Quinn

Een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond toen ik besloot om haar de waarheid te vertellen.
    "Ik stop er mee," Zei ik met een kleine, vastberaden glimlach. "Coach Sylvester gebruikt ons gewoon en om eerlijk te zijn...Ik wil best wel eens winnen bij wedstrijden en dat gaat niet als we telkens de lijsten door moeten spelen aan haar."

Santana

Ik knik, en slik even.
    Ergens wil ik het doen en ergens niet.
    'Dus, als het niet Sebastian is op wie je een oogje hebt, ookal vind ik jullie nog steeds een goed koppel, wie wel?' vraag ik.

El Diablo.

Quinn

Nonchalant haalde ik mijn schouders op. "Niemand om eerlijk te zijn."
    Een kleine, ongemakkelijke glimlach verscheen op mijn gezicht.
    "Ik wilde het dit jaar rustiger aan doen nadat Puck en ik..." Ik keek even naar de grond en toen weer naar Santana. "Je weet wel, het kindje."
    Ergens was ik blij dat ik haar had afgestaan, zo kon ik weer een normaal leven leiden zonder dat iedereen rond mijn kop zeurde.

Santana

'Ugh, Puck is leuk, maar zo.. Onvoorzichtig?' zeg ik.
    Ik heb ook ooit wat met hem gehad, maar uitgemaakt.
    Zoals ik met de meeste doe.

El Diablo.

Quinn

Een kleine glimlach speelde op mijn lippen toen ik hoorde hoe ze over Puck dacht.
    "En jij?" Vroeg ik plots vanuit het niets. "Heb jij deze keer iemand op het oog? En dan bedoel ik voor een tijdje en niet voor een nacht."

[Ik ben zo terug, moet even de hond uitlaten.]

Santana

'Laten we even het rijtje afgaan:
    Sebastian, leuk om te zien en leuk voor een nacht, meer niet.
    Puck, leuke gast, maar te onvoorzichtig.
    Rory, schattig, maar gewoon nee.
    Finn, gewoon nee.
    Kurt en Blaine? Ik wil dat door mij verzonnen koppel niet verpesten.
    Artie, een echte nee.
    Sam, leuke trouthy mouth, maar relatie? Nee.
    Mike kan er mee door.
    Dave, alleen om te faken.
    Jesse, zelfde verhaal als Sebastian, leuk voor een nacht.
    En dan hebben we alleen Schuester nog over, en dat is een twijfelgeval.' grijns ik.
    Ja, ik had snel mijn mening klaar.

El Diablo.