• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson:
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:20 ]


    El Diablo.

    Sebastian

    'Je bent mijn vriendin niet Rach' zeg ik.
    Ik haal mijn schouders op, 'dus, wat heb ik te verliezen?'


    El Diablo.

    Quinn

    "Stel dat ik de weddenschap met je zou aangaan," Zei ik tegen Santana nadat Pillsbury weg was gegaan. "Hoe wilde je dat dan bewijzen?"
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht.
    Ik hield af en toe wel eens van een goede weddenschap.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "omg waarom zijn sommige zo ontsentend dom echt smythe your crazy"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Zeg rach, jij zegt nu dat ík dom ben, maar denk je dat het slim is om zo tegen mij te doen.
    'Weetje, ik zoek de anderen maar is op, kijken hoe ze het vinden dat je vreemd gaat met een ander' grijns ik.


    El Diablo.

    Rachel
    "finn zou dat nooit doen" beweer ik mezelf. Laat ook maar dacht ik een trotse berry laat zich niet gek maken. Ikloop even naar mijn kluisje waar ik mijn flesje pak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ondertussen bel ik andere footballers zodat hun het kunnen beweren tegen Finn.
    Jep, rachel gaat officieel vreemd met "Richard Crowley". Ik grijns. Ik kan zo goed liegen, nu even finn zoeken. Die ik al snel vind.


    El Diablo.

    Emma Pillsbury
    Ik ben onderweg naar mijn kantoor als ik ineens piano klanken uit het lokaal van Glee hoor komen. Nieuwsgierig kijk ik voorzichtig om het hoekje en zie dat Will Schuester een liedje aan het voorbereiden is. Hij zingt zachtjes voor zich uit en lijkt niet te merken dat iemand naar hem kijkt. De piano begeleid hem zachtjes. Ik sta al eventjes te kijken als hij zich ineens omdraait en zijn blauwe ogen in de mijne kijken. Beschaamd richt ik mijn ogen op de grond en loop gauw door naar mijn kantoor. Nu maar hopen dat hij denkt dat ik er pas stond.

    (Weet iemand trouwens hoe die man op de piano heet?)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Leannan schreef:
    Quinn

    "Stel dat ik de weddenschap met je zou aangaan," Zei ik tegen Santana nadat Pillsbury weg was gegaan. "Hoe wilde je dat dan bewijzen?"
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht.
    Ik hield af en toe wel eens van een goede weddenschap.


    Santana

    'Dat moet ik even bedenken' mompel ik droogjes.
    Maar ik meen het, ze zouden nog steeds een goed koppel maken.


    El Diablo.

    Quinn

    "In dat geval," Lachte ik vrolijk. "Laat me weten wanneer je iets hebt, ik ga de weddenschap met je aan."
    Ik tuitte mijn lippen haast onzichtbaar en stak mijn kin wat in de lucht, iets wat ik wel vaker deed als ik vastberaden was iets te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Deal' grijns ik.
    Ik stak mijn kin ook wat in de lucht en keek rond.


    El Diablo.

    Quinn

    "Maar ik denk dat ik er maar eens vandoor moet," Glimlachte ik en stopte met leunen tegen het kluisje. "Puck wilde me nog spreken over iets, al heb ik geen idee wat."
    Ik nam afscheid van Santana door haar nog een knuffel te geven.
    "Vergeet me niet te melden wat je plan is hé." Lachte ik nog net voordat ik me omdraaide en richting de uitgang wandelde waar Puck me normaal gezien zou opwachten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Goede middag/avond iedereen.)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 17:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jesy Brown
    Ik hoor Sebastian met een paar footballers praten en ga om de hoek staan. 'Jep, rachel gaat officieel vreemd met "Richard Crowley"'hoor ik hem zeggen. De sukkel, Rachel betekent weinig voor me, maar ze betekent geloof ik best veel voor Quinn. Dus loop ik weg, op zoek naar Rachel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sebastian

    'Na een lange tijd kom ik Finn tegen.
    'Hee Finn, heb je het al gehoord?' vraag ik.
    'Wat' vraagt hij, en kijkt me aan.
    'Dat je liefje Rachel vreemd gaat met ene Richard Crowley.´ zeg ik.
    Puck en Karofsky achter me knikken.
    Finn kijkt me aan, maar krijgt dan een boze blik.
    Hij loopt weg, die is vast Rachel zoeken.


    El Diablo.

    Quinn

    Wanneer ik buiten stond, was er geen Puck te zien, waardoor ik al meteen geërgerd werd door het feit dat hij weer eens te laat kwam.
    Met een diepe zucht, ging ik op de trappen zitten en liet mijn hoofd op mijn knieën steunen.
    Het zonnetje brandde warm op mijn gezicht, waardoor ik genietend mijn ogen sloot.
    Ik zou een kwartiertje wachten op Puck en als hij dan niet opdaagde, tja...dan zou ik weer naar binnen gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.