• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson:
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:20 ]


    El Diablo.

    Quinn Fabray

    "Het was geen onoplettendheid," Glimlachte ik en hield mijn hoofd subtiel een klein beetje schuin. "Het was gewoon een...verrassing."
    Ik draaide het slot op mijn kluisje en draaide me weer naar hem toe.
    "Wat doe je eigenlijk hier?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Mij maakt het niet uit met wie ik meet! XD)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:01 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Santana' zeg ik op hetzelfde toontje terug.
    Ik kijk haar kort aan, en kijk dan weer naar Quinn.
    'Wat rondhangen' grijns ik.


    El Diablo.

    {Haha, Dan kies ik wel XD @ MyMisery, heb jij toevallig een voorkeur? Sunshine of kane? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Nee, eigenlijk niet echt.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn Fabray

    "Santana," Glimlachte ik blij nadat ze me een knuffel had gegeven. "Goed om je weer te zien."
    Ik stopte een krul achter mijn oor en draaide me weer richting Sebastian.
    "Hmm," Zei ik bedenkelijk. "Doe jij ook mee aan Glee dit jaar?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Uuhhmmm... doe maar dan Kane ofzo XD Ik ga wel even offline, kom zo terug)


    One Who Travels A Higher Path.

    {Heb ik weer.. XD..}

    Sunshine Corazon

    Snel legde ik een paar boeken in mijn kluisje en liep ik naar de ingang, ik was best nieuwschierig over de nieuwe leerlingen, maar ook scheen de zon vel waardoor het buiten lekker warm was. Met mijn gedachten ergens anders botste ik tegen iemand op 'Sorry' Verontschuldigde ik me naar de jongen die ik kende als Blaine,


    Don't be like the rest of them, darling

    [wat moet ik eigenlijk doen als ik naar iemand toe wil die nog geen rol heeft?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sebastian

    'Denk het' mompel ik.
    Ik was ook een jock, en moest dus niet mijn reputatie naar beneden halen.
    Alsof ze mijn gedachten kan lezen begint Santana weer.
    'Ik weet dat je denkt aan je reputatie, maar iets wat je niet hebt kan je niet verliezen grijnst ze.


    El Diablo.

    Thirlwall schreef:
    [wat moet ik eigenlijk doen als ik naar iemand toe wil die nog geen rol heeft?]


    [Kan je hem/haar gewoon even spelen..]


    El Diablo.

    Quinn Fabray

    Lachend sloeg ik mijn hand voor mijn mond om de opmerking van Santana.
    "Wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar." Zei ik in een poging afzijdig te blijven.
    Ik was er van op de hoogte dat ze elkaar niet mochten, maar aangezien het mij niets aanging, bleef ik gewoon mezelf.


    [Ik ga even snel de douche in]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kane Olivier Night

    Als ik binnen ben lijkt het gebouw alleen nog maar groter, fijn dat had ik weer, ik zou niet weten waar ik heen moest en liep door de gangen opzoek naar iemand die het mischien wel wist of gewoon iemand om mee te praten. Ergens halverwege een gang zie ik een meisje dat enigsins bang om zich heen kijkt en loop naar haar toe, 'Sorry maar ben je toevallig nieuw hier?' Vroeg ik haar 'Ik namelijk ook' voegde ik er glimlachend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [kay]
    Jesy Brown
    Ik loop naar Sue's kantoor en klop op de deur. 'Binnen,' ik open de deur en ga zitten. 'Wat moet je?' vraagt Sue chagrijnig. 'Ik wil weten of U al weet wie hoofd-cheerleader mag worden dit jaar,' zeg ik terwijl ik haar aankijk. 'Nee Brown, daar ben ik nog niet uit. Zodra ik het weet, laat ik het weten,' zegt ze. 'en nu, weg,' ze wijst naar de deur en ik sta op. 'Dankuwel,' zeg ik, waarna ik de deur dicht doe. Zodra hij dicht is, verschijnt er een duivelse glimlach op mijn gezicht. Ik word hoofd-cheerleader, dat is gewoon de wet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sebastian

    'Jammer dat je zo doet San, gisternacht hadden we het zó gezellig' grijns ik sluw. Haar ogen worden groot, maar al snel komt er een bitchy blik in te staan. Ik grijns onschuldig, en zie hoe ze lichtjes haar hoofd schud.


    El Diablo.