• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson:
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:20 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte. Ze is schattig als ze verlegen is. 'Leuke vakantie gehad?' Vroeg ze aan mij, terwijl ze haar band van haar schooltas hoger op haar schouder hijste. 'Ja, ik heb een hele leuke vakantie gehad. En jij' vroeg ik nu aan haar. Ik leunde tegen de lockers aan en keek haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    Met die glimlach nog op mijn gezicht, begin ik te lopen. Ik let even niet op en bots tegen iemand op. 'Kijk even uit wil je,' zeg ik bitchy. Ik kijk hem aan in de hoop dat hij wegkijkt, maar dat doet hij niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sunshine Corazon

    'Gaat wel' Andwoorde ik kort 'Wat heb je gedaan in je hele leuke vakantie dan?' Vroeg ik weer aan hem, ik luisterde liever dat dat ik zelf prate, het scheelde mij het zoeken naar woorden en daarbij kon ik goed luisteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Je kan het altijd aan Quinn vragen die tussen Sebastian en Santana staat.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jordan:

    "Ja, want ik was de enige die niet oplette." Zeg ik sarcastisch. Ik probeer te achterhalen waar ik haar van kan. Ik kom tot de conclusie dat ik geen idee heb waarvan. "Jij bent Jesy toch? Het meisje dat dit jaar hoofd-cheerleader wil worden." Het was een niet al te grote gok...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sebastian

    Ik grijns, die blik van Santana is te leuk om te zien.
    'Mhm, volgens mij kan iedereen wel raden wat er is gebeurt' grijns ik.
    'Jij deed ook mee hoor' mompelt Santana.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    'precies,' zeg ik met een lachje. 'Dus het nieuwtje gaat al de ronde, dat is fijn om te horen,' vervolg ik.'En ja, jij lette niet op, ik keek twee seconden weg en toen was je er opeens,'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:09 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jordan:


    "Klopt ik was niet aan het opletten, zoek me vrienden." Mompel ik. Ik kjk op mijn horloge en zie dat de lessen bijna beginnen. "Ik moet gaan." Zeg ik wijzend naar mijn horloge. "Ik vind nogsteeds dat jij hoofd-cheerleader moet worden." Zeg ik voordat ik de hoek om ga, op naar mijn lokaal.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    Ik trok mijn wenkbrauwen lachend op toen ik het gesprek van Sebastian en Santana nog steeds volgde.
    "Santana," Lachte ik terwijl ik een hand naar mijn slaap bracht. "Was je zo dronken?"
    Snel draaide ik me naar Sebastian. "Niets persoonlijks hoor."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Ik was niet de enige' mompel ik, en sla mijn armen over elkaar.
    Sebastian kijkt me licht geïrriteerd aan, maar hij krijgt al snel de zelfvoldane blik weer.
    'Luek feestje, leuk einde. Wat is er mis?' grijnst hij.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik glimlach naar zijn rug 'Dankje,'roep ik nog. Dan ga ik opzoek naar andere cheerleaders, beter gezegd, Quinn. Ik zie haar even verderop staan, samen met Santana. 'ugh,' mompel ik, maar herstel me snel. 'Quinn,' Ik zwaai en loop naar hun toe.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Net toen ik nog iets wilde zeggen, hoorde ik iemand mijn naam roepen.
    Met een ruk draaide ik me om, waardoor mijn haren wild in mijn gezicht sloegen.
    "Jesy," Lachte ik naar haar en deed enkele stappen in haar richting. "Alles goed?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    Toen Quinn weg liep keek Sebastian me aan.
    'Bitch' mompelt hij. 'Beter dan zo'n wandelende idioot als jouw' bijt ik hem toe en loop naar Quinn. 'Ik haat die dude' mompel ik. Dan zie ik Jesy, 'Ow, dát ook nog' zucht ik geïrriteerd.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik omhels Quinn en schiet Santana een vuile blik. 'ja, met jouw ook?' vraag ik, nadat ik haar loslaat. 'Santana, ook leuk om jou weer te zien,' zeg ik sarcastisch.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Santana," Begon ik in een poging redelijk te klinken. "Waarom haat je hem eigenlijk zo?"
    Het was een vraag die ik stelde puur uit nieuwsgierigheid en bedoelde er geen kwaad mee.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.