• Ik heb te veel shirtjes en al die onzindingen die ik niet nodig heb, maar geen passende jurk [twee te kleine en een te grote en dat is ook nog zo'n formeel ding, maar dan weer niet voor gala's -.-], twee kortebroeken die slecht zitten doordat mijn kont te klein is en je dat kunt bewonderen daardoor [ben dus kortebroekloos]. En natuurlijk heeft mevrouw haar klaadgeld voor de komende drie maanden al uitgegeven, moet ze nog ruim een maand wachten tot de volgende 35 euro omdat ze normaal meer krijgt maar dat als voorschot op schoenen is gegaan. Maar goed, ik wil op mijn 15e verjaardag een jurk aan, dus ik wacht op m'n nieuwe zakgeld, koop in de aanbieding bij H&M een jurk [ik heb er al een op het oog, yay!] en mijn vader wil een panty kopen. (:

    But, nog meer mensen met van die problemen als te veel schoenen, te veel shirts, hemdjes [die dan ook bijna nooit dragen, tot nooit] enn te weinig broeken en shit? (cat)

    En mijn kledingkast bedraagt potverdorie zo'n minimaal 30 shirts, 15 hemdjes, 10 truien en daarvan draag ik nog niet eens een derde. o.o En dan moet nog broeken bij komen, [kapotte] sokken, kapotte panty's [ik heb een vloek op panty's of zo], pyjama's, oude broeken, oude leggins. De helft moet vervangen worden of weggegooid. o.o

    =extra mededeling die vooral mijzelf erg blij maakt: volgens mij krijg ik de twee paar Dr. Martens voor mijn verjaardag die ik graag wou, lol, ik heb 's zitten bekijken en ze zijn alle twee erg toevallig weg, ghehe.=

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik krijg altijd allemaal kleren van iedereen, en kies dan uit wat ik leuk vindt, en daarom heb ik ook best veel. Maar ik stond vanochtend voor mijn kast en dacht: wat moet ik nou aan? Omdat ik het dan toch niet echt leuk vind of zo iets. Maar een heleboel shirts zijn ook iets te kort, volgens mij.


    Food.

    Ik shop echt veel, er liggen genoeg dingen in mijn kast waar het prijskaartje nog aan hangt. Toch heb altijd het gevoel dat ik nog zoveel mis o.o
    Ik wil meer blazers, broeken, schoenen, panty's, blousjes...


    i put the fun in funeral

    Ik heb veel te weinig kleedjes, topjes en korte shortjes om binnenkort de zomer te beginnen :/


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Quiescent schreef:
    Nop, ik heb van alles te weinig. Ik heb maar 2 goede korte broeken, 3 goede normale broeken, iets van 2 à 3 T-shirtjes en 1 paar winterschoenen en 1 paar zomerschoenen. En dan nog een paar vestjes. En dat verdeeld over 2 huizen is echt niet veel (;
    Maar ik ga zaterdag weer naar de stad, yaaay.


    Verdeeld over twee huizen komt nooit goed...
    Ik moet ongelofelijk veel meeslepen.
    Ik heb jurkjes en broeken te kort, maar ook genoeg T-shirts enzo...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nimh schreef:
    Tip: kast opruimen, alles wegflikkeren wat je toch niet meer aantrekt en dan selectief gaan shoppen :'D
    Heb ik laatst ook gedaan.


    But first: I NEED MONEY. Ik kan natuurlijk ook werken zodra ik 15 ben, yay. Misschien kan ik bij een Zwitserse boer 's morgens helpen de koeien van de stal naar wei te brengen in het dorp, en 's avonds ook weer. En dan hun poep opruimen, kijken hoeveel frank ik krijg. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb juist weinig kleding omdat ik nogal klein ben en daardoor veel dingen mij niet passen of staan :l


    Take risks and conquer your fears.

    Pericles schreef:
    Ik heb juist weinig kleding omdat ik nogal klein ben en daardoor veel dingen mij niet passen of staan :l


    :c
    Bij mij is broeken zoeken een hel, ik heb de benen van maat 34/36, maar mijn taille is vaak kindermaat, echt mini. Ik weeg ook heel weinig, waardor vaak dingen te groot zijn, wat ook suckt. Ik heb iets ondergewicht, ik kan er niks aan doen, ik weet gewoon de hele dag; heb een snelle stofwisseling. Afijn, ik ken het wel, hoewel heel veel mensen zeggen dat het niet uitmaakt wat ik draag, omdat eigenlijk alles mij staat, ook als het te groot is, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb best veel, maar koop alles in de uitverkoop of bij tweedehandszaakjes. Ook krijg ik best veel van de schoonzus van mijn vriend, wat zij niet meer mooi vindt of wat ze niet meer past. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hum. Ik zit op het gemiddelde. :3
    Maar ik heb wel veel blazers, haha. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hum. Ik zit op het gemiddelde. :3
    Maar ik heb wel veel blazers, haha. XD


    Ik heb er geen, terwijl hij wel altijd op mijn lijstje met ''ooit nog hebben'' stond, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife