• Ik heb te veel shirtjes en al die onzindingen die ik niet nodig heb, maar geen passende jurk [twee te kleine en een te grote en dat is ook nog zo'n formeel ding, maar dan weer niet voor gala's -.-], twee kortebroeken die slecht zitten doordat mijn kont te klein is en je dat kunt bewonderen daardoor [ben dus kortebroekloos]. En natuurlijk heeft mevrouw haar klaadgeld voor de komende drie maanden al uitgegeven, moet ze nog ruim een maand wachten tot de volgende 35 euro omdat ze normaal meer krijgt maar dat als voorschot op schoenen is gegaan. Maar goed, ik wil op mijn 15e verjaardag een jurk aan, dus ik wacht op m'n nieuwe zakgeld, koop in de aanbieding bij H&M een jurk [ik heb er al een op het oog, yay!] en mijn vader wil een panty kopen. (:

    But, nog meer mensen met van die problemen als te veel schoenen, te veel shirts, hemdjes [die dan ook bijna nooit dragen, tot nooit] enn te weinig broeken en shit? (cat)

    En mijn kledingkast bedraagt potverdorie zo'n minimaal 30 shirts, 15 hemdjes, 10 truien en daarvan draag ik nog niet eens een derde. o.o En dan moet nog broeken bij komen, [kapotte] sokken, kapotte panty's [ik heb een vloek op panty's of zo], pyjama's, oude broeken, oude leggins. De helft moet vervangen worden of weggegooid. o.o

    =extra mededeling die vooral mijzelf erg blij maakt: volgens mij krijg ik de twee paar Dr. Martens voor mijn verjaardag die ik graag wou, lol, ik heb 's zitten bekijken en ze zijn alle twee erg toevallig weg, ghehe.=

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nop, ik heb van alles te weinig. Ik heb maar 2 goede korte broeken, 3 goede normale broeken, iets van 2 à 3 T-shirtjes en 1 paar winterschoenen en 1 paar zomerschoenen. En dan nog een paar vestjes. En dat verdeeld over 2 huizen is echt niet veel (;
    Maar ik ga zaterdag weer naar de stad, yaaay.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Nop, ik heb van alles te weinig. Ik heb maar 2 goede korte broeken, 3 goede normale broeken, iets van 2 à 3 T-shirtjes en 1 paar winterschoenen en 1 paar zomerschoenen. En dan nog een paar vestjes. En dat verdeeld over 2 huizen is echt niet veel (;
    Maar ik ga zaterdag weer naar de stad, yaaay.


    Oeh, weet je al wat je gaat kopen? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, mijn kledingkast is vooral vol. (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Northstar schreef:
    Haha, mijn kledingkast is vooral vol. (':


    Mijn kledingkast puilt uit, ik trek meestal aan wat voorin ligt. Ik zie op tegen de grote schoonmaak, meeeeh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)
    Oeh, weet je al wat je gaat kopen? :3


    Haha, zo ongeveer . Sowieso 2 spijkershorts, ik wil heel graag een korte zwarte blouse maar ik hoop dat ik die kan vinden, 2 t-shirtjes en een lichte strakke spijkerbroek (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Haha, zo ongeveer . Sowieso 2 spijkershorts, ik wil heel graag een korte zwarte blouse maar ik hoop dat ik die kan vinden, 2 t-shirtjes en een lichte strakke spijkerbroek (:


    Oeh supervet! Ik raad je aan: koop ook een hempje, in laagjes werken in fijn zodat je ui kan trekken als het warmer wordt. (: H&M heeft nu heel leuke. :')
    Maar het lijken mij super leuke dingen. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Mijn kledingkast puilt uit, ik trek meestal aan wat voorin ligt. Ik zie op tegen de grote schoonmaak, meeeeh.


    Dat doe ik ook heel erg vaak. Ik heb laatst al een grote schoonmaak gehouden en alle oude kleren in vuilniszakken gedaan, dat scheelt wel.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Northstar schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook heel erg vaak. Ik heb laatst al een grote schoonmaak gehouden en alle oude kleren in vuilniszakken gedaan, dat scheelt wel.


    Bij mij kan zo 2/3 weg, guess so. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, ik let op wat ik nodig heb voor ik iets nieuws koop, en zorg dat ik altijd nog wat geld over heb in geval van nood.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Nee, ik let op wat ik nodig heb voor ik iets nieuws koop, en zorg dat ik altijd nog wat geld over heb in geval van nood.


    Ik heb een afwijking, ben ik bang, er is te veel leuks. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zoek om de maand mijn kleding uit.. ;$
    Maar ik heb echt een kleine kast nu.. maarja ik denk maar zo als je het niet draagt geef het weg :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    Ik zoek om de maand mijn kleding uit.. ;$
    Maar ik heb echt een kleine kast nu.. maarja ik denk maar zo als je het niet draagt geef het weg :Y)


    Dat is best vaak (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tip: kast opruimen, alles wegflikkeren wat je toch niet meer aantrekt en dan selectief gaan shoppen :'D
    Heb ik laatst ook gedaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nop, mijn kast is stijlloos.
    heb alleen 2 cute korte jurkjes, voor de rest alleen maar jeans en saaie shirts.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:18 ]


    -

    Symphonia schreef:
    (...)

    Oeh supervet! Ik raad je aan: koop ook een hempje, in laagjes werken in fijn zodat je ui kan trekken als het warmer wordt. (: H&M heeft nu heel leuke. :')
    Maar het lijken mij super leuke dingen. :3


    Ohja, dat wilde ik sowieso nog inderdaad (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.