• Ik doe voor me moeder thuis wel is de was, met strijken enso. Nu valt het me op dat mijn leraar zijn blouse niet heeft gestreken. (':

    Heb jullie ook wel is van die rare dingen die je bij je leraar opmerkt?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja. Zoals onze Nederlands leraar altijd enorm vieze nagels heeft, en ik zit vooraan, bij zijn bureau, en zie het dus elke keer en het ziet er echt vies uit dus, ja.. D:


    Believe in yourself.

    Mijn leraar Latijn stinkt en iedereen die - de leraar heeft zegt dat. D:

    Onze natuurkunde leraar zakte eens een de tafel en de rest van de dag had hij grote zweet plekken onder zijn oksels. Lekker (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een leraar bij ons heeft van die hele lange nagels. Ik vind dat zo vies bij een man.

    Ik had vroeger een leerkracht die nooit een bh leek aan te hebben. Ze had enorme hangtieten en altijd stijve tepels :'). En als ze op het bord schreef, had ze vaak krijt aan haar t-shirt hangen, geen idee hoe ze dat deed.

    Maar ze kon wel leuk les geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ruik het precies wanneer mijn leraar van natuurkunde koffie gedronken of gerookt heeft. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hahaha xD geniaal dat dat je opvalt.

    Ik let daar nooit zo erg op. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een van mijn leraren zat farmville ofzo te spelen terwijl we bij hem op de deur klopten. Hij bleef maar spelen en kwam toen een paar minuten later pas naar ons toe en zei dat ie nog wat moest afmaken. Hij had blijkbaar niet door dat we op z'n scherm konden kijken.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn wiskundeleraar heeft vanaf het tweede uur gigantische zweetplekken onder zijn oksels, ook al is het gewoon koud, en hij heeft een harige bilspleet, die je elke keer ziet als hij bukt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    een lerares wiskunde bij ons , die ik niet heb, heeft altijd stijve tepels en draagt altijd wel iets knal roze.
    en een andere leraar wiskunde, die ik vorig jaar had, zweet echt enorm! zo erg dat er altijd een druppen onder zijn dikke kin hangt te bungelen.xD je wilt niet weten wat er gebeurde toen die zweetdruppel eens op het boek van z'n huppel meisje viel>__<'


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn leerkracht fysica draagt meestal geen bh. Verschrikkelijk vies om haar tepels door haar trui te zien als ze voor een klas staat >.<


    Has no one told you she's not breathing?

    Onze leerkracht wiskunde draagt geen bh. Zij hangt ook altijd vol krijt.
    Die van geschiedenis stinkt altijd naar rook, drank en hij heeft enorme zweetplekken ondere zijn oksels.
    En die van biologie heeft een heel sexy kont... Maar dat is vast niet wat je bedoelde hè?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn leerkracht cultuur hangt àltijd vol met krijt. Geen idee hoe die man het doet, maar hij kan geen hele dag doorbrengen zonder vol witte vlekken te hangen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn leraar latijn heeft altijd een jasje of blazer aan en daarvan is altijd de achterkant gekreukeld omdat hij erop gaat zitten of iets in die richting.

    Onze leerkracht Duits heeft ook altijd okselvijvers. Anders niets speciaals nee.
    Onze leerkracht wiskunde draagt ook soms geen bh -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please