• We hadden vandaag excursie. En aangezien het eerlijk weer was dacht ik met nog een stel vriendinnen, kom we doen een korte broek aan.
    Dus een vriendin met wie ik altijd mee fiets en ik waren iets te vroeg op school dus gingen we bij de rest zitten in de aula. Kom ik de school binnen komt die vrouw achter de balie helemaal haar hok uit gerend.
    'Sarita. Sarita.' Dus ik dacht zo van: 'Wat heb ik nu weer gedaan?'
    Zegt ze zo van: 'Ja. Die broek is veelste kort. Dat kan echt niet.'
    Dus ik kijk van mijn broek, naar die vrouw en zei: 'Ik heb dadelijk excursie dus dan ben ik toch weg.' Begint die vrouw een hele preek over kleren die niet kunnen.
    Alleen het blijkt dat ze die preek alleen aan mij heeft gegeven. Aan de rest van mijn klas niet. Terwijl er echt meisjes bij liepen waarvan het broekje nog korter was.

    Voor de mensen die het willen weten. Zo kort was dat broekje/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met zulke temperaturen kunnen ze niet van je verwachten dat je, je benen gaat verstoppen en zo kort is het niet. En misschien mag die vrouw je niet zo


    Physics is awesome

    Tegen mijn vriendin zeiden ze heel subtiel dat 'badkleding niet toegelaten was op school'. Ze droeg net zo'n shortje als jou.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:02 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    Thefuck, dat is toch gewoon een normaal kort broekje? Pas als je kont er aan de achterkant uitkomt vind ik het te kort.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou dan echt denken: "Fuckdiedeldo", ga morgen in je bikini en zeg dat je wilt inkomen voor het ultieme vakantiegevoel, omdat zodra je weer terug in Nederland bent van je vakantie naar het buitenland je je gaat instellen op school[kleding] en om die tijd te compenseren moet je dus als een beachgirl naar school. Amen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De broek die ik vandaag aan had naar school was niet langer dan de jouwe hoor. Wat een vreemd mens :'D.


    i put the fun in funeral

    MyFairyKing schreef:
    Ik vind persoonlijk die broekjes voor school ook te kort, ik zou het zelf nooit dragen, maar voor een excursie vind ik het best kunnen. Ik vind niet dat ze je kunnen zeggen wat je moet dragen, als jij dat aan wilt be my guest.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind dat soort broekjes stiekem ook een beetje aan de korte kant (maar dat kan ook zijn omdat degene die ze dragen zo nog beter hun goede lichaam kunnen laten zien terwijl zo'n broekje mij niet zou staan).

    Maar ja. Wel rot voor jou dat je de enige bent die erop wordt aangesproken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Assassin schreef:
    Thefuck, dat is toch gewoon een normaal kort broekje? Pas als je kont er aan de achterkant uitkomt vind ik het te kort.


    Believe in yourself.

    bij ons op school mag het niet, het moet tot op de knieen komen, tenzij er een legging of panty onder is

    Omgg, volgens mij was het broekje dat ik aan had vandaag nog korter ><. Wat een onzin.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb vandaag ook zo'n broekje aan, ik begrijp niet wat er mis mee is..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Km ja, voor op school vind ik die wel wat te kort, maar op excursie kan het juist prima.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Omg wat een raar wijf :O
    Ik zou echt zeggen van: Ik beslis zelf wat ik aantrek, laat me met rust.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ._. Sommige reageren hier cht belachelijk. ik vind zoiets voor heel te kort voor naar school, maar goed.
    Sommige scholen hebben daar inderdaad ook regels voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij mij in het middelbaar was zoiets ook niet toegelaten en ik snap het aan de ene kant wel. Maar op zo'n warme dagen kon ik ook wel eens vloeken dat we het niet aan mochten. Alhoewel we op schoolreizen en excursies inderdaad wel mochten dragen wat we wilden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right