• We hadden vandaag excursie. En aangezien het eerlijk weer was dacht ik met nog een stel vriendinnen, kom we doen een korte broek aan.
    Dus een vriendin met wie ik altijd mee fiets en ik waren iets te vroeg op school dus gingen we bij de rest zitten in de aula. Kom ik de school binnen komt die vrouw achter de balie helemaal haar hok uit gerend.
    'Sarita. Sarita.' Dus ik dacht zo van: 'Wat heb ik nu weer gedaan?'
    Zegt ze zo van: 'Ja. Die broek is veelste kort. Dat kan echt niet.'
    Dus ik kijk van mijn broek, naar die vrouw en zei: 'Ik heb dadelijk excursie dus dan ben ik toch weg.' Begint die vrouw een hele preek over kleren die niet kunnen.
    Alleen het blijkt dat ze die preek alleen aan mij heeft gegeven. Aan de rest van mijn klas niet. Terwijl er echt meisjes bij liepen waarvan het broekje nog korter was.

    Voor de mensen die het willen weten. Zo kort was dat broekje/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als dat kort is, zou bijna elk meisje bij mij op school een preek krijgen. Volgens mij is dat gewoon een korte broek?


    Food.

    Trek het je niet aan ! Bij mij op school mag dat ook niet. We moeten een broek dragen dat maximaal boven de knie komt. Hetzelfde met rokjes en kleedjes. Iets hoger dan de knie en het mag al niet. Zelfs spaghettiebandjes mogen niet, dikker dan zulke bandjes ook niet, vanaf een bepaalde dikte dan weer wel. Moet je een hele dag met dit weer met een vestje rondlopen, pff.

    Als we willen, mogen wij in ons ondergoed naar school komen. Alles is toegestaan, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Bij ons zijn ze ook zo: bandjes zijn verboden, je moet mauwen dragen, jurken en rokken moeten tot aan de knie komen en shorts zijn al helemaal verboden!
    Voorig jaar hingen er overal papiertjes. Geen gepaste kleding = strafstudie. Ze hielden klopjacht bij de deuren, de helft van de klas werd om een nota gestuurd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat is toch normaal?


    The universal language of art.

    Cresseyde schreef:
    Bij ons zijn ze ook zo: bandjes zijn verboden, je moet mauwen dragen, jurken en rokken moeten tot aan de knie komen en shorts zijn al helemaal verboden!
    Voorig jaar hingen er overal papiertjes. Geen gepaste kleding = strafstudie. Ze hielden klopjacht bij de deuren, de helft van de klas werd om een nota gestuurd...

    Jezus, wat conservatief.. O_O Hoe houden jullie het dan in godsnaam op overdreven warme dagen als deze?


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Thefuck, dat is toch gewoon een normaal kort broekje? Pas als je kont er aan de achterkant uitkomt vind ik het te kort.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Jezus, wat conservatief.. O_O Hoe houden jullie het dan in godsnaam op overdreven warme dagen als deze?


    Wij stikken, maar als ze iemand zien die haar vest uitdoet, zijn ze er meteen bij: 'Leg ze dan ten minste over je schouders!' Jep, dat is echt beter! NIET DUS!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Op mijn oude school waren zo'n shorts ook te kort. Ik heb daar ook eens mee onder mijn voeten gekregen (hij was wel wat langer), terwijl sommige mensen precies een brede riem droegen, met dan nog eens massaal veel gaten in. Maar de leerkracht die het tegen mij zei, had de dag ervoor ook een opmerking gekregen van de directie, dus dat was misschien de oorzaak.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:24 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Persoonlijk vind ik dat ook te kort. Zeker voor in school zelf, op excursie hmm... Misschien toch ook wel, maar da's zeker minder erg. Ikzelf zou het toch niet doen. Ik hou me toch wel nog redelijk strikt aan de leefregel. Allé. Ik doe soms wel een shortje aan dat net niet je knieën bedekt, maar daar zeggen ze nog niets op.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind 't sws te kort voor school. Maar da's mijn mening.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    O-my… Die vrouw overdrijft wel heel erg, zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Met 30 graden kun je echt niet verwachten dat mensen hun dikste sweater aantrekken. Pff, wat een zeikvrouw.


    Searching heavens for another earth

    Had ik vandaag ook aan, alleen van Adidas en die was net iets korter. Dankzij geweldige ongesteldheid + doorlekken moest ik die dus aan. >_>

    WATIC schreef:
    Op mijn oude school waren zo'n shorts ook te kort. Ik heb daar ook eens mee onder mijn voeten gekregen (hij was wel wat langer), terwijl sommige mensen precies een brede riem droegen, met dan nog eens massaal veel gaten in. Maar de leerkracht die het tegen mij zei, had de dag ervoor ook een opmerking gekregen van de directie, dus dat was misschien de oorzaak.


    In het vijverhof? We liepen daar allemaal halfnaakt vamdaag en niemand zei er iets op :')


    Olive