• Ik heb eindelijk mijn haar zoals ik het wilde hebben. Ik wil al een tijdje rood haar, maar heb dit telkens uitgesteld. Nu heb ik va het weekend een poging gedaan mijn haar volledig te blonderen, wat helemaal mislukte. Vandaag heb ik dip dye rood erin gedaan, en nu ben ik helemaal tevreden ^^


    Hebben jullie recent nog iets met je haar gedaan?


    To love is to destroy.

    Neuj, ik noujuist naar de kapper... Mijn pony verstoort namelijk mijn gezichtsveld... :W

    Maar het ziet er wel leuk uit!


    Deep inside, I've never felt alive

    Nice!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mooi! Ik heb het in de zomervakantie met henna poeder rood geverfd [mislukt, werd oranje] en afgelopen kerstvakantie met rode henna [mislukt, ook oranje geworden]. Maar het stond beide keren heel goed, al zeg ik het zelf, vooral de tweede keer. Er is nu flinke uitgroei, maar van onderen zie je het nog wel en velen zeggen steeds: 'Die uitgroei is juist wel grappig.'. Maar ik ga nu weer licht bruin verven [natuurlijke kleur] en dan blauwe plukjes en dan een schuine pony, en de dooie punten van 3 cm omdat ik al sinds de zomer niet meer bij de kapper ben geweest. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De kapster komt juist binnenkort en er moet heel wat aan mijn pony gedaan worden voordat ik hem lang kan laten groeien (:


    Take risks and conquer your fears.

    Oh, da's echt een mooie kleur, ziet er ook leuk uit!
    Nope, mijn haar is al eeuwen niet meer geknipt geweest, het is ook ontzettend lelijk. D:

    Vandersteen schreef:
    Neuj, ik noujuist naar de kapper... Mijn pony verstoort namelijk mijn gezichtsveld... :W

    Maar het ziet er wel leuk uit!


    PONY! Ponies zijn awesome. Ik wil ook een pony. Hoe heet jouw pony? En waarom zit ie voor je ogen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    PONY! Ponies zijn awesome. Ik wil ook een pony. Hoe heet jouw pony? En waarom zit ie voor je ogen? D:

    *Facepalm*


    Deep inside, I've never felt alive

    Nouja ik heb een paar maanden geleden mijn haar rood laten verven, en nu is het een hele gave kleur bruin geworden. (Ik had een spoeling bij de kapper dus geen uitgroei, maar vervaging van de kleur ^^) maar voor de rest.. dus al een paar maand niet naar de kapper geweest. Ik vind mijn haar wel gaaf zo (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zelf durf eigenlijk niet meer te doen dan de puntjes van mijn haar af laten knippen, haha. (krul)
    Maar jouw kapsel vind ik er in ieder geval leuk uit zien zo!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik moet zo de verf uitspoelen! Ben benieuwd :'D


    To infinity and beyond •

    ik wil al quite lang mijn haar rood of bruin/rode dip dye. Nu heb ik er blonde lokjes in, maar die groeien er onderhand al weer uit.


    Remember when...

    Leuk
    Ik wil mijn haar ook weer verven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jep, laten knippen, maar stelt niet zoveel voor ^^


    Life is hard and then we die

    Het groeit, het werd recnt nog langer.


    We're all mad here.

    PUKKELxDING schreef:
    Jep, laten knippen, maar stelt niet zoveel voor ^^


    Same here


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien