• Terwijl ik dit schrijf, probeert mijn vader de bijen/wespennest in onze tuin weg te krijgen met emmers heet water.
    Hij werd gestoken en blijkbaar hadden we beter de wespen kwaad gemaakt dan hem...
    Ik had voorgesteld om de brandweer te bellen en het gif eruit te proberen krijgen, maar hij is zo koppig dat we nu emmers heet water moeten maken, werkt dat eigenlijk?
    Ondertussen gilt hij maar naar ons omdat hij kwaad is op wespen...
    Hebben jullie ook zo'n gestoorde ouders?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Geen verstand van bijen of helende handen?


    bijen zijn geelzwart, en helende handen zijn onzin.

    Dat was het zo ongeveer :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Deze idioot goot heet water over haar been, ik zou nu dus wat onzin kunnen gebruiken:Y)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hahahaha, dit doet mij denken aan een actie die wij vorige zomervakantie in Frankrijk hadden. Boomstronk op een wespennest gooien, fantastisch idee :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Hahahaha, dit doet mij denken aan een actie die wij vorige zomervakantie in Frankrijk hadden. Boomstronk op een wespennest gooien, fantastisch idee :')

    Dat ga ik toch maar niet proberenxD


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nimh schreef:
    Hahahaha, dit doet mij denken aan een actie die wij vorige zomervakantie in Frankrijk hadden. Boomstronk op een wespennest gooien, fantastisch idee :')

    Nagellakremover werkt ook goed! *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cresseyde schreef:
    (...)
    Dat ga ik toch maar niet proberenxD

    Doe maar niet. Het was wel grappig en hielp tijdelijk, terwijl de rest van de mensen ziek erg boos op ons waren omdat we het gedaan hadden en al die wespen natuurlijk vet boos waren haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Parfum en deo werken goed tegen wespen


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Zelfde gebeurde met mijn moeder. :')
    Gestoken, heet water, nu zijn ze weg.

    Symphonia schreef:
    Mijn ouders kunnen soms beschamend zijn, ja, maar dat zijn uiteindelijk elke ouders, niet waar? Alleen ik ben het wel met Eeyore eens, je moet meer doen dan alleen warm water om die zoemers weg te krijgen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn moeder is zo freaking gestoord dat je er bijna bang van zult worden.
    Ik heb het dus ook niet van een vreemde.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wij hebben een keer met Spiritus (schrijf je dat zo) een bijen nest uitgeroeid. Ik weet niet of dat ook bij wespen werkt, though. Maar ja, ik heb ook wel eens last van zulke ouders. Iets gaat er bij hun mis en ze doen net alsof ik het heb gedaan. --'


    Believe in yourself.

    Bijen en wespen zijn te kalmeren met heel veel rook. Don't ask me how or why, maar dat zou moeten helpen om het nest weg te kunnen krijgen.


    Til hug og blod.

    laat dat nest weghalen door de brandweer of zo'n bedrijf. wij hadden in ons hok buiten 3 beginnende nesten, paar cm doorsnee naar we hebben iemand er bijgehaald en die heeft ze weggehaald.

    als je niet gestoken wilt worden, moet je vooral niet met water gaan gooien en er wat tegen aan gooien of wat dan ook want dan worden ze boos en gaan ze steken. ik mag hopen dat hij er niet allergies voor is.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.