• voor mijn nieuwe verhaal

    One Direction doet mee met groot liefdadigheidsproject.

    Zo luid de kop van de krant die morgen. Ik lees het artikel en schudt dan haast onmerkbaar mijn hoofd, sukkels. Langzaam sta ik op en loop naar het raam, ik staar naar de bomen, naar de prachtige schoonheid van de Lente. Ik weet dat ze mij voor dat project hebben opgegeven. O wat geweldig zou dat zijn als iemand zo beroemd onze Fay zou willen helpen hoorde ik ze zeggen. Alsof iemand mij kan helpen, alsof iemand mij moet helpen.




    Al jarenlang heeft Fay geen woord meer gezegd, niemand weet waardoor het komt. Uiteindelijk is ze zelfs uit huisgeplaatst omdat haar ouders niks meer met haar konden en sindsdien is het alleen maar erger geworden. Als ze wordt uitgekozen voor een groot liefdadigheidsproject, waarbij beroemde mensen zich bezighouden met kinderen die het niet zo goed hebben, is ze in eerste instantie woedend, maar laat niks merken, zoals ze al jarenlang geen emoties meer laat zien. Ze komt terecht bij de groep One Direction, samen met 4 anderen. Maar ze voelt zich er niet fijn. Ze is gewend aan een rustige omgeving waar ze gewoon Fay kan zijn. Maar Louis laat dat niet op zich zitten en doet zijn uiterste best om haar weer te laten praten, zal het hem lukken? Zal hij ontdekken wat al die dokters niet is gelukt?


    Dat is het idee en nu zoek ik dus een cover.
    Dit zijn mijn eisen
    -Foto van Louis Tomlinson
    -Foto van een meisje met lang haar, ze moet strak voor zich uit staren, dus geen emoties
    -De titel ; Silence, language of the world~Louis Tomlinson
    Of
    Superman
    Quiet Company
    -Een beetje geheimzinnige sfeer
    En voor de rest laat ik jullie vrij

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:07 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    Niemand?

    Bumpen mag niet op Q.
    Ik was er al mee bezig maar ik moest eten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik wil wel iets proberen (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    aaarg, de titel is al bezet, ik moet ee nieuwe hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Amused schreef:
    (...)
    Bumpen mag niet op Q.
    Ik was er al mee bezig maar ik moest eten.


    Die vind ik wel mooi, maar ik moest dus een andere titel
    Ik heb nu
    Silence, language of the world~Louis Tomlinson

    Kan je de tekst nog verbeteren?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit te twijfelen tussen de titels
    Silence, language of the world
    Superman!
    Quiet company

    Welke vinden jullie het beste?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Silence, language of the world!


    ''The only thing better than a cow is a human! Unless you need milk. Then you really need a cow.''

    Wil je waarschuwen als het verhaal begint?


    Every living creature dies alone.

    Als ik straks nog tijd over heb kan ik wat proberen. Maar ik beloof niets, ik heb het verschrikkelijk druk namelijk (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    I'm bored so I'm willing to try.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga het eens proberen:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."




    Nog zonder titel want je hebt nog niet gekozen.
    It's the best I could do.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    heb hem af! hoop dat je hem mooi vind!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    wow wat een mooie covers! Ik wou ook wel wat proberen maar toen ik de rest zag ben ik meteen gestopt xD
    Kan iemand me vertellen welk programma jullie gebruiken? :$


    When nothing goes right, go left <3