• En voor mijn eigen entertainment.
    This is going to be self acclaimed as a very hot topic.
    Alleen foto's posten van M. Shadows, Zacky Vengeance en mannen in diezelfde klasse a.u.b. En met zelfde klasse bedoel ik niet de magere knulletjes die je meestal voorbij ziet komen (no offence, I just don't like it), maar echte en bij voorbaat ruige mannen. En namens Lizz en mij mogen mooie vrouwen ook! (En uit medelijden voor Alwin, die toch nooit weg kan blijven uit dit soort topics en dan klaagt over hoe oneerlijk het is.) :Y)

    I rest my case, let the games begin. :Y)


    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 14:02 ]


    Til hug og blod.

    Plaats wat lekkere mannen! Met vrouwen kan je wel wat, maar mannen vind ik toch wat leuker :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kwam deze net tegen en volgens mij past die wel in dit topic :3 (er zitten hier trouwens echte hotte vrouwen tussen)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Turmoil schreef:
    Lol, op zoek naar Lucy Lawless:


    FUCKYEAH.


    No growth of the heart is ever a waste



    this is a sexy man.

    OMFG PLAATJE WERKT NIET... IK ZOEK EEN NIEUWE!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:30 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    His sexiness.



    And, the God of Fuck. Damnit. Moeilijk te geloven dat 'ie nu al redelijk oud is, hè?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!


    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:42 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    - mijn topics - $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben zijn naam even kwijt, maar het is een 007 speler en hij is ook best smexy. :Y)


    Til hug og blod.

    O ja, Daniel Craig. :Y)


    Til hug og blod.

    They look so hot together. (Mag hem niet voluit plaatsen, blote borstennn!) Daniel Craig & Lisbeth Salander.


    Til hug og blod.

    Speciaal voor Jacky ook even weer. :Y)


    Til hug og blod.



    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:04 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Turmoil schreef:
    (...)

    Die zijn ook niet voor jou. De Zacky en Matt foto's zijn for you(and me). (wbw)

    Die 5 foto's? (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Die 5 foto's? (krul)


    Ondankbaar nest. Niet voor straf op je blote voeten naar bed, maar met mijn blote voeten tegen je aan! *O*


    Til hug og blod.


    Til hug og blod.