• Ik kan met dit heerlijke weer dus niet eens naar buiten, omdat mijn vader zijn sleutel bij een kennis was vergeten en hij de mijne dus perse mee moest nemen. -.-
    Gelukkig kan ik wel het dak nog op, wat ik sowieso zo meteen ga doen, maar ik baal er wel van. Sigh.


    Til hug og blod.

    *Is a vampire and prefers to stay inside anyway*

    I don't know how it feels, het is hier lekker koel en donker en ik heb internet :3 But that sucks for you D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    *Is a vampire and prefers to stay inside anyway*

    I don't know how it feels, het is hier lekker koel en donker en ik heb internet :3 But that sucks for you D:


    Muh, ik blijf ook vaak binnen. Maar met zulk weer weet ik een paar heerlijke plekken waar je ook koelte hebt en rust en geen hond om je heen en waar je voeten in het water kunt laten zakken terwijl je even wegdroomt van deze wereld.


    Til hug og blod.

    Vampire hero
    hele dag binnen
    gordijnen dicht
    raam wel open


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het is lekker weer maar ook zo benauwd. En ik verbrand heel erg snel dus ik blijf binnen tenzij het echt niet anders kan.

    Maar wel naar dat je vader zijn sleutel is vergeten. Woont die kennis misschien in de buurt zodat je die sleutel kan op halen?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Het is lekker weer maar ook zo benauwd. En ik verbrand heel erg snel dus ik blijf binnen tenzij het echt niet anders kan.

    Maar wel naar dat je vader zijn sleutel is vergeten. Woont die kennis misschien in de buurt zodat je die sleutel kan op halen?


    Nee, in Zeeland ergens op een eiland. Wij wonen in hartje Oude Noorden, vlak bij het centrum van Rotterdam. Maar als het goed is komt het pakketje met de sleutel en zijn portemonnee vandaag aan. Sukkel. Ik hoop maar dat 'ie z'n rijbewijs niet vergeten is in zijn portemonnee, want híj kan nu wel weg op de brommer. Ik wilde dat ook, lekker naar het bos gaan en naar een lekker warm maar toch koel plekje aan het water rijden. ):


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Nee, in Zeeland ergens op een eiland. Wij wonen in hartje Oude Noorden, vlak bij het centrum van Rotterdam. Maar als het goed is komt het pakketje met de sleutel en zijn portemonnee vandaag aan. Sukkel. Ik hoop maar dat 'ie z'n rijbewijs niet vergeten is in zijn portemonnee, want híj kan nu wel weg op de brommer. Ik wilde dat ook, lekker naar het bos gaan en naar een lekker warm maar toch koel plekje aan het water rijden. ):


    En je vader had die sleutel echt nodig? Ik zou gewoon afspreken dat jij de sleutel mocht houden en dat je dan op tijd thuis zou zijn zodat je vader niet voor een dichte deur zou staan. Van mijn huis zijn er geloof ik vijf sleutels en mijn vader vergeet haast nooit zijn sleutels en zowel dan hebben we altijd nog een reserve sleutel die hij kan mee nemen


    Physics is awesome