• Ik ben op mijn vorige toetsen gebuisd en nu heb ik nog is een 0 bij. Ik ben geflest.

    Das mooi dom. In het vervolg wat beter je best doen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    een nul:8
    harder studeren(flower)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hoe kan je een nul halen. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb ooit tijdens een wiskunde toets een betoog van vier kantjes geschreven waarom ik persé een nul wilde hebben voor die toets. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    is dat mogelijk?!
    ik heb vorige week ook een 1 gehaald, gewoon heel hard werekn om het weer op te halen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hmm. Way to go, I'd say!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ehh..
    Bij ons op school kun je alleen een nul halen als je je naam op het blaadje vergeten bent XD Heb je dat dan? :P Of is dat beeldspraak dat je het gewoon helemaal verpest hebt? Ik hoef nooit te leren voor Nederlands en dan heb ik nog een 8 (flower) Moet ik je helpen? Niet dat je wat aan mij zult hebben... Welke klas zit je eigenlijk XD Oh, ik praat te veel :P


    Gewoon omdat het kan! (:

    MadameParis schreef:
    Ik heb ooit tijdens een wiskunde toets een betoog van vier kantjes geschreven waarom ik persé een nul wilde hebben voor die toets. :Y)

    4 kantjes!!!
    je had toch ook gewoon de test kunnen invullen
    wat kreeg je uiteindelijk =p


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."