• Helloo,

    Dit is een RPG met Tokio Hotel... (says the name ;$)
    Maarr.. Ik wil dus met jullie mensen een RPG maken met tokio hotel, en verder alleen bijbedachte personen. Vanuit de members van Tokio Hotel wordt door mij geschreven anders wordt het chaos, maar veel bijbedachte personen graagg.. (:

    Rules:

    - 16+ mag. (wel graag aangeven)
    - Als je wilt dat er 'iets' gebeurd tussen jouw personage en 1 van de members toestemming vragen.
    - Je mag vanuit je eigen personage schrijven dat iemand van TH iets doet, maar niet teveel verandering in de verhaallijn maken.

    Voor je personage graag dit invullen:

    (GRAAG LINK VAN DE FOTO OOK STUREN)

    (Relatie= vrienden, kennis... enz.)

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Relatie met Gustav:
    Relatie met Tom:
    Relatie met Bill:
    Relatie met Georg:
    Extra:

    x we starten met ongeveer 10 personages (liefst meer)

    VOOR DE DUIDELIJKHEID

    Georg heeft relatie met: Tisiphone
    Gustav heeft relatie met: Leave
    Bill heeft relatie met: Aragog
    Tom heeft relatie met: ProudxStar

    XX

    De eerste schrijftopic is open!
    Er kunnen hier nog wel personages bij!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:39 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Zwaarden? Dit hier is geloof ik een gewone rpg. Geen anime of iets dergelijks. [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okedan, ik ga foto zoeken, bericht inzetten en DAN in de tuin nagels lakken (:


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Leave schreef:
    Zwaarden? Dit hier is geloof ik een gewone rpg. Geen anime of iets dergelijks. [:


    weet ik, maar er is ook een vechtsport die met wapens werkt. Die heeft ze gevolgd. Ze is dus een goede vechter. En het was maar bij wijze van spreken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dat met die wolvenroedel is wel een beetje onrealistisch, als ik eerlijk moet zijn :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    weet ik, ik heb het uit mijn eigen story gehaald dat stukje. Die uil kan wel toch?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Agree, but let people be. (datrijmt(flower))

    Maar Tisiphone ik heb een foto gevonden er zitten letters in enzo (niet op letten)
    maar issie een beetje goed?



    misschien klopt haarkleur niet helemaal maarja..


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Het kan aan mij liggen maar ik vind zulke uitspraken nogal flauw. Het zou toch ook niet leuk zijn om erbij te zetten dat ze Georg met gemak voor zich kan winnen en supergoed kan zingen, supergoed kan dansen en héél mooi kan tekenen en zelf súperknap is? Die perfectie bestaat gewoonweg niet. Zoals ik al zei; ik heb hier neergezet dat Skye half om half verliefd is op Gustav en Georg; dat is goedgekeurd dus als jij de vaste vriendin van Georg wil zijn, vind ik dat je - je daar gewoon overheen moet zetten [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja, hij is super. Maar ik laat de animefoto er wel bij staan, oke?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    OHJA, aanpassen.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Tisiphone schreef:
    Ja, hij is super. Maar ik laat de animefoto er wel bij staan, oke?


    scool ;D


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Leave schreef:
    Het kan aan mij liggen maar ik vind zulke uitspraken nogal flauw. Het zou toch ook niet leuk zijn om erbij te zetten dat ze Georg met gemak voor zich kan winnen en supergoed kan zingen, supergoed kan dansen en héél mooi kan tekenen en zelf súperknap is? Die perfectie bestaat gewoonweg niet. Zoals ik al zei; ik heb hier neergezet dat Skye half om half verliefd is op Gustav en Georg; dat is goedgekeurd dus als jij de vaste vriendin van Georg wil zijn, vind ik dat je - je daar gewoon overheen moet zetten [:


    Huh, uitspraak? Van wie?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    OKE, ga verder IK ben in de tuin

    X


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Van jou, dat ze zo goed kan vechten etc.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    dat heb ik er niet bij gezet
    Ze kan gewoon vechten
    niet heel erg goed, maar een beetje normaal zeg maar. Ze kan het, maar niet superdepupergoed


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ben zo terug. moet ff mijn moeder helpen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen