• Helloo,

    Dit is een RPG met Tokio Hotel... (says the name ;$)
    Maarr.. Ik wil dus met jullie mensen een RPG maken met tokio hotel, en verder alleen bijbedachte personen. Vanuit de members van Tokio Hotel wordt door mij geschreven anders wordt het chaos, maar veel bijbedachte personen graagg.. (:

    Rules:

    - 16+ mag. (wel graag aangeven)
    - Als je wilt dat er 'iets' gebeurd tussen jouw personage en 1 van de members toestemming vragen.
    - Je mag vanuit je eigen personage schrijven dat iemand van TH iets doet, maar niet teveel verandering in de verhaallijn maken.

    Voor je personage graag dit invullen:

    (GRAAG LINK VAN DE FOTO OOK STUREN)

    (Relatie= vrienden, kennis... enz.)

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Relatie met Gustav:
    Relatie met Tom:
    Relatie met Bill:
    Relatie met Georg:
    Extra:

    x we starten met ongeveer 10 personages (liefst meer)

    VOOR DE DUIDELIJKHEID

    Georg heeft relatie met: Tisiphone
    Gustav heeft relatie met: Leave
    Bill heeft relatie met: Aragog
    Tom heeft relatie met: ProudxStar

    XX

    De eerste schrijftopic is open!
    Er kunnen hier nog wel personages bij!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:39 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Naam: Hylke Shannon Brooklyn
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk + foto:
    http://tinypic.com/r/3caq/6
    http://tinypic.com/r/30w2hde/6



    Hylke heeft lang (tot net voorbij haar kont), stijl, Kastanjebruin haar en een rechte pony. Haar ogen zijn goudkleurig,maar in het donker durven ze zwart te kleuren en wanneer er licht op schijnt, soms wel eens groen
    Karakter: Hylke is een intelligent meisje dat alles voor haar vrienden doet. Ze doet alles, maar dan ook alles om iedereen die ze mag te helpen, omdat dat haar het gevoel geeft dat ze nuttig kan zijn voor mensen. Dat idee is het enig wat haar weerhoud van zelfmoord, want ze lijdt regelmatig aan onverklaarbare depressies. Ze houdt heel erg veel van dieren, en is daarom ook streng vegetarisch. Hylke kijkt zo door je heen, en heeft ook leugens en dergelijke daarom heel erg snel door. Wanneer je tegen haar liegt, is ze gemakkelijk heel erg kwaad, en is ze haar vertrouwen in je kwijt. Je krijgt dan nog één laatste kans. Verknal je die, dan vergeeft ze je nooit meer. Ze is meestal heel kalm en tegen geweld, maar als je haar kwaad krijgt, is ze niet meer verantwoordelijk voor wat ze zegt en of doet. Ze is erg gehecht aan haar tarotkaarten, die ze altijd bij zich heeft, omdat ze haar altijd goede raad kunnen geven. Enkel degenen die haar niet belachelijk maken krijgen een degelijke uitleg en raad van haar. En die raad, die is bijna altijd goed. Ook is Hylke erg verslaafd aan manga en anime. Haar favo serie is Pandora Hearts. Final Fantasy en 07-ghosts vind ze ook super. Ook is ze verslaafd aan cola en breezertjes. Ze drinkt niet heel vaak breezer, maar als ze toch uitgaat kunnen een paar breezers er wel in. Chocolade is haar derde verslaving. De kasten puilen uit van de chocolade en van de chips.

    Relatie met Gustav: Hylke is de zus
    Relatie met Tom: Beste vriend
    Relatie met Bill: Beste vriend
    Relatie met Georg: Hij is Hylke's vriendje

    Extra: Ze heeft een kat, Skittle, een uil die altijd buiten zit, Alban.
    Ze is een emo en draagt dus een gescheurde panty met een zwarte jurk. Ook haar sieraden zijn van de partij. Kettingen, armbanden, oorbellen (twee in het linker, drie in het rechter) en natuurlijk haar handschoenen die ze ALTIJD aan heeft (ook leren riempjes heeft ze wel eens aan)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 18:23 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Skye is Gustav's vriendin al..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    wie is er dan nog vrij?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lees de karakters door?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    beter zo?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Als je - je ervan bewust bent dat Georg ook naar Skye toetrekt vind ik het best [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stfoe, ik ga bijzetten ;)


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Tisiphone schreef:
    Naam: Hylke Shannon Brooklyn
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk + foto: http://tinypic.com/r/3caq/6


    Hylke heeft lang (tot net voorbij haar kont), stijl, Kastanjebruin haar en een rechte pony. Haar ogen zijn goudkleurig,maar in het donker durven ze zwart te kleuren en wanneer er licht op schijnt, soms wel eens groen
    Karakter: Hylke is een intelligent meisje dat alles voor haar vrienden doet. Ze doet alles, maar dan ook alles om iedereen die ze mag te helpen, omdat dat haar het gevoel geeft dat ze nuttig kan zijn voor mensen. Dat idee is het enig wat haar weerhoud van zelfmoord, want ze lijdt regelmatig aan onverklaarbare depressies. Ze houdt heel erg veel van dieren, en is daarom ook streng vegetarisch. Hylke kijkt zo door je heen, en heeft ook leugens en dergelijke daarom heel erg snel door. Wanneer je tegen haar liegt, is ze gemakkelijk heel erg kwaad, en is ze haar vertrouwen in je kwijt. Je krijgt dan nog één laatste kans. Verknal je die, dan vergeeft ze je nooit meer. Ze is meestal heel kalm en tegen geweld, maar als je haar kwaad krijgt, is ze niet meer verantwoordelijk voor wat ze zegt en of doet. Ze is erg gehecht aan haar tarotkaarten, die ze altijd bij zich heeft, omdat ze haar altijd goede raad kunnen geven. Enkel degenen die haar niet belachelijk maken krijgen een degelijke uitleg en raad van haar. En die raad, die is bijna altijd goed. Ook is Hylke erg verslaafd aan manga en anime. Haar favo serie is Pandora Hearts. Final Fantasy en 07-ghosts vind ze ook super. Ook is ze verslaafd aan cola en breezertjes. Ze drinkt niet heel vaak breezer, maar als ze toch uitgaat kunnen een paar breezers er wel in. Chocolade is haar derde verslaving. De kasten puilen uit van de chocolade en van de chips.

    Relatie met Gustav: Hylke is de zus
    Relatie met Tom: Beste vriend
    Relatie met Bill: Beste vriend
    Relatie met Georg: Hij is Hylke's vriendje

    Extra: Ze heeft een kat, Skittle, een uil die altijd buiten zit, Alban, en ze heeft laatst een wolvenroedel gevonden en een van de kleine wolven heeft ze een naam gegeven, Phelan.


    Kun je ook een foto doen? Of ik kan er ook wel 1 zoeken doormiddel van de beschrijving..
    x


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Leave schreef:
    Als je - je ervan bewust bent dat Georg ook naar Skye toetrekt vind ik het best [:


    Ja, is goed. Maar ze krijgen niks toch?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Phahaha, bitchfight. Eeh, het moet ook niet alleen happy zijn enzo. dus misschiengewoon wel?


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Praat lekker door, ik zit in de tuin voor een kleurtje, want morgen ga ik echt geen broek aandoen ;p

    x


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    kan, maar hylke is een goede vechter hoor. Ook een paar zwaarden kan ze met gemak hanteren.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    oke, is goed joh


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ProudxStar schreef:
    (...)

    Kun je ook een foto doen? Of ik kan er ook wel 1 zoeken doormiddel van de beschrijving..
    x


    graag, ik ben daar zelf nooit zo goed in


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Eigenlijk is het een soort halfrelatie (staat ook mooi omschreven bij 'extra'. Anders word de rpg meteen zo zoetsappig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.