• Artikel

    Leest het maar.
    Het is nog niet officieel bekend.
    Maar zolang hij gelukkig is vind ik het allemaal best, ik wilde het jullie alleen ff melden.


    wat vinden jullie?

    x

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:46 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Aero schreef:
    Zolang hij maar gelukkig is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    She's looks so fake. Maar zolang hij gelukkig is vindt ik het best


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aaaaaaaaaaaaaaaah!!! Harry bedriegt mij weer!!! Snif snif :'(

    Ole nee ik heb er ook van gehoord en i vind haar op een barbie lijken maar voor de.rest ziet ze er aardig uit... Al vond ik Caroline toch chiccer!! (volges mij bwn ik een van de enige of ni?) en Eleanor vind ik toch zoveel cooler...
    Jammerdebammer voor mij dat ik weer bedrogen word :'(


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    Aaaaaaaaaaaaaaaah!!! Harry bedriegt mij weer!!! Snif snif :'(

    Ole nee ik heb er ook van gehoord en i vind haar op een barbie lijken maar voor de.rest ziet ze er aardig uit... Al vond ik Caroline toch chiccer!! (volges mij bwn ik een van de enige of ni?) en Eleanor vind ik toch zoveel cooler...
    Jammerdebammer voor mij dat ik weer bedrogen word :'(


    Ik vind Danielle het leukst en in het begin haalde ik haar en Eleanor steeds door elkaar dus dacht ik dat zij met Louis had en Liam met Eleanor had. Maar ik wacht af hoe lang de relatie gaat duren


    Physics is awesome

    ik geloof er sws niet veel van.


    every girl is magnificent. you are beautiful.

    Ik snap eigenlijk nooit waarom mensen commentaar hebben op die mensen. Ik vind niemand een ster ze zijn een mens met een talent en dan maak het niet uit met wie heeft.

    Een paar weken geleden had een meisje uit mijn klas me een artikel laten zien en daar stond in dat Louis had gezegd in een interview dat de liefde over was! Het was dus maar een korte liefde...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Dat waterstofperoxidepercentage kan niet gezond zijn. Oeh, mooi woord voor galgje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het maakt mij niet veel uit denk ik naja ik denk elke directioner het wel jammer vind dat de meeste al bezet zijn ik dus ook maar ach ze moeten ook een behoeften doen he haha xD


    Hai.

    I frankly couldn't care less, let the boy live his life..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Klopt niet, aangezien dit meisje een paar maand terug is gespot met een jongen die op Harry lijkt. Verder boeit het mij geen ene ruk wat ie in z'n vrije tijd doet, ik luister sommige nummers van hun en that's it.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife