• Wij gaan met school naar het Nederlands Film Festival voor Scholieren! Ik vind dat zo gaaf!
    Afgelopen maandag (ja ik had geen tijd eerder hahaha....) was er een film avond op school, daar werden alle filmpjes van 4HAVO en 5VWO die door de voorrondes heen waren getoond.
    Wij waren net voor de pauze, en in de pauze kregen we al hele leuke reacties te horen, alleen dat mensen het verhaal niet snapte.
    Nadat alle filmpjes geweest waren, was heel mijn groepje al naar huis gegaan omdat ze dachten dat wij toch niet zouden winnen. Alleen ik was gebleven.
    Die man begon de vierde prijs uit te delen, en hij begon al met 'sprookjes achtig' dus ik dacht echt van, 'neeee, niet onze', en ja toen hadden we gewonnen. Ik was echt blij hahah, en toen was ik daar als enige van m'n groepje.
    We waren trouwens de enige van Havo, de rest was allemaal vwo (3, 2 en 1)

    Hier is het filmpje voor de geïnteresserden: http://www.youtube.com/watch?v=l_nKxkHSYsQ&feature=youtu.be


    live the life you love

    Ik snap het verhaal inderdaad ook niet helemaal, maar wel leuk voor jullie dat jullie gewonnen hebben! Even een tip voor als je nog eens een filmpje gaat maken: probeer de camera wat stiller te houden en zorg dat het hoofd er ook altijd op komt. Verder ziet het er wel heel leuk uit! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the