• Ik ben dit jaar naar Culloden Battlefield geweest en ga dit gebruiken voor een CKV verwerking. Ik ga nummers zoeken waarvan ik vind dat deze bij Culloden Battlefield passen
    (Een andere verwerking maken is geen optie, alle verwerkingsmanieren mag je namelijk maar één keer gebruiken.)

    Wat voor muziek zoek ik precies?
    - Muziek voor voor de strijd begon, tijdens en na de strijd.
    - Oorlog/strijd muziek.
    - Niet te modern, de strijd vonc nl. plaats in 1747.
    - Het mag met zang, maar dan moeten de lyrics wel ergens op slaan.
    - Ik zoek 5 nummers.

    Wat is 'The Battle of Culloden?
    Om je een idee te geven en jullie beter te laten begrijpen voor wat muziek ik zocht. The Battle of Culloden was het laatste gevecht gevochten op Britse grond. Er werden 1500 Jacobijnen gedood en maar 50 man van de Government.

    Nummers die me tot nu toe zijn aangeraden.
    Theme Song band of Brothers
    Two Steps from Hell - Heart of Courage
    Two Steps from Hell - Protectors of the Earth
    Steve MacDonald - Wi' a hundred pipers
    The battle van harry gregson- williams
    ? -The Mist
    Zo'n beetje alles van Braveheart

    Culloden - Heilan Lochs, Bairns & Heather
    Culloden - I Hae Grat for Tho' I Kend
    Culloden - We Toomed Our Stoops for the Gaudy Sodgers

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien de themesong van Band of Brothers? Of is dat misschien te soft...


    Your make-up is terrible

    Dit lol.
    Nee ok, ik weet het niet echt. Ik weet wel wat achtergrondmuziek van een actieserie te vinden, maar dat is instrumentaal, kan dat?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:29 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Dit lol.
    Nee ok, ik weet het niet echt. Ik weet wel wat achtergrondmuziek van een actieserie te vinden, maar dat is instrumentaal, kan dat?


    natuurlijk! [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jordin Sparks - Battlefield, haha.
    Ik kan je hier niet echt mee helpen, sorry.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Endure schreef:
    (...)

    natuurlijk! [:

    Oh, dan kan je naar 'Two Steps From Hell' zoeken! (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Misschien de themesong van Band of Brothers? Of is dat misschien te soft...


    Neehoor, die zou ik wel neer kunnen zetten als het begin van de strijd.. Als hun weg richting het "battlfield"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aragog schreef:
    (...)
    Oh, dan kan je naar 'Two Steps From Hell' zoeken! (:


    Gaaf nummer :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Gaaf nummer :Y)

    Haha, nee, hun maken juist muziek :3.
    Deze vind ik zelf wel nice;

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Endure schreef:
    (...)

    natuurlijk! [:

    Hier is een playlist met alle OST's van de serie City Hunter. Omdat het van een soort verzamel cd komt, zitten er ook rustige en vrolijke stukken muziek bij, je hoort aan 't begin al wel of ie geschikt is denk ik.
    Misschien zit er iets bij :]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:48 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    What you think of

    Guns N' Roses - welcome to the jungle

    [url] http://www.youtube.com/watch?v=kr8-E8may2Y [/url]


    FBI U.S.A. story

    acdc schreef:
    What you think of

    Guns N' Roses - welcome to the jungle

    [url] http://www.youtube.com/watch?v=kr8-E8may2Y [/url]


    Hmm nee, vind het niet lekker passen..
    Met name de tekst niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    30 seconds to mars this is war
    21 guns van Green Day


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Strenght of a thousand men - two steps from hell
    En aangezien je de battle van culloden moet bespreken; een schots strijdlied : wi' a hundred pipers - kenneth mckellar en bob sharples
    Ook
    The battle ( narnia themesong ) van harry gregson- williams
    Misschien moet je eens in die film Braveheart naar muziek zoeken?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    Strenght of a thousand men - two steps from hell
    En aangezien je de battle van culloden moet bespreken; een schots strijdlied : wi' a hundred pipers - kenneth mckellar en bob sharples
    Ook
    The battle ( narnia themesong ) van harry gregson- williams
    Misschien moet je eens in die film Braveheart naar muziek zoeken?


    Ohja! Braveheart, die film hadden wij moeten zien voor school maar toen was ik er niet :P
    Haha, bedankt, zal eens kijken [:

    MacDonald vocht trouwens toch ook mee in The Battle of Culloden?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Op Youtube staat ook een muziekstuk,door iemand gecomponeerd dat je eventueel ook kunt rippen
    Het heet The Mist en de user is akinun. Het ademt niet echt strijd uit, maar het soet me altijd denken aan de nachten en vroege morgen voor gevechten zoals culloden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.