• Hoii Lieve Mensjes,
    Schrijf je in voor deze quiz! ^^ Het is de bedoeling dat iedereen die een rol heeft een deel schrijft en zo vervolgen we de serie:
    Het is de bedoeling dat iedereen elk om de beurt een volgend deel van de quiz schrijft en zo gaan we iedere keer een ronde. vb: persoon 1 = deel 1 ; persoon 2 = deel 2 ; ... ; persoon 10 = deel 10 ; persoon 1 = deel 11 ;... en zo zou dat de hele tijd verder gaan. Ik zou de quiz dan bij mij zetten en jullie moeten dan maar iedere keer het stuk doorsturen in een PB en dan vul ik het aan. Als jullie dat zouden zien zitten, zet het volgende in een reactie:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Rol: (vader, broer, zus, vriendin, lief,... zelf aan te vullen)
    Plaatje:
    Naam: [niet jou naam, van de rol die je vertolkt!]
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Like's:
    Dislike's:
    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)
    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Als je dingen niet snapt kun je het me altijd vragen! =D
    X.x LIZZ.


    ~Bezet~
    - Hoofdrol [DeadPrincess] {Latere vriendin Bill + vriendin Elle}
    - BF Hoofdrol Destiny [PinkDealer] {Latere vriendin Tom}
    - BF Bill Elle [BiLlSMuRf]
    - Bill [LOLLIPOPx]
    - Tom
    - Gustav
    - 2eBF Hoofdrol
    - ....
    - Vriendin Georg [KiMxGeOrG]
    - Vriendin Tom [SecretScene]
    ~Quiz~
    Lost Your Best Friends, By Killing Their Best Friend°
    Deze quiz gaat over een meisje, Muriel, die beste vrienden is met Tokio Hotel en meer in het Bijzonder met Tom & Bill. Op een dag gebeurd er iets ernstig, ze vermoord Georg, zonder eigenlijk helemaal te beseffen dat zij die moord heeft gepleegd. Ze herinnert zich er niets meer van. Daardoor verliest ze Tom & Bill en de controle over zichzelf. Ze hongert zich uit, snijdt zichzelf en sluit zich af tegenover haar vriendinnen en de buitenwereld. Ze doet er alles aan om Tom & Bill hun aandacht te trekken en wil hun terug anders heeft het voor haar geen zin meer om te leven...


    What you see, is what you get.

    (...)

    Tuurlijk! ^^ maar zou je ook een plaatje willen bij zetten, ben ik vergeten te zeggen.

    Ja tuurlijk
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg mijne foto!!


    Dunno ><

    Het plaatje is in mijn Fotoboek (kwist niet hoe je da moest plaatsen)
    Bij: I just love that hair.
    Met die roze pony ^-^.
    Maar kweet niet zeker dus hij kan veranderen.


    we've only said goodbye with words

    KOMAAN MENSJES! ZO MOEILIJK IS HET NIET! =D


    What you see, is what you get.