• Hoii Lieve Mensjes,
    Schrijf je in voor deze quiz! ^^ Het is de bedoeling dat iedereen die een rol heeft een deel schrijft en zo vervolgen we de serie:
    Het is de bedoeling dat iedereen elk om de beurt een volgend deel van de quiz schrijft en zo gaan we iedere keer een ronde. vb: persoon 1 = deel 1 ; persoon 2 = deel 2 ; ... ; persoon 10 = deel 10 ; persoon 1 = deel 11 ;... en zo zou dat de hele tijd verder gaan. Ik zou de quiz dan bij mij zetten en jullie moeten dan maar iedere keer het stuk doorsturen in een PB en dan vul ik het aan. Als jullie dat zouden zien zitten, zet het volgende in een reactie:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Rol: (vader, broer, zus, vriendin, lief,... zelf aan te vullen)
    Plaatje:
    Naam: [niet jou naam, van de rol die je vertolkt!]
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Like's:
    Dislike's:
    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)
    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Als je dingen niet snapt kun je het me altijd vragen! =D
    X.x LIZZ.


    ~Bezet~
    - Hoofdrol [DeadPrincess] {Latere vriendin Bill + vriendin Elle}
    - BF Hoofdrol Destiny [PinkDealer] {Latere vriendin Tom}
    - BF Bill Elle [BiLlSMuRf]
    - Bill [LOLLIPOPx]
    - Tom
    - Gustav
    - 2eBF Hoofdrol
    - ....
    - Vriendin Georg [KiMxGeOrG]
    - Vriendin Tom [SecretScene]
    ~Quiz~
    Lost Your Best Friends, By Killing Their Best Friend°
    Deze quiz gaat over een meisje, Muriel, die beste vrienden is met Tokio Hotel en meer in het Bijzonder met Tom & Bill. Op een dag gebeurd er iets ernstig, ze vermoord Georg, zonder eigenlijk helemaal te beseffen dat zij die moord heeft gepleegd. Ze herinnert zich er niets meer van. Daardoor verliest ze Tom & Bill en de controle over zichzelf. Ze hongert zich uit, snijdt zichzelf en sluit zich af tegenover haar vriendinnen en de buitenwereld. Ze doet er alles aan om Tom & Bill hun aandacht te trekken en wil hun terug anders heeft het voor haar geen zin meer om te leven...


    What you see, is what you get.

    Ik snap het eerste deel wel *Zwarte deel* mar het oranje deel aleen niet,, want het lijkt me wel een leuk iedee en ik zou best mee willen doen,, maar weet niet wat ik moet insturen enzo en welke rollen er alemaal zijn


    Dunno ><

    Ik snap het eerste deel wel *Zwarte deel* mar het oranje deel aleen niet,, want het lijkt me wel een leuk iedee en ik zou best mee willen doen,, maar weet niet wat ik moet insturen enzo en welke rollen er alemaal zijn


    Ja ik ook niet :S


    Take My Hand Take A Breath ...


    Rol: Lief
    Naam:
    Lotte
    Achternaam:
    van Dijk
    Leeftijd:
    15
    Hobby's:
    Snowboarden.
    Like's:
    Snowboarden. Snoepen xD.
    Dislike's:
    Rihanna, choco.
    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)

    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    Heeii ik ben Lotte van Dijk :). En ik hou van Snowboarden waar ik al heel lang aan doe:D. Ik ben een lief en populair persoontje:D. Iedereen vind mij dan ook lief. Wil je meer weten? Vraag dan!
    xLotte :D..


    BabyCakes.x3.

    (...)

    Ja ik ook niet :S

    Jonge, ik voelde me bijna bom worden,, en dagt dat ik de eenige was,, die het gewoon niet begraap :P


    Dunno ><

    Ik snap het eerste deel wel *Zwarte deel* mar het oranje deel aleen niet,, want het lijkt me wel een leuk iedee en ik zou best mee willen doen,, maar weet niet wat ik moet insturen enzo en welke rollen er alemaal zijn


    @BiLlPRinCeSs & @HoneyPoepx3
    Het is dus de bedoeling dat 10 mensen samen een verhaal schrijven. Zelf kies je een rol (is al gelijk welke!) zolang er maar een hoofdrol in zit, vrienden, familie,... Je mag zelfs kiezen of je het met TH,HP,JB,... doet, maar de eerste die vb zegt ik speel TOM (TH) dan is de quiz met TH. De informatie over je personage moet ik weten om de proloog te maken. Dus eigenlijk is dat het minst belangrijk. Iedere keer als een andere persoon schrijft, schrijft die vanuit ZIJN personage. Of zou dat te ingewikkeld zijn? Als je het nog niet snapt. ZEG HET ME! Ik zou wel door willen gaan met het idee ^^
    xx. SORRY DAT HET VERWARREND IS!


    What you see, is what you get.

    (...)

    Ja ik ook niet :S

    @BiLlPRinCeSs & @HoneyPoepx3

    Het is dus de bedoeling dat 10 mensen samen een verhaal schrijven. Zelf kies je een rol (is al gelijk welke!) zolang er maar een hoofdrol in zit, vrienden, familie,... Je mag zelfs kiezen of je het met TH,HP,JB,... doet, maar de eerste die vb zegt ik speel TOM (TH) dan is de quiz met TH. De informatie over je personage moet ik weten om de proloog te maken. Dus eigenlijk is dat het minst belangrijk. Iedere keer als een andere persoon schrijft, schrijft die vanuit ZIJN personage. Of zou dat te ingewikkeld zijn? Als je het nog niet snapt. ZEG HET ME! Ik zou wel door willen gaan met het idee ^^

    xx. SORRY DAT HET VERWARREND IS!


    What you see, is what you get.

    ik snap het nog steeds niet:$[/voelt zich dom]


    Lalalalalalalala.

    ik snap het nog steeds niet:$[/voelt zich dom]

    Neee!! je bent niet dom! :P
    Vertel eens wat je er niet aan snapt! ... ^^
    x


    What you see, is what you get.

    Man ik ben niet goed in dingen voorstelln zu, tis lik super onduidelijk! xD
    x


    What you see, is what you get.

    ~ PinkDealer: ~
    Ja lykt me heel leujk!!
    Rol: BF van Hoofdrolspeelster.
    Naam: Destiny
    Achternaam: McDoar
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Muziek luisteren, dansen, gitaar spelen.
    Like's: Haar gitaar, haar kat, haar Ipod, dansen, lolly's, cupcakes, chocola, een jongen van de serie (Als TH serie is dann.. Tom)
    Dislike's: Arro's, Huppelkutten, Bitches, Players.
    Stopwoorden: Mafkees, Japanner, Drugsdealer(s).
    Status: Thuis een shitzooi. Verlieft (Als TH-serie is dan op Tom Kaulitz ^^)
    Voorstelling:
    Hallóów Japanners! <3
    Mijn naam is dus Destiny en de meeste Japanners noemen mij Des. Ik leef hier 15 jaar rond. Ik hou van TH, en Tom Kaulitz. Want hij is een lekkere poeppiee <3. Ik heb veel vrienden en mijn stijl is Emo/Scene. Ik hou van mijn kat; Tommie ^-^.
    En voor de rest zijn jullie Japanners.
    Laterz <3.
    Des./blue]

    ~ PinkDealer ~

    TH STORY DUS! [DeadPrincess]


    What you see, is what you get.

    IK WIL!

    Info komt<3


    Rol: (vader, broer, zus, vriendin, lief,... zelf aan te vullen) BILL! Mdat jij ook een rol in mijn sere hbt^^

    Naam: Annelies

    Achternaam: Den Adel

    Leeftijd: 17

    Hobby's: Hiphop

    Like's: Vrienden&Chocolade&Muziek

    Dislike's: Spinnen&Insecten

    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)

    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    Haaii kidz<3

    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.Dan is er nog 1ding speciaal aan me.. maar dat kom je later te weten.En het niet een ding op trots op te zijn.

    See you

    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153


    JA,, Ja ik snap het nu wel :D
    Ike ga meedoen!!!
    Ofer wie gaat het nu,, (Welke band??)


    Dunno ><

    Rol: (vader, broer, zus, vriendin, lief,... zelf aan te vullen) Mag ik bf Bill?!

    Naam:
    Elle
    Achternaam:
    Jansen ( Ja mijn Schieterende naamen -_-''
    Leeftijd:
    18
    Hobby's:
    Skateboarden, Gitaarspelen, Zingen,, KikBoxen
    Like's:
    Mijn Gitaar, me virenden, Lolly's
    Dislike's:
    CLOWN'S!! En spinnen
    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)

    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet plijte!!
    Bye. Xxx


    Dunno ><

    Rol: (vader, broer, zus, vriendin, lief,... zelf aan te vullen) Mag ik bf Bill?!

    Naam:
    Elle
    Achternaam:
    Jansen ( Ja mijn Schieterende naamen -_-''
    Leeftijd:
    18
    Hobby's:
    Skateboarden, Gitaarspelen, Zingen,, KikBoxen
    Like's:
    Mijn Gitaar, me virenden, Lolly's
    Dislike's:
    CLOWN'S!! En spinnen
    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)

    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 14 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet plijte!!
    Bye. Xxx


    Tuurlijk! ^^ maar zou je ook een plaatje willen bij zetten, ben ik vergeten te zeggen.


    What you see, is what you get.


    Rol: Lief
    Naam:
    Lotte
    Achternaam:
    van Dijk
    Leeftijd:
    15
    Hobby's:
    Snowboarden.
    Like's:
    Snowboarden. Snoepen xD.
    Dislike's:
    Rihanna, choco.
    (nog dingen zelf aan te vullen als je wil)

    Voorstelling: (Hier een tekstje waarin je jezelf voorsteld.)
    Heeii ik ben Lotte van Dijk :). En ik hou van Snowboarden waar ik al heel lang aan doe:D. Ik ben een lief en populair persoontje:D. Iedereen vind mij dan ook lief. Wil je meer weten? Vraag dan!
    xLotte :D..


    Lief? maar dan speel je wel een jongen. De hoofdrolspeler is een meisje [door ik gespeeld]
    en zou je ook een plaatje willen erbij zetten


    What you see, is what you get.