• Njha ik had een tijdje geleden een "speciale" band met een kerel die ik kende via mijn beste vriendin.

    Hij bekende zijn gevoelens na een tijdje maar toen voelde ik nog helemaal niets voor hem, maar dat kwam met de tijd uiteindelijk toch.
    We waren niet echt een koppel, maar we kwamen er toch voor uit en het was meer dan vriendschap.

    Nu plots, vanuit het niets...laat hij niets meer van zich horen en negeert hij me compleet.

    Het maakt me echt kwaad omdat ik normaal gezien een erg gesloten persoon ben en een hekel heb om mijn gevoelens te tonen of om er over te praten en omdat ik me nu op één of andere manier gebruikt voel.
    Hij weet dingen van me die zelfs sommige vriendinnen niet van me weten...zelfs niet mijn beste vriendin.

    Het is al sinds 6mei geleden dat ik nog contact met hem had terwijl hij normaal gezien elke dag van 's ochtends tot voor hij ging slapen met mij sms'te.

    Ik durf niet goed bij hem langs te gaan aangezien dat dan weer zo stalkerig over komt.

    Maandag zit ik er waarschijnlijk wel mee op de bus...maar dan loop ik hem wel straal voorbij aangezien ik het kotsbeu ben om achter hem te lopen als één of andere debiel.

    hmpff


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mm, kan ik me goed voorstellen. Is inderdaad niet de meest volwassen manier van je gedragen. Jammer voor je dat het zo loopt. ):


    Til hug og blod.

    Ugh, that feeling sucks! Succes maandag!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is echt fucked up, maar ga gewoon bij hem langs. Dat is niet stalken maar straight to the point, jij wilt weten wat er is en dat is niet stalkerig of zo, jij bent ook een mens die duidelijkheid wilt.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 0:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Dat is echt fucked up, maar ga gewoon bij hem langs. Dat is niet stalken maar straight to the point, jij wilt weten wat er is en dat is niet stalkerig of zo, jij bent ook een mens die duidelijkheid wilt.

    Yep, idd, niks via social media of sms doen maar gewoon face to face, heb je meteen duidelijkheid en ziet hij dat jij niet met je laat sollen.


    ars moriendi

    Notredame schreef:
    (...)
    Yep, idd, niks via social media of sms doen maar gewoon face to face, heb je meteen duidelijkheid en ziet hij dat jij niet met je laat sollen.


    Precies, dat is hetzelfde met roddelen; zeg wat je wilt zeggen over diegene recht in het gezicht, en niet via via. Ik heb daar zo'n hekel aan, je weet nooit wat klopt en wat niet. Daarom houd ik mij er altijd zo veel mogelijk buiten en lach om de society die mensen creëren om te imponeren bij - uiteindelijk - zichzelf, hoe ironisch.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Precies, dat is hetzelfde met roddelen; zeg wat je wilt zeggen over diegene recht in het gezicht, en niet via via. Ik heb daar zo'n hekel aan, je weet nooit wat klopt en wat niet. Daarom houd ik mij er altijd zo veel mogelijk buiten en lach om de society die mensen creëren om te imponeren bij - uiteindelijk - zichzelf, hoe ironisch.

    Njha ik ga hem waarschijnlijk niet opzoeken aangezien ik hem maandag waarschijnlijk op de bus zie...ik kan altijd vragen waarom hij plots zo doet tegen mij en als het me niet aan staat, ga ik wel gewoon ergens anders zitten


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    ik kan altijd vragen waarom hij plots zo doet tegen mij en als het me niet aan staat, ga ik wel gewoon ergens anders zitten

    Dat is wel een goed plan ja. Als je op dat moment ook maar even durft! (;


    ars moriendi

    D: da's echt sucken.
    Ik zou hem erover aanspreken, hoor, maandag.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik zou er echt wat van zeggen maandag
    ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan als mensen me compleet gaan negeren
    als je niks meer van me moet hebben, zeg het dan recht in mn gezicht

    dat zou ik tegen hem zeggen als ik jou was denk ik
    succes

    Ik zou er ook in het echt naar proberen te vragen, via internet of sms krijg je zo snel misverstanden. Veel succes, alleszins. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    I know the feeling. Ik word er zelf schijtziek van als ik niks meer van iemand hoor of diegene me negeert. Ik ga echt piekeren of het soms aan mij ligt of diegene het druk heeft of wat dan ook. Daarom probeer ik maar zo min mogelijk om verliefd te worden op dat soort jongens :/ Ik heb er een hekel aan als ik geen duidelijkheid heb


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.