• Hai mensen,

    Ik krijg zo'n opdracht bij Nask en dan staat er 1 cm = 50 n. Maar op die = staat een dakje (^). Weet iemand wat dat betekend?
    Thank you ;D

    Zouden jullie mij alsjeblieft ook iets kunnen uitleggen over de stof zelf. Bijvoorbeeld dit:

    Een spiraalveer van 63 cm lengte wordt 4 cm langer als je er met 12 N aan trekt.
    1) Bereken de nieuwe veerlengte in een geheel aantal centimeters bij een spierkracht van 36 N.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:22 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Betekende dat niet 'staat gelijk aan'?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Betekende dat niet 'staat gelijk aan'?


    Maar dat is toch al de hele bedoeling van het '=' teken?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat betekent is gelijk aan, gewoon als het " = " - teken. Net zoiets als een pijl.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Page394 schreef:
    (...)

    Maar dat is toch al de hele bedoeling van het '=' teken?

    = betekend gewoon is, meer niet. En ik weet het verder ook niet zeker hoor ;p Is alweer een tijd geleden dat ik Nask had.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is inderdaad gelijk aan.
    Dat betekent dus dat 1 cm gelijk is aan 50 n.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Closer schreef:
    Dat is inderdaad gelijk aan.
    Dat betekent dus dat 1 cm gelijk is aan 50 n.


    Oke, thank you all!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Haha, wat ben ik toch geweldig (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Haha, wat ben ik toch geweldig (bloos)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!