• Ik zit nu een broodje te eten, omdat ik best honger heb ... En ik realiseer me dat dit eigenlijk het eerste is sinds gistermiddag dat ik eet. Shiet. :')
    Zijn m'n ouders toch nog ergens handig voor, buiten de was en de omkosten, haha.


    Til hug og blod.

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik heb ik vakanties vaak dat ik alleen 's avonds eet, maar dan snaai ik de hele boel bij elkaar. Ik lunch alleen op school, maar als ik uitslaap dan is het lunchtijd en dat suckt dus wacht ik tot avondeten. But, er zijn zo veel interessantere dingen dan eten, maar soms heb ik van die dagen [lol, elke dag] en dan prop ik alles naar binnen. :3 Ontbijt 4 broodjes, tussendoor 2 bolletjes, lunch een pannenkoek uit een pannenkoekenrestaurant en thuis nog weer allemaal chips, dat was mijn eten vandaag. :'D


    Precies, jij snapt me. :]
    Alleen dat snaaien iets minder dan, maar daar heb je die 'af en toe' dagen voor. :')
    [En ik zit niet op school, gelukkig.]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:46 ]


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Precies, jij snapt me. :]
    Alleen dat snaaien iets minder dan, maar daar heb je die 'af en toe' dagen voor. :')
    [En ik zit niet op school, gelukkig.]


    Die af en toe dagen bij mij eet ik juist het minst, op school eet ik sowieso weinig. Ik eet 's nachts juist veel meer, heel raar. Maar ik moet er soms tegenaan eten, ik heb een redelijk snelle stofwisseling, dus ik weeg iets van 45 kilo met een lente van 1.64, dan moet je ook de hele dag eten :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Die af en toe dagen bij mij eet ik juist het minst, op school eet ik sowieso weinig. Ik eet 's nachts juist veel meer, heel raar. Maar ik moet er soms tegenaan eten, ik heb een redelijk snelle stofwisseling, dus ik weeg iets van 45 kilo met een lente van 1.64, dan moet je ook de hele dag eten :'D


    Ik wordt al dik als ik naar eten kijk. :')
    Terwijl ik toch echt niet veel eet. Ik weeg op dit moment ergens rond de 87/90 en ben maar 1.59. Maak me dus ook totaal geen zorgen om een maaltijdje minder zo af en toe. Verder let ik er altijd wel op, alleen vergeet ik het af en toe echt gewoon. ._.
    En zullen we een poosje ruilen dan van stofwisselingen? :Y)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:51 ]


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik wordt al dik als ik naar eten kijk. :')
    Terwijl ik toch echt niet veel eet. Ik weeg op dit moment ergens rond de 87/90 en ben maar 1.59. Maak me dus ook totaal geen zorgen om een maaltijdje minder zo af en toe. Verder let ik er altijd wel op, alleen vergeet ik het af en toe echt gewoon. ._.
    En zullen we een poosje ruilen dan van stofwisselingen? :Y)


    Er zijn gewoon interessantere dingen dan maaltijden bijhouden, als je mij niet vertelt hoe laat het is midden op de dag ga ik niet lunchen. D:
    Ja, is goed, het is echt klote om het altijd snel koud te hebben en sneller ziek te worden [niet dat mij dat vaak gebeurd, ben wel het hele jaar door snipverkouden godverdegodver]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Er zijn gewoon interessantere dingen dan maaltijden bijhouden, als je mij niet vertelt hoe laat het is midden op de dag ga ik niet lunchen. D:
    Ja, is goed, het is echt klote om het altijd snel koud te hebben en sneller ziek te worden [niet dat mij dat vaak gebeurd, ben wel het hele jaar door snipverkouden godverdegodver]


    Ik ben geloof ik ook behoorlijk chronisch verkouden, gelukkig zet echt ziek worden tegenwoordig een heel stuk minder snel door. En ik heb al jarenlang zware rugklachten. I feel your pain. ):


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik ben geloof ik ook behoorlijk chronisch verkouden, gelukkig zet echt ziek worden tegenwoordig een heel stuk minder snel door. En ik heb al jarenlang zware rugklachten. I feel your pain. ):


    Dat is mooi fcuked up, die rugklachten. Mijn ''verkoudheidje'' begon tot ik rond de 10 jaar was en toen ik voor de eerste keer [en naar mijn mening ook de laatste keer] in Frankrijk op vakantie was. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dat is mooi fcuked up, die rugklachten. Mijn ''verkoudheidje'' begon tot ik rond de 10 jaar was en toen ik voor de eerste keer [en naar mijn mening ook de laatste keer] in Frankrijk op vakantie was. (cat)


    Heb je je wel eens laten testen op allergieën?


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Heb je je wel eens laten testen op allergieën?


    Nee, ik weet alleen dat ik niet tegen alle zeep kan doordat ik ooit in groep twee met een vriendinnetje handzeep in mijn haar [zij wou niet] smeerden. Ik reageerde er niet heel raar op, maar ik moet er niet te veel mee klooien of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat je dat vergeet.. food is the most important thing on earth besides the internet. 8D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik eet 's middags nooit.

    Het is dat mijn ouders me altijd dwingen om te eten, anders zou dat me ook gerust overkomen.

    Oh, ik zou dat ook zo kunnen vergeten, maar ja, dan heb je altijd nog ouders..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    wow!, ik vergeet het ook wel eens... maar naar een aantal uren krijg ik soms een soort kramp in me maag en dat is niet zo fijn =x en dat herinderd me eraan dat ik nog moet eten xD

    Ik heb gisteren alleen één broodje gehad. Had totaal geen honger, alleen maar dorst. Ook niet echt gezond, maarja.

    Wow, dat heb ik echt niet. Ik heb tien minuten nadat ik gegeten heb, alweer honger. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.