• Ik zit nu een broodje te eten, omdat ik best honger heb ... En ik realiseer me dat dit eigenlijk het eerste is sinds gistermiddag dat ik eet. Shiet. :')
    Zijn m'n ouders toch nog ergens handig voor, buiten de was en de omkosten, haha.


    Til hug og blod.

    Maar, je merkt dan toch wel dat je honger hebt? O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Had jij geen freaking honger dan?
    Ik zou dan allang de kast ingedoken zijn :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Had jij geen freaking honger dan?
    Ik zou dan allang de kast ingedoken zijn :W


    Mmm, een beetje. Alleen ben ik dan bezig en vergeet ik het weer of heb ik zoiets van 'Mm? Honger? Waarom? Ah, dat komt dadelijk wel.'


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Mmm, een beetje. Alleen ben ik dan bezig en vergeet ik het weer of heb ik zoiets van 'Mm? Honger? Waarom? Ah, dat komt dadelijk wel.'

    Haha, lol.
    Vergeetmuts!


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat klinkt niet erg gezond...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    heb ik ook veel, meestal is dat bij mij 48 uur dan dat ik iets echt deftigs heb gegeten

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Haha, lol.
    Vergeetmuts!


    Het leuke is, mijn ouders zijn gisteravond weggegaan na het avondeten. Ik sloeg het over en zei dat ik later wel zou eten, omdat ik laat lunch had gegeten en nog geen trek had. Zodra ze de deur uit waren ben ik het dus vergeten. :')
    Ach, zo af en toe kan het geen kwaad met mijn figuur. Ontbijt eet ik ook zelden tot nooit, dus wat ik gemist heb is vrij makkelijk te doen als ik het vergeet. :Y)
    Alleen heb ik nu wel bijna een heel stokbrood weg lopen stouwen, want nu ik begon met eten besefte ik me dat ik toch best veel honger had. :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:10 ]


    Til hug og blod.

    Ik had 'm al lang gespaced, ik eet de hele dag door van alles, soms wel 's nachts. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Turmoil schreef:
    (...)

    Het leuke is, mijn ouders zijn gisteravond weggegaan na het avondeten. Ik sloeg het over en zei dat ik later wel zou eten, omdat ik laat lunch had gegeten en nog geen trek had. Zodra ze de deur uit waren ben ik het dus vergeten. :')
    Ach, zo af en toe kan het geen kwaad met mijn figuur. Ontbijt eet ik ook zelden tot nooit, dus wat ik gemist heb is vrij makkelijk te doen als ik het vergeet. :Y)
    Alleen heb ik nu wel bijna een heel stokbrood weg lopen stouwen, want nu ik begon met eten besefte ik me dat ik toch best veel honger had. :'D

    Weet je dat dat ergens best wel geniaal klinkt?
    Lol, vergeten te eten... Dat zou bij mij niet kunnen, vooral niet als er lekkere dingen in huis zijn. Die zijn namelijk binnen no time op en dan heb geen lekkere browniekoekjes gehad... Waarvan ik er nu nog drie voor mezelf heb kunnen redden :]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Symphonia schreef:
    Ik had 'm al lang gespaced, ik eet de hele dag door van alles, soms wel 's nachts. o.o


    Mm, het gebeurd me ook niet altijd hoor. Alleen wel heel makkelijk, ik moet mezelf dwingen er op te letten soms. Ik ga gewoon te veel op in dingen waar ik mee bezig ben, zoals schrijven, of huis na huis en plek na plek afrennen voor afspraken die ik maak, etcetera. :')
    Maar ik drink wel genoeg, dus dat scheelt sowieso al.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:20 ]


    Til hug og blod.

    Dit zal me dus nooit overkomen ! ik eet als een gek !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Trouwens, het is nog vreemder als je nagaat dat ik best veel blow, waardoor je ook vrij makkelijk vreetkicks krijgt. Alleen werkt dat dus bij mij niet altijd zo. Once I have my mind on something, it won't change to much else. :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    Trouwens, het is nog vreemder als je nagaat dat ik best veel blow, waardoor je ook vrij makkelijk vreetkicks krijgt. Alleen werkt dat dus bij mij niet altijd zo. Once I have my mind on something, it won't change to much else. :')

    En ik krijg dan noujuist heel snel honger als ik me inspan. Lichamelijk of geestelijk :W


    Deep inside, I've never felt alive

    :|
    ik zal allang flauwgevallen zijn van de honger.


    -

    Turmoil schreef:
    (...)

    Mm, het gebeurd me ook niet altijd hoor. Alleen wel heel makkelijk, ik moet mezelf dwingen er op te letten soms. Ik ga gewoon te veel op in dingen waar ik mee bezig ben, zoals schrijven, of huis na huis en plek na plek afrennen voor afspraken die ik maak, etcetera. :')
    Maar ik drink wel genoeg, dus dat scheelt sowieso al.


    Ik heb ik vakanties vaak dat ik alleen 's avonds eet, maar dan snaai ik de hele boel bij elkaar. Ik lunch alleen op school, maar als ik uitslaap dan is het lunchtijd en dat suckt dus wacht ik tot avondeten. But, er zijn zo veel interessantere dingen dan eten, maar soms heb ik van die dagen [lol, elke dag] en dan prop ik alles naar binnen. :3 Ontbijt 4 broodjes, tussendoor 2 bolletjes, lunch een pannenkoek uit een pannenkoekenrestaurant en thuis nog weer allemaal chips, dat was mijn eten vandaag. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife