• Jup. Ik stak net een peuk op die somehow naar garnaal smaakte. Echt, what the fuck? Ik heb geen eens vis gegeten, so this is weird. :')


    Til hug og blod.

    Bah!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Marlboro was dit, was al niet mn favo, nu nog minder :'D

    Haha, ik dacht al, hebben ze nu ook al een nieuwe smaak bedacht. x'D Dan is het tijd voor andere peuken? Of gewoon stoppen haha, maar dat 's nogal ironisch - want rook zelf ook. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Haha, ik dacht al, hebben ze nu ook al een nieuwe smaak bedacht. x'D Dan is het tijd voor andere peuken? Of gewoon stoppen haha, maar dat 's nogal ironisch - want rook zelf ook. :'D


    Ik heb ze normaal ook nooit hoor, maar had nu een pakje meegenomen bij een random supermarkt toen ik onderweg was. :')
    En er zijn zat aparte smaken, alleen is dat meestal met vruchten of kruiden ... Niet met vis of vlees. Mag ik toch hopen, in ieder geval. :')
    Haha, ik zie het wel voor me: 'New! Marlboro shrimp! For the real Asian flavour.'


    Til hug og blod.

    Lavendor schreef:
    Ik dacht hier eigenlijk iets van een OP-story te vinden met een hele coole titel.
    Ik ben van allebei geen liefhebber, maar de combinatie lijkt me nog veel verschrikkelijker :Y)


    Dat zou wel echt heel awesome zijn, haha. Dat zou ik ook lezen. x'D


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Marlboro was dit, was al niet mn favo, nu nog minder :'D

    Oh lol. Ik houd juist van Marlboro sigaretten. (cat)
    Gelukkig dan maar dat ik nog geen lekkere garnalensmaak ben tegen gekomen. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik heb ze normaal ook nooit hoor, maar had nu een pakje meegenomen bij een random supermarkt toen ik onderweg was. :')
    En er zijn zat aparte smaken, alleen is dat meestal met vruchten of kruiden ... Niet met vis of vlees. Mag ik toch hopen, in ieder geval. :')
    Haha, ik zie het wel voor me: 'New! Marlboro shrimp! For the real Asian flavour.'

    Haha, vandaar. Ja precies, alleen ik zou het ergens wel geniaal vinden als er opeens sigaretten met een vis/vlees-smaakje komen. Haha, al denk ik wel dat het niet zo'n succes wordt. Of mensen moeten heel erg veel van vis/vlees houden. :'D
    Hahaha, nu zie ik het ook voor me. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik het het eens omgekeerd, maar dan met koekjes.
    Bleuh D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik rook chocoladesigaretten. (joehoe)
    Zo lekker! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"