• Ja, daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar.
    Zijn hier nakomertjes op Q? En zo ja: hoeveel jaar? Of heb je zelf een zusje of broertje dat een nakomertje is?

    Ikzelf ben geen nakomertje, maar als ik zeg dat er tussen mij en mijn oudste zus tien jaar zit, kijken ze wel altijd raar op. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Constantine schreef:
    (...)
    Wat? Geloof je niet in toeval, of dat iedereen bij ons 4 jaar scheelt? xd (ofja, bijna iedereen dan, er zijn ook mensen in onze familie die niet 4 jaar schelen xd)


    Nee, in toeval gelooft ze niet. :')
    Dat begrijp ik er i.i.g uit. :Y)


    Til hug og blod.

    Constantine schreef:
    (...)
    Wat? Geloof je niet in toeval, of dat iedereen bij ons 4 jaar scheelt? xd (ofja, bijna iedereen dan, er zijn ook mensen in onze familie die niet 4 jaar schelen xd)

    In toeval ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn broertje is wel een beetje het nakomertje :). Ik ben de oudste en we verschillen negen jaar. Met mijn zusje verschil ik vier jaar.


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Er zat 12 jaar tussen mij en m'n broer. Maar dat was nog van een vorige relatie van m'n vader.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Jakhals schreef:
    ik ben een nakomertje
    mijn zus is 10 jaar ouder dan ik
    op mijn voormalige stage vroeg iemand zich af of wij wel dezelfde vader en moeder hebben :S


    Dat vragen ze bij mij ook constant. "En jullie hebben alle vier dezelfde moeder?" Gosh, zo irritant.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm nee, ik verschil bijna 3 jaar met mijn zus, dat valt heel erg mee, lijkt mij.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Salamander schreef:
    Ik niet. Ben de oudste en mijn zusje is ook maar 1 jaartje jonger dan ik.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben zelf enigst kind. Mijn beste vriendin scheelt 20 jaar met haar (oudere) broer en 18 jaar met haar (oudere) zus, zij is dus wel een nakommertje.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik niet en ik ken voor zover ik weet ook niemand ;ss


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nee ik verschil 2 jaar met mijn zusje, volgens mij zelfs nog minder want ben van mei 1994 en zij vann augustus 1996


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nee, alhoewel ik het wel graag had gewild. Af en toe mag mijn broertje nog best even heel klein zijn. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee, ik verschil maar 1,5 jaar met mijn zusje.

    Enigkind :X


    If a writer falls in love with you, you can never die

    zusje maar 4 jaar en me broer maar 2 niet dus


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben en soort van nakomertje, mijn zus is 8 jaar ouder; ze zeiden tegen mijn moeder 'je zult nooit meer kinderen krijgen' maar toen kwam ik er nog aan ;D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander