• Maar ik waag me er toch aan, mijn tweede tattoo. Na de eerste zei ik dat ik er genoeg had en er misschien over 20 jaar nog eentje wilde voor mijn kinderen maar ik ga er toch nog eentje nemen haha.
    Het word de tekst: Madness takes its toll.
    Die zin zegt denk ik op zich wel genoeg. Ik heb alleen een probleempje, ik weet niet waar. Mijn rug is al bezet vanwege mijn vleugels en ik weet het gewoon niet, hebben jullie misschien een idee?


    Your make-up is terrible

    Rondom je enkel?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Cuore schreef:
    Aan de binnenkant van je onderarm misschien?


    Believe in yourself.

    Vanonder aan je rug misschien? Dat kan je nog verstoppen als je een gewoon topje enzo aandoet, maar als je dan een bikini aandoet komt het toch mooi tot zijn recht (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik zou het eigenlijk ook op mijn pols zetten, maar als je wilt dat niet iedereen het kan zien, zou ik het op mijn voet op mijn bovenbeen plaatsen. Ik wil wel een tatoeage, maar dat is voor altijd en ik wil geen oud vrouwtje worden met inkt op haar huid. Ik denk dat ik gewoon ooit eens voor henna ga. Ik wil je vleugels wel eens zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pols?
    Madness.. Sommige mensen snijden wel eens in hun polsen, dat vind ik madness.
    (cat)

    Rondome je pols? Op je enkel, of ergens aan de zijkant van je buik/romp.
    Wow. Ik zie nu pas dat dit topic van 2 weken geleden is :').

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:24 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Rondome je pols? Op je enkel, of ergens aan de zijkant van je buik/romp.
    Wow. Ik zie nu pas dat dit topic van 2 weken geleden is :').


    Hahaha maakt niet uit, ik heb hem toch nog niet.


    Your make-up is terrible

    Mogelijke opties

    - Op je pols
    - Op je enkel
    - Op je arm
    - Op je been

    Maar laat je anders adviseren door degene wie de tattoo gaat zetten.


    Physics is awesome

    Voor een tekst zou ik je onderarm, of zoals hierboven gezegd is: je pols. Op je enkel kan het ook nog mooi zijn.


    Crimson tears flow from lifeless eyes to mingle with the endless sands bestowing ever greater power upon the demon god.

    Pols vind ik mooi en bij je ribben ook. :3


    -

    Op je heup, misschien?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik zag laatst iemand die eens tekst over haar voet heen had en dan omhoog, om haar enkel heen. Als een soort enkelbandje. Dat was best mooi. (:

    Of misschien gewoon wel op je rug, als een soort bijschrift van de vleugels? Je kunt het ook symbolisch bij elkaar zien. (: